globalmoto_duben_nolan





Téma: Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
5.12.2012 v 11:51
Srázzek no. 22. 24.5.-26.5. 2024 Živohošť
Srázzek no 21 28.-29.-30.9.-1.10. Vidžín
SRÁZZEK no 20. 12.-13.-14.5. Hořice .
Srázzek no 19. 7-8-9.10 PNM
Srázzek no.18 20-22.5. Moře
Srázzek no 17 1.-2.-3.10 Jižní Morava-Šakvice kemp MARS
Srázzek no 16 -16.-18.10.Bylo-nebylo.Změna termínu na 21-23.5.2021 SEČ Sruby [b ]
Srázzek no 15[/b] 12.6.-14.6. 2020 ČHS Stará hospoda
Srázzek no. 14[/b] . .20.-22.9.Jedovnice Olšovec (zásluhou Pěňouš taky PK , ale z Polné )
Srázzek no. 13. 17.-19.5.2019 Tollendorf (opět zásluhou PK ))[/b]

Srázzek no. 12 místo Babí hora 14.-15.-16.9. 2018
Srázzek no .11 25.-26.-27.5. U Kučerů
A Srázzek no.10 !!! 15.-16.-17.9. LUŽANY

Srázzek no.9. termín 26-27-28.5 . 2017 místo upřesníme, předběžně Mořkov


.
Srázek no 8 : 7-8-9.10.
Jeseníky Koliba a pobyt Chata Jesenka
[b]Srázek no.7
20-21-22.5 2016
Rumburk -tady ve fóru stránka 129.
Pod taktovkou pk Kun 7 foto

[b][b]Srázek no 6.
17.10. --NA RANČI- Poříčí U Litomyšle.


[b]Srázek no 5 .
22- 23- 24. 5
SEČ -Yachtklub
cena za noc v chatce 2kila.[/b] 5 foto

SRÁZEK No 4.
18-19.10.2014 určitě někdo přijede už 17tého.
http://ubrodu.cz/
/Jak si to uděláme, takové to bude.

Už je za náma VYDAŘENÝ [b]SRÁZEK No 3 . 23.5-.25.5. 2014
http://www.centrumceskakanada.cz/
Ostatní níže je minulost, pro představu, jak to vzniklo. 3 foto

Podas a Mára se Vás chtějí zeptat, jestli by jste měli chuť, zúčastnit se volného srázku majitelů a přiznivců neJen motocyklů Guzzi V11, který zamýšlíme spáchat v nadcházejícím roce 2013.
Shodneme se na místě někde mezi Olomoucí a Prahou(asi kemp),
ze soboty na neděli, kdo chce třeba od pátku. Každý na své triko, jak spaní, tak jídlo a vše ostatní.
Termín a místo zveřejníme dle dohody.
Sice je brzy,ale co vymýšlet v zimě?
Takže se těšíme na Vaše ohlasy, nápady...

Budeme 2 nebo nás bude 20? )
Díky, Podas a Mára






SRAZ ve 12 hod, pak se někam pojede.Chatek je dost.Nevíme jestli vůbec bude otevřené občerstvení, takže vlastní zdroje, někam zajedem pro pivo, nebo něco.

[Je to tu! Máme skupinově odsouhlasený termín uspořádání 1. VšeGuzzího sletu , který se uskuteční 25.5.2013 v ATC Šlechtův palouk , nacházející se na břehu Pastvinské přehrady [/b]1 foto

SRÁZEK č.2 20. 21.22.9.
vypadá to, že se nás pár zase objeví.
Asi bych to viděl na společné setkání v sobotu 14.hod pokecáme a rozhodnem co a jak.
Chtěl bych upozornit, že se nás většina nezná a o tom to je.2 foto f Hrnec


Naposledy editováno 26.01.2024 06:52:41

Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 10:20 | Nahoru | #1081
Já budu v patek v praci, heč..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 10:27 | Nahoru | #1082

Honza.vtec píše: Nemate nekdo utahovaci momenty tak nejak na celej motor?
Nebo aspon hlavy a ojnice?


Přímo tady MOTORKARI.CZ jsou ke stažení manuály,
manuály Guzzi V11
Ten poslední dole 14 Mb je v pohodě, momenty jsou na straně 32-33.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 11:35 | Nahoru | #1083

Vladimir píše: To dáš, času dost. Spíš aby to nestálo majlant, protože to spěje k poškozené vačce. No držim Ti palce.
Taky mám takovou menší nedělní story. Říkám si přezuju ty sjeté šlupky na krásné novoučké pirelli a začnu zadkem. Když mám to kolo venku tak si říkám co takhle zkontrolovat ložiska na kyvce a namazat kříž. Tak jsem sundal celou kyvku protože díra v ní je malá na vysunutí kříže ven a jelikož má kryt tak nejde namazat. Tak všechno sundám a tak si řikám je hezky, času dost podívej se na tu jednolamevou spojku jak vypadá. tak odstrojim ten přebytečný balast co je omotanej kolem a chci sundat převodovku a vono co? vono se musí povolit rám na motoru a přizvednout rám. Tak tedy jo motor venku převodovka venku a když jsem už byl špinavej tak jsem hodil motor do auta a na spojku se podívám u Libora jestli mě nevyhodí.
Tak a ted potřebuju pěknej víkend abych to tam nastrojil z5.



No ty se s tím taky netrápíš.Prý vyměním gumu a nakonec je z toho motor na vozíku.
Tak mě napadá kluci,jestli se nám ty italský jebky nějak neserou?

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 13:55 | Nahoru | #1084

Podas píše: No ty se s tím taky netrápíš.Prý vyměním gumu a nakonec je z toho motor na vozíku.
Tak mě napadá kluci,jestli se nám ty italský jebky nějak neserou?


To právě nebude tak horké. Příkladně tady Vláďa si to musel rozesrat sám.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 14:24 | Nahoru | #1085

malina píše: Honza.vtec: asi blbá otázka... Jak poznám, že se mi tohle děje v motoru?


Začne ti klepat ventil,ale to už bude stejně pozdě.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 14:25 | Nahoru | #1086

Gonzo píše: Honza.vtec> no ve statech je za nejakych 6000, ale plus doprava clo a dan


To je jen polovic

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 14:27 | Nahoru | #1087

geloš píše: Přímo tady MOTORKARI.CZ jsou ke stažení manuály,
manuály Guzzi V11
Ten poslední dole 14 Mb je v pohodě, momenty jsou na straně 32-33.


Dík

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 14:57 | Nahoru | #1088
Tak je jasno.Vačka je po smrti.Podle mistrů z 1.Kozí je to nejspíš způsobený moc dobrým moto olejem,moc řídkej do pramotoru.Do míchaček lejou autooleje.Někdy lepší znamená horší nebo jak to shrnout..























1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 15:26 | Nahoru | #1089
Hmmm tak to je radost Takže hned na začátku sezony výdaje. To mohla být pěkná dovolená.
Olej dávám pouze Castrol 10W 60. Co mi CK docela důrazně radil.Kolik za ni chtějí v Sušici?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 16:45 | Nahoru | #1090
Honza.vtec>
Jak nakonec to rozmr..né zdvihátko vytáhl? Vačku vidím stále založenou v bloku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 16:57 | Nahoru | #1091

Podas píše: Hmmm tak to je radost Takže hned na začátku sezony výdaje. To mohla být pěkná dovolená.
Olej dávám pouze Castrol 10W 60. Co mi CK docela důrazně radil.Kolik za ni chtějí v Sušici?


Jo,ten rikal,ze pouzivaji.Kua,ze mne to nikdo durazne neradil .
Cena stejna jak u Steina.Podiva se jestli se mu tam nekde nepovaluje zajeta.Jinak nova.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 17:07 | Nahoru | #1092

geloš píše: Honza.vtec>
Jak nakonec to rozmr..né zdvihátko vytáhl? Vačku vidím stále založenou v bloku.


Cekal jsem kdo si toho prvni vsimne .Vytahl jsem pist,jednim prstem tocil z venku zdvihatkem,druha ruka smirglem zevnitr a zahladil ten presah.To pro pripad,ze by byla vacka ok,abych ju zbytecne netahal ven.

2 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 17:19 | Nahoru | #1093
Hmm, na tom oleji něco bude. Na guzzitech.com jsem četl, že v současných olejích není dostatek zinku a fosforu (ZDDP), což může vést k předčasnému opotřebení zdvihátek u OHV motorů s plochými zdvihátky ventilů, tzv. flat tappet. Možná se to řeší aditivy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 17:34 | Nahoru | #1094

Honza.vtec píše: Jo,ten rikal,ze pouzivaji.Kua,ze mne to nikdo durazne neradil .
Cena stejna jak u Steina.Podiva se jestli se mu tam nekde nepovaluje zajeta.Jinak nova.


Oficiální cena pro ČR je 12.574 Kč za vačku a 1.557 za zdvihátko. Cena u Steina 426 Eur za sériovou vačku a 464 Eur za vačku MPC F1 Racing se zdvihem 11,7 mm. Příplatek 40 Eur není mnoho, zvažuju, že bych se nějak i podílel na nákupu výměnou za zkopírování profilu. Na druhou stranu mnoho Guzzi ladičů v Říši zároveň se změnou zdvihu ještě upravují sedla, jinak hrozí, že si ventily cvrknou o sebe nebo o píst, tak trochu u nás chybí praktické zkušenosti s tunigem. Ale skopčáci si zase běžně řeknou o 700 Eur při dodání původní vačky, kterou jen navařují a brousí.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 17:40 | Nahoru | #1095

c@rlos píše: Hmm, na tom oleji něco bude. Na guzzitech.com jsem četl, že v současných olejích není dostatek zinku a fosforu (ZDDP), což může vést k předčasnému opotřebení zdvihátek u OHV motorů s plochými zdvihátky ventilů, tzv. flat tappet. Možná se to řeší aditivy?


Ploché hrničkové zdvihátka jsou úplně běžné u OHC motorů, jen je vačka nahoře, nevidím v tom podstatný rozdíl co se týká funkce a nároků na mazání. Spíše je to takové slabší místo Guzzi motorů, zvláště když zde není dno rovné, ale mírně kulovité, to se pak styková plocha zmenší a měrný tlak ve styku s vačkou narůstá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 19:35 | Nahoru | #1096
Honza.vtec> pokud by te to zajímalo, tak zitra budu vědět jestli nedělají repas vacky u nas v Liberci. Kliky umi a mam za to že dělali i vacky. Zítra tam kámoš jede tak se zepta

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 20:20 | Nahoru | #1097
pkKun>

2 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

3.3.2014 v 22:18 | Nahoru | #1098
Tak myslím že Ti poradí geloš co by se sní /vačkou/ mohlo dělat. A olej já dávám agip racing 20w50 a kdybych neměl flašku z minula tak bych dal valvoline vr1 10w60 http://www.znackove...VR1-RACING-10W-60-1l
A tak se Ti nabízí trochu tunit - vačka, vysokokompresní písty a tak.
A když jsme u toho tak jsem dneska shodil spojku a mám tam tu sintrovanou a je sjetá na 5,4 mm. Prej nová 6mm a sjetá 5. Takže bude nová.

Naposledy editováno 03.03.2014 22:21:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 02:40 | Nahoru | #1099

c@rlos píše: Hmm, na tom oleji něco bude. Na guzzitech.com jsem četl, že v současných olejích není dostatek zinku a fosforu (ZDDP), což může vést k předčasnému opotřebení zdvihátek u OHV motorů s plochými zdvihátky ventilů, tzv. flat tappet. Možná se to řeší aditivy?


Jo,jo olejem to bude.Soucasne souhlas s gelosem,ze by melo byt jedno jestli s tyckou nebo bez.Snad jen,ze ohv vacka a zdvihatko pred sebou hrne vic vahy(tyc+vahadlo).
Kdyz je to tak nachylny,tak je to proste na hovno vymysleny.
Valce jsou jak novy,vacka jak po 100000 km.

Naposledy editováno 04.03.2014 04:31:27

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 02:59 | Nahoru | #1100

geloš píše: Oficiální cena pro ČR je 12.574 Kč za vačku a 1.557 za zdvihátko. Cena u Steina 426 Eur za sériovou vačku a 464 Eur za vačku MPC F1 Racing se zdvihem 11,7 mm. Příplatek 40 Eur není mnoho, zvažuju, že bych se nějak i podílel na nákupu výměnou za zkopírování profilu. Na druhou stranu mnoho Guzzi ladičů v Říši zároveň se změnou zdvihu ještě upravují sedla, jinak hrozí, že si ventily cvrknou o sebe nebo o píst, tak trochu u nás chybí praktické zkušenosti s tunigem. Ale skopčáci si zase běžně řeknou o 700 Eur při dodání původní vačky, kterou jen navařují a brousí.


Trochu jsem premyslel o F1,ale uz se mne nechce riskovat dalsi pruser,jestli se k tomu musi vybrat sedla a buh vi co jeste.Zdvihatko je u Steina za 21 E.Nejsou ty za 1557 Kc lip zmakly?

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 03:14 | Nahoru | #1101

pkKun píše: Honza.vtec> pokud by te to zajímalo, tak zitra budu vědět jestli nedělají repas vacky u nas v Liberci. Kliky umi a mam za to že dělali i vacky. Zítra tam kámoš jede tak se zepta


Dik,ale uz jsem to konzultoval s borcem co se tim 20 let zabyva.Kliky se delaji bez problemu,ale vacky pry repasuje jen par blaznu,protoze to stoji za prd.Otazkou je co v tomhle pripade stoji vic za prd,jestli origo nebo repas .
Ale su zvedavej co rekne tobe.

Naposledy editováno 04.03.2014 03:41:13

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 03:58 | Nahoru | #1102

Vladimir píše: Tak myslím že Ti poradí geloš co by se sní /vačkou/ mohlo dělat. A olej já dávám agip racing 20w50 a kdybych neměl flašku z minula tak bych dal valvoline vr1 10w60 http://www.znackove...VR1-RACING-10W-60-1l
A tak se Ti nabízí trochu tunit - vačka, vysokokompresní písty a tak.
A když jsme u toho tak jsem dneska shodil spojku a mám tam tu sintrovanou a je sjetá na 5,4 mm. Prej nová 6mm a sjetá 5. Takže bude nová.


Koupil bych maximalne hridel F1 a s tim spojeny upravy nezbytne nutny,kdyz uz musi puvodni do srotu.Jinak mne to prijde moc penez za malo muziky.F1 z ni stejne nikdy nebude .Ani to po ni nevyzaduju.

Naposledy editováno 04.03.2014 04:05:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 07:43 | Nahoru | #1103

Honza.vtec píše: Jo,jo olejem to bude.Soucasne souhlas s gelosem,ze by melo byt jedno jestli s tyckou nebo bez.Snad jen,ze ohv vacka a zdvihatko pred sebou hrne vic vahy(tyc+vahadlo).
Kdyz je to tak nachylny,tak je to proste na hovno vymysleny.
Valce jsou jak novy,vacka jak po 100000 km.



I pokud se dá nová a pokud nebyla vadná, tak je problém , který je třeba řešit. jestli to je tím, že je moc kvalitní olej, tak to je síla. Vždy jsem spíše přilepšoval, tak abych nedopadl stejně. z toho Liberce ještě kámo nepřijel, ale v Brně je http://www.pavlicek...senivackovychhrideli

Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 07:54 | Nahoru | #1104
Tak to by mě zajímalo, jaká je před tím prevence. Přece těch 33000 to musí dát i na slunečnicový olej, takže pokud to Honza nemazal vepřovým sádlem, tak se mi to nezdá. Takové případy by potom byly pravidelné, pokud by každý neměnil zdvihátka ve třiceti. vždyť stejné vačky a zdvihátka jsou od V11 přes Brevy, Grisa, Californie.

Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 08:32 | Nahoru | #1105
Tak zly to urcite nebude,kdyz to potkalo jen me.Ale Repsol superbike do toho lejt osobne nedoporucuju..Aerovka by to taky neumazala .

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 08:43 | Nahoru | #1106
pkKun> Na Pavlicka prave kazdej nadava,mozna kvuli vackam .Vadnej kus to nejspis nebyl,leda cela serie,i zbyajici zdvihatka byly na sklonku zivota.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 08:47 | Nahoru | #1107
pkKun> Na Pavlicka prave kazdej nadava,mozna kvuli vackam .Vadnej kus to nejspis nebyl,leda cela serie,i zbyajici zdvihatka byly na sklonku zivota.

2 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 09:06 | Nahoru | #1108
Zacinam mit spatny svedomi,ze jsem v afektu vyvolal celorepublikovou paniku

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 09:27 | Nahoru | #1109

Honza.vtec píše: Zacinam mit spatny svedomi,ze jsem v afektu vyvolal celorepublikovou paniku


Kvůli mě nemusíš. Já jsem strašně lekavý, takže mi stačí i málo. No nic, po sezoně stejně proběhne, na doporučení, kontrola ventilů a sedel, tak se rovnou zkontrolují hrníčky. Do té doby snad k žádné katastrofě nedojde.
To je stejné, jako s tím poblbaným zatemovaným víčkem vačky na bloku mé bývalky Filomény. Na všech motorech to je, jen na některých to záhadně povolí a začne téct. Teď to zrovna řeší jeden šikula.

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

4.3.2014 v 09:51 | Nahoru | #1110
No to teda, já uz doma oznámil ze se dovolená ruší a dal než 100km od baráku se na guzze nehnem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist