Ahoj,chci se zeptat, když pořídím KN filter je potřeba seštelovat palivovou mapu,když tam pujde víc vzduchu,někde jsem četl že origo jednotka nejde preštelovat.Měl jsem problém na Banditovi,kde jsem koupil filtr s o 40% větší propustnosti a dělalo to neplechu,jasný tam je karbec,ale princip je stejný bude bohatší směs vzduchu,ale chudší benzinu,dále odstranění cukání v nízkých otáčkách,prej se to dá řešit laďákama na úkor výkonu.Není to blbost,když dám laďák, tak jdou plyny rychleji pryč, tím zmenšuji odpor.)výkon zvednu)Mám tam Creptusi a cuká to pořád,origo mám taky,jen mě zajímá ten výkon.Beru motorka je stavěná na origo,ale laďáky by měly výkon zvětšit, ne jen udělat zvukovou kulisu nebo se pletu a s origo to bude lepší.Power comander(co přesně to je, zvednu výkon nebo jen zlepším průběh výkonu).To stejný i ten vzducháč.Samozřejmě jsem to kupoval s tím, že to není raketa,ale něco navíc by bodlo. Co svíčka iridiová v čem je vlastně při tý ceně lepší ve studenejch startech?Do větších úprav motoru se pouštět nechci.Děkuji za odpovědi a hlavně co ten filtr,bude to fungovat O.K.
Naposledy editováno 03.12.2012 22:04:51