Téma: Nová trať
1.12.2012 v 11:57
zdravím....kamarád má velkej pozemek poblíž sjezdu z dálnice D1 v okolí není nikdo komu by to vadilo. Nechci slyšet že nám budou dělat problémy zelení a spol...s nima už jsme si poradili. Jinak řečeno....bude se jednat o dráhu pro motocross a autocross. Se zázemím pro diváky i závodníky + ubytko na víkendy.
Takže věc se má tak...v prvním kole hledáme někoho,kdo ovládá legislativu v tomto oboru...on sice utrpěl vzdělání nějakýho právního směru,ale tohle je poněkud specifický odvětví. V druhým kole budou potřeba poradci na téma stavba a design dráhy. Pokud to někdo ovláda oboje o to líp....ti co budou psát že slyšeli že to jde takhle...tak to prosím ne. Peníze jsou v tomhle není problém....stavební technika je vlastní.
Díky za nápady,poznatky a užitečný kontakty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová trať

3.12.2012 v 09:04 | Nahoru | #1

susta. píše: Tak jednoduché to asi nebude. Pozemek má nějaké určení, třeba orná půda, nebo trvale travní porost a je nějak veden v katastru.Nepovolí ti jen tak něco postavit.



no já bych spíš zvolil strategii na nic se neptat. V dnešní době, kdy je třeba na každej prd sto papírů a povolení, je podle mě lepší trať zbudovat na černo a pak se postupně snažit o dodatečnou legalizaci. Podle mě stejně úřady nemají moc způsobů, jak takovou činnost zatrhnout a když se úkáže, že nikoho trať neobtěžuje a pole je už stejnak rozoraný, tak souhlas postupně vydají. Myslím že podobným způsobem vzniknul Chlístov, ale tam je trať přímo u vesnice, takže se proti trati zvednul opravdový odpor, ne jenom ten standartně byrokratický

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová trať

3.12.2012 v 09:06 | Nahoru | #2

markus píše: no já bych spíš zvolil strategii na nic se neptat. V dnešní době, kdy je třeba na každej prd sto papírů a povolení, je podle mě lepší trať zbudovat na černo a pak se postupně snažit o dodatečnou legalizaci. Podle mě stejně úřady nemají moc způsobů, jak takovou činnost zatrhnout a když se úkáže, že nikoho trať neobtěžuje a pole je už stejnak rozoraný, tak souhlas postupně vydají. Myslím že podobným způsobem vzniknul Chlístov, ale tam je trať přímo u vesnice, takže se proti trati zvednul opravdový odpor, ne jenom ten standartně byrokratický


Toto je dobrá myšlenka.
Sparta si takto na letné udělala stadion,a Bauhaus v Brně-Ivanovicích stojí přesně podle tohoto klíče.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist