globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z castrolu na repsol.
Mate nekdo s timhle problemem zkusenosti.Aby sem s tim pak nemel potize(prokluzovani spojky atd.).A jeste jestli je repsol dobra volba,nebo mi doporucite nejaky jiny olej(ti kteri pociti potrebu psat neco jako:olivovy,slunecnicovy a podobne,at radej zmlknou,uz je to ohrané)

Uzavřeno 16.11.2012 v 14:02 uživatelem Fany07
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:28 | Nahoru | #1
Já bych doporučil olivový Xtra panenský

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:31 | Nahoru | #2
seikos> Ptam se na motorovy.A ne na to,co je dobre na vareni

(reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:31 | Nahoru | #3

seikos píše: Já bych doporučil olivový Xtra panenský

Hej to je moje hlaška!!!

Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:33 | Nahoru | #4
S největší pravděpodobností je úplně jedno kterej olej tam dáš, za předpokladu že bude splňovat parametry dané výrobcem motocyklu

Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:33 | Nahoru | #5
hele, ja měl nejdřív MOTUL, pak Castrol a pak Repsol. teď jdu zase do MUTULU. co já si myslím, tak stejně pokud to za rok vyměníš, tak je to šumák. já rozdíl teda fakt nepoznal

(reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:34 | Nahoru | #6

Fany07 píše: seikos> Ptam se na motorovy.A ne na to,co je dobre na vareni

Tady maš dnad ti to pomuže!
www.stream.cz/peklonataliri/756949-peklo-na-taliri-olivove-oleje

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:42 | Nahoru | #7
Ptam se pro to.Ze me cekaji velke investice do meho haremu motorek tak bych rad neco usetril.
Do tehle doby sem lil castrol power 1,a ten byl super.Studene a teple starty bez problemu.Nebal sem se ani dat na delsi dobu full gas.Ale neni to levna sranda(1 litr sem kupoval za 350,-).Ale jestli rikate,ze to je vsechno stejny a platim jen znaku,tak ja dam treba ten motul.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:44 | Nahoru | #8
muj děda dával do oleje bukový piliny a spojka mu vydržela na zetce nejdýl z celý dědiny

edit: a na "světlech(startech)" vyškolil kdekoho

Naposledy editováno 13.11.2012 22:45:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:48 | Nahoru | #9
Urvyhnat> No jo ale zetka byla dvoutakt.Jinak super napad,zkusim v moji dvepade.A ty piliny musi byt asi hodne na drobno(jako prach),nebo ne?

(reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:53 | Nahoru | #10

Fany07 píše: Urvyhnat> No jo ale zetka byla dvoutakt.Jinak super napad,zkusim v moji dvepade.A ty piliny musi byt asi hodne na drobno(jako prach),nebo ne?

Ne klidně tam dej cele polínko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:53 | Nahoru | #11

Fany07 píše: Ptam se pro to.Ze me cekaji velke investice do meho haremu motorek tak bych rad neco usetril.
Do tehle doby sem lil castrol power 1,a ten byl super.Studene a teple starty bez problemu.Nebal sem se ani dat na delsi dobu full gas.Ale neni to levna sranda(1 litr sem kupoval za 350,-).Ale jestli rikate,ze to je vsechno stejny a platim jen znaku,tak ja dam treba ten motul.



Já kupuji Power 1 10W-40 za 180 Kč/l

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 22:59 | Nahoru | #12
Danielos> ze je na netu levnejsi vim.Ja ho kupuju v mototechne.Protoze kdys si ktomu pripoctu postovne,dostanu se na skoro stejnou hodnotu jako v mototechne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 23:06 | Nahoru | #13

Fany07 píše: Danielos> ze je na netu levnejsi vim.Ja ho kupuju v mototechne.Protoze kdys si ktomu pripoctu postovne,dostanu se na skoro stejnou hodnotu jako v mototechne.



sranda?

(reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 23:11 | Nahoru | #14
Danielos>

(reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

13.11.2012 v 23:16 | Nahoru | #15

Fany07 píše: Danielos> ze je na netu levnejsi vim.Ja ho kupuju v mototechne.Protoze kdys si ktomu pripoctu postovne,dostanu se na skoro stejnou hodnotu jako v mototechne.



Tak prece ho nebudes kupovat po jedne flasce? Paneboze...

Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 00:12 | Nahoru | #16
aby motor dobre sel...dej mu Shell...
jinak je to jedno. dej tam Mogul MoTo.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 08:22 | Nahoru | #17
Jedine co by se nemělo tak měnit mineralní za syntetycký (polosynteticky) a naopak ale myslím že se mineralni olej do motorek nikdo nedavá jinak je to uplně jedno co tam naliješ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 09:47 | Nahoru | #18

MIk.es píše: Jedine co by se nemělo tak měnit mineralní za syntetycký (polosynteticky) a naopak ale myslím že se mineralni olej do motorek nikdo nedavá jinak je to uplně jedno co tam naliješ



Už samotné rozdělování oleju na syntetické,minerální, polosyntetické atd. není správné. To že se ale i výrobci tohoto drží je věc jiná.

Když najedu např. na stránky Motulu, tak první olej do motorky tam je Motul 3000 4T 20W50 a u toho píšou Olej pro čtyřdobé motocyklové motory , Minerální. Kdyby to do motorek nikdo nedával, tak to nevyrábějí a neprodávají.

To že se nesmí měnit minerální za syntetický platilo před více než 20lety, kdy byly na trhu ještě málo aditivované "minerální" oleje a proto tvořili úsady, proto když se tam dal více aditivovaný olej, tak mohlo dojít k ucpání mazacích kanálků.

Ale to jsi za svůj život zažít nemohl, to by ti muselo být 2x více. Dnes je můžeš měnit jak chceš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 10:07 | Nahoru | #19

AndělČK píše: Už samotné rozdělování oleju na syntetické,minerální, polosyntetické atd. není správné. To že se ale i výrobci tohoto drží je věc jiná.

Když najedu např. na stránky Motulu, tak první olej do motorky tam je Motul 3000 4T 20W50 a u toho píšou Olej pro čtyřdobé motocyklové motory , Minerální. Kdyby to do motorek nikdo nedával, tak to nevyrábějí a neprodávají.

To že se nesmí měnit minerální za syntetický platilo před více než 20lety, kdy byly na trhu ještě málo aditivované "minerální" oleje a proto tvořili úsady, proto když se tam dal více aditivovaný olej, tak mohlo dojít k ucpání mazacích kanálků.

Ale to jsi za svůj život zažít nemohl, to by ti muselo být 2x více. Dnes je můžeš měnit jak chceš.



Tyhle huste mineraly jsou urcene do starych motorek, zejmene vzduchacu, do moderniho motoru bych to nelil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 10:22 | Nahoru | #20

SirIndy píše: Tyhle huste mineraly jsou urcene do starych motorek, zejmene vzduchacu, do moderniho motoru bych to nelil.



Nepochopil jsi smysl mého příspěvku. Já reagoval na to, že se nesmí tyhle oleje míchat. Snažil jsem se vysvětlit, že tohle pravidlo už dávno neexistuje a že dodnes se vyrábí oleje tzv. "minerální", které jsou mísitelné s ostatními oleji.

Nikoho jsem nenutil nalít přímo tento olej do své motorky RRRR.

Naposledy editováno 14.11.2012 10:23:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 10:26 | Nahoru | #21

AndělČK píše: Nepochopil jsi smysl mého příspěvku. Já reagoval na to, že se nesmí tyhle oleje míchat. Snažil jsem se vysvětlit, že tohle pravidlo už dávno neexistuje a že dodnes se vyrábí oleje tzv. "minerální", které jsou mísitelné s ostatními oleji.

Nikoho jsem nenutil nalít přímo tento olej do své motorky RRRR.



Pochopil, jen na konci si napsal "Dnes je můžeš měnit jak chceš." tak pisu ze to neni dobrej napad, do kazdyho motoru by mel jit ten, co tam patri.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 10:31 | Nahoru | #22
SirIndy: Tenhle "hustý minerál určený do starých motorek" je zcela regulérně předepsaný i do Yamahy R1 ročník 2012 - viz screenshot z manuálu:

[img]

Takže ani s těmi starými motorkami to není až tak pravda. Při správném používání (přiměřeně opatrné zahřátí motoru) můžou být tyhle oleje výkonnější, než řidší lehkoběžné oleje.

(reakce na) Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 11:01 | Nahoru | #23

1100Virago píše: SirIndy: Tenhle "hustý minerál určený do starých motorek" je zcela regulérně předepsaný i do Yamahy R1 ročník 2012 - viz screenshot z manuálu:

[img]

Takže ani s těmi starými motorkami to není až tak pravda. Při správném používání (přiměřeně opatrné zahřátí motoru) můžou být tyhle oleje výkonnější, než řidší lehkoběžné oleje.



Tak to docela cumim, ja mel v manualu u vsech motorek napsano vzdy "semi-synthetic or synthetic SAE 10W40" - a tady takove siroke moznosti volby (jen zrovna 15W50 se jim nejak vytratila).

Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 11:19 | Nahoru | #24
tvl já do oktávky naleju všechno co najdu v garáži

Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 11:53 | Nahoru | #25
Repsol se smí dávat jen do hondy, nebo yamasaki taki

Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 13:59 | Nahoru | #26
kdybyste viděli co tam leju já, pořizovací cena za litr 130 KČ a jezdím bez problémů

Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 15:41 | Nahoru | #27
350,-/l Castrolu Power 1 je docela masakr - to kupuješ někde na shellce nebo co? když koukneš na pár kšeftů, tak vždycky seženeš za cenu kolem 170-190,-/l. Jinak samozřejmě nutné dodržet specifikaci danou výrobcem motorky, ale jeslti jde o Castrol, Motul, Repsol či extra virgin je asi jedno.....
Já vyzkoušel jak Motul, tak Repsol, ale poslední 2-3roky tam leju už jen Castrol Power 1. Žádný rozdíly jsem v nich nezaznamenal, ale nechce se mi tam každej rok lít něco jinýho a nějak experimentovat, tak se držím pořád stejné značky....

Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 17:12 | Nahoru | #28
Ahoj, je jedno jakou máš značku, dodržuj specifikaci dle výrobce.

Kdysi jsem měl XJ600 a pak FZS600 . U XJ vzducháče jsem měl Valvoline, pak tuším Motul a nakonec Repsol. Zdálo se mi s Repsolem lepší chod, pak už jsem lil i do FZS a vše v pohodě.

Nyní mám TDM a leju GPS castrol, značka se stále drží od koupi moto, ale sám zvažuji, že půjdu zase do repsolu......jen moje zkušenost

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 17:16 | Nahoru | #29
Tak jak koukam.Zustanu u castrolu.Mohl by jste mi nekdo dat obkaz kde ho mohu koupit za tech 170-180,-.To je za hodne dobrou cenu.tak ho koupim treba 5 litru.
A jeste dotaz-Muze se mi zkazit kdys ho budu mit treba 2 roky v garazi nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z castrolu na repsol.

14.11.2012 v 17:19 | Nahoru | #30
AndělČK- je pravda že pokrok nezastavíš ja si jen vzpominám že nám to říkali ve škole a mineralní olej beru (M6AD a podobné oleje) to by snad asi nikdo nadal do motorky
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Parťák na převoz BMW F650 do Ázerbá... BMW F 650 Sleepy.Peet 25 30.9.2023 v 17:15 DavR1
Parťák na převoz-přejezd BMW F650 d... BMW F 650 Sleepy.Peet 5 10.9.2023 v 18:16 datima
Dílenská příručka BMW F 650 OSÍÍÍK 7 27.7.2023 v 22:31 hearthkore


TOPlist