globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otáčkoměr
Zdravím, na mém Sv mám problém, že mi ukazuje přesně polovinu skutečných otáček, tudíž omezovač mi zasahuje "těsně před 6 tis." prostě polovina skutečné hodnoty. A tak se ptám, jak tu vlastně funguje snímač otáček popř. jestli někdo neví kde by mohl být problém.. Díky.

Otáčkoměr

7.11.2012 v 15:14 | Nahoru | #1
Mno nechci byt posel spatnych zprav, ale myslim ze otackomer je vytazenej z CDI stejne tak omezovac otacek je soucasti CDI, takze asi vadny CDI/ECU.
Snimacem na klice by to podle me byt nemelo.

1 reakcí na tento příspěvek Otáčkoměr

7.11.2012 v 15:19 | Nahoru | #2
Nic mi nepřišlo divný, mělo to mít 25kW :) ale proč teda jede omezovač dobře a otáčkoměr špatně.. nechápu

(reakce na) Otáčkoměr

7.11.2012 v 15:21 | Nahoru | #3

UltraMotorkář píše: Nic mi nepřišlo divný, mělo to mít 25kW :) ale proč teda jede omezovač dobře a otáčkoměr špatně.. nechápu



Jo aha me podle tech otacek prislo ze ti omezovac sekne otacky taky v pulce , proste me to obcas premejli rychlejc nez ctu.
Tak to ECU neni.
Fakt to ukazuje presme polovinu otacek ?

Mas tam origo otackomer ? Uz jsem videl dorvanej jinej otackomer na ER5 a taky jsem se divil proc ta rucicka konci nekde pred polovinou

Naposledy editováno 07.11.2012 15:22:31

Otáčkoměr

7.11.2012 v 15:29 | Nahoru | #4
Je to originál právě :) řekl bych že je to úplně přesně polovina origo omezovač je 11500 a mě to prostě v otáčkoměrových 5750 cca prostě začne brzdit omezovač ale ta motorka jede přes 190. Nevím jak je to řešeno, ale prostě jakoby to snímalo jen jeden válec :( ale pokud je snímač na klice tak zase nic..

Otáčkoměr

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2012 v 17:59 | Nahoru | #5
Snímačem to nebude, to by motor nešel vytočit k omezovači. Tipnul bych vadný otáčkoměr nebo oxidace na svorkovnici do budíků.

Otáčkoměr

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2012 v 18:56 | Nahoru | #6
V první řadě projít kontakty, jak naznačil Findy. Zoxidovaný spoj může někdy vytvořit usměrńující P-N přechod a podle toho, jak jsou řešené impulsy, pak může působit jako dělička dvěma, což by způsobilo popsané chování.

Otáčkoměr

9.11.2012 v 18:03 | Nahoru | #7
Čistím všechny kontakty, rozdělávám všechny kostky, pak se ozvu jak jsem dopadl :)





Naposledy editováno 09.11.2012 18:05:10

1 reakcí na tento příspěvek Otáčkoměr

11.11.2012 v 10:05 | Nahoru | #8
Kontakty jsou sice čisté, ale funkčnost stroje beze změny :( ....

(reakce na) Otáčkoměr

9.12.2012 v 20:14 | Nahoru | #9
UltraMotorkář> Tak už jsi na to přišel,copak to je za závadu?

Otáčkoměr

24.12.2012 v 16:35 | Nahoru | #10
Zřejmě jeden integrovaný obvod v otáčkoměru, z řídící jednotky vychází signál správně a budík jej špatně vyhodnocuje. http://www.motorkar...ft=137038&fid=18 toť zatím moje výsledky výzkumu :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist