co bude nového?
Naposledy editováno 30.04.2013 19:33:38
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
Paťan píše: Larry > ok ok. a ještě jeden dotaz, co se týče budoucnosti lukaveckého vracáku. vloni se to tam krásně vykácelo, stala se z toho nejlepší tribuna na přírodních okruzích. od podzimu jsem tam nejel tak nevim, jestli tam přibyla nějaká obora s novým porostem, případně jak to bude za pár let až stromky povyrostou a nebude vidět na trať. lukavec je super v tom, že se tam naskládá spousta lidí a závodníci jsou vidět dlouhou dobu. já jen jestli se mám poohlížet po jiném plácku na neděli (sobotu většinou prošmajdáme celou trať včetně depa).
Zatím to na vracáku vypadá stejně jako loni.
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
Paťan píše: super tak budu doufat, že na tom nic nezmění ani jarný výsadba nového porostu
to že to loni dopadlo jak to dopadlo
tedy že se tam vůbec mohlo jít
byla zásluha i starosty
a vstřícnosti Lesů
o zalesňování se mluví
ale zda to bude už letos, nevím
ty píšeš o tom že co až to tam zase zaroste
to bude sakra dlouho trvat
to myslíš že se tam i v tý době pojedou Zatáčky??
mám na svých videích proměnu lesa na Lošánce
tedy přes silnici nahoru od Vracáku
tam byly stromy jako prase
pak z toho taky byla paseka
krásně se tam natáčelo a fotilo
a dnes je z toho už zase Sherwood
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
petridas píše: www.youtube.com/watch komu se ta zima vleče ,tak tady super dvd z průřezem z celé road racing sezony
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
25.července 1937
vstupné: 5,-Kč, 3,-Kč, 1,-Kč
pořádá Ligamotoristů čs.Touring-klub s Trampským clubem Grey Grizzly
v čestném výboru najdeme např:
ředitele Okresní záložny
továrníka
velkoobchodníka
velkouzenáře
majitelku panství
vrchního komisaře
starostu
statkáře
dentistu
Obecentsvo se žádá, aby vstupenky kupovalo od osob k tomu oprávněných,
opatřených patřičnou páskou a vstupenky nosilo zjevně.
Děkuje pořadatelstvo
Provedení závodu
Závod začíná o 14 hodině. Před zahájením projede celou trať pořadatelský vůz, pak bude startovati třída do 250cc s hromadným startem. Jakmile bude závod ukončen pojede opětně pořadatelský vůz. Dále startuje třída do 350ccm, po ukončení a projetí pořadateslkého vozu pojede třída do 600ccm.
Během závodu budou pro bezpečnost dávána znamení praporky, které znamenají: modrý - zpomaliti jízdu, žlutý - ukončiti závod. Závod je ukončen tehdy až pořadatelský vůz objede celou trať s kostkovým praporem.
Nebezpečná místa, kde není obecenstvu dovoleno státi ani se jinak zdržovati jsou označena praporky.
Závodná trať je dlouhá 5,1 km a musí ji každý závodník třídy 250ccm projeto 10kráte, třídy vyšší 12kráte. Vítězové obdrží 400Kč, druzí 300Kč a třetí 200Kč. Mimo to tito obdrží sošku a plakety. Nejrychlejší jezdec obdrží pohár a 100Kč.
čestné ceny:
nejlepšímu amatérovi
nejlepšímu amatérovi na českém stroji
nejlepšímu senioru na stroji Jawa
Pořadatelstvo dovoluje si upozornit, aby přihlížející obecenstvo nekupovalo od nikoho upomínkové odznaky pod dojmem že tyto odznaky byly vydány pořadatelstvem.Pořadatelstvo samo žádných odznaků nevydalo.
V případě havrie závodníka zůstati bezpodmínečně státi na svém místě, nevnikati v žádném případě do závodní dráhy, ani se přibližovati k místu kde se havarie stala. Tím se zabrání chaosu, který by vznikl nahromaděním diváků na místě havarie.
v programu jsou taky dobový reklamy
žádejte Ostroměřskou cikorku se Lvem
drogista Láďa Jaroš Vám poradí, dobře obslouží
obchod Auto Škoda Vít
každého vyučím jízdě autem bez závazku ke koupi
OGAR
kvalitu motocyklu posoudíte jedině na rozbitých cestách, blátě, sněhu a dlouhých tůrách.
nechte si jej předvésti a jistě budete překvapeni jak výkonem tak i malou spotřebou
nejlepší závodníci startují na Mobiloil
auto-moto-velo pláště Michelin
ideální košile pro léto ve všech cenách
Švehla praží dobrou kávu
kdo čistí u Tůmů je spokojen
v programu je o profil tratě a jsou na něm označena místa
na místě dnešního depa bylo fotbalové hřiště SK SPARTA
už tenkrát je tam označena Cikánka
pak na Borku Státní výzkumná stanice
a továrna na Borku
zámek
depo závodníků je označeno v Karlově ulici, dole na náměstí
start a cíl dole na náměstí, kde swe dnes projíždí městem
u Jabloňáků je označen chudobinec
směrem ke Křížku Plaňanského louka
Křížek byl už tenkrát
na výjezdu Dachovským kopcem je pomník Malátův
a u Kudrnáčky je Svatá Trojice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
č. 641 , ty následující videjka sem zatím neviděl,...ale skouknu
hlavně bych chtěl poděkovat za příspěvek č.558 na str 19 to je bomba , ten plakát 1937,- není co dodat i ten další, prostě se mi líbí že závody tenkrát byly nazývány správnám jménem a né jak dnes "show"
Loni jsem byl u VÁS poprvé v životě jak na 300 zatáček, tak i na TT, kde jsem s tebou před prvním stertem asi 3 minutky pokecal, možná ani nevzpomínáš, ikdyž jsem se nickem představil. Letos bych chtěl opět přijet.
dělal jsem a dělám každej rok takovou debordelizaci
ve svých archivech
a proto sem něco i hodím pro ostatní
už sem toho hodně rozdal
nebo půjčil a nevrátilo se to
některý věci jakousi hodnotu mají
ten plakát z r1937
nebo i program z toho roku
+ pár fotek z té doby
škoda že jsem už nestihl od jednoho bývalého
člena AMK vzít fotky který mi nabízel¨
než sem se k němu dostal zemřel
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Čau Larry, tak letos prý dvakrát pro "velký" kubatury
Normálně se přistihuju, že klukům závidím, to bude pěkná sezóna
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Perňa_81 píše: Larry>
Čau Larry, tak letos prý dvakrát pro "velký" kubatury
Normálně se přistihuju, že klukům závidím, to bude pěkná sezóna
těbůh Perňa
no v plánu to je
ale není všeobecný nadšení
tak uvidíme jaký bude finální resumé
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Larry píše: těbůh Perňa
no v plánu to je
ale není všeobecný nadšení
tak uvidíme jaký bude finální resumé
to máš pravdu páč díky tomu se nepojede ČTT jako JPHZM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Prusa-#94 píše: to máš pravdu páč díky tomu se nepojede ČTT jako JPHZM
Průšáku musím to trošku poupravit
to,že se nepojede v Hořicích ČTT jako JPHZM je na 100%
4 roky posobě prodělačnej podnik
loni -300.000Kč
pak nám chybějí peníze na údržbu campu,kterej už chátrá
teď máme camp ve vlastní režii jako AMK
a chceme udělat maximum pro obnovu,zvelebení
přitáhnout klientelu
na to potřebujeme peníze a JPHZM nám je nedá
tedy padnul návrh jet ještě jeden podnik
těch návrhů v jaký skladbě padlo několik
prioritou je to,že to bude hlavně patřit Klasikům
ale už jsou hlasy, a zřejmě i oprávněné
že ani tak to nebude pro diváky moc lákavé
proto je i ten návrh, aby s Klasikama
jely i moderní motorky
zase je otázkou jaký kubatury
SPP125,mona,twiny...o.k.
ale je otázka zda i +-600
čili když píšu, že není všeobecný nadšení
tak tím myslím Výbór AMK
jde pouze a jenom o peníze
tedy přesně řečeno neprodělat
a jak jsem řekl JPHZM prodělávalo
ale my jsme to dělali pro vás jezdce
i za tuto cenu
ale už to prostě nejde
Naposledy editováno 23.01.2013 13:20:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Prusa-#94 píše: to máš pravdu páč díky tomu se nepojede ČTT jako JPHZM
Prušáku, kdybys nejezdil jako šnek, tak by se třeba na tebe nekdo přišel podívat.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Takhle se posmívat někomu, kdo má ještě (na rozdíl od tebe) mozek
To se ti to jezdí, když máš v kotrbě místo mozku vstřikovací jednotku....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
docent píše: Mates-9> Tak to bylo od tebe jedovatý
Takhle se posmívat někomu, kdo má ještě (na rozdíl od tebe) mozek
To se ti to jezdí, když máš v kotrbě místo mozku vstřikovací jednotku....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Jirka985 píše: Mates-9> Ahoj,já vím že jsi velmi dobrý šofér ale musím se Průšáka zastat.Já mám taky radši pravidelnost,protože tam nikdo neví jak to dopadne ale jak klasici tak v JPHZM jedou všichni co to dá takže mezi tím není na závodění žádný rozdíl.Podstatná věc je ovšem že motocyklů klasiků do roku 1972 je přibližně třikráte méně než motorek na pravidelnost.Moje prognoza na Hořice TT je cca 50 klasiků ve všech třídách a to je asi zoufale málo. Ahoj Jirka
A tak to máš jiste pravdu. Kažej bude zastávat takové zavody na které má doma motorky. Konec koncu všechno je to jenom vec pořadatele co pojedou za třídy, a jestli budou na rychlost nebo na pravidelnost. Je pravda že veteráni jsou delší dobu trochu utlačováni na ukor nových motorek, ale bohužel to tak asi musí být kvuli ekonomickému hledisku