globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spolehlivost čínského zapalování na skůta?
1.11.2012 v 23:00
Ahoj!
Přemýšlím o levném bezkontaktním zpalování na stadiona a napadlo mě upravit levné čínské zapalování aby páslo do mopeda. Kdyby se mi to povedlo a zapalování fungovalo, chtěl bych vědět, jakou poruchovost má vubec takové obyčejné zapalování z čínských skůtrů? Aby pak nebylo mnohem víc poruchovější, než klasické zapalko na stadionu.... Přemýšlel jsem koupit třeba toto: http://moto-ustinl....ma=6715#!prettyPhoto
a s tím si vyhrát. VAPE je přeci jenom trochu dražší a může udělat stejnou službu jako tohle.

Děkuji za názory.

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost čínského zapalování na skůta?

1.11.2012 v 23:31 | Nahoru | #1
Tohle bych nedělal:

1. Je to neskutečné zbastlení originální konstrukce mopedu, který navíc dnes není žádnou
tuctovkou, takže je škoda to tak zprasit a navíc ztratí dost na ceně.
Asi jako pokusit se předělat starý čtyřlampový superhet na tranzistorový - bude potřeba
spousty zásahů i do "širokého okolí lamp" a výsledek stejně nebude stát za nic, o
zničení historické hodnoty nemluvě.
2. Tebou vyhlédnuté zapalování je určené pro zcela jiné motory a navíc u něj nejde ladit
průběh předstihu (změna předstihu dle otáček), takže motoru S11 by nemusela daná
charakteristika vůbec vyhovovat (navíc je toto zapalování určeno pro čtyřtakt 50ccm,
zatímco S11 je zcela jiné kafe) se všemi negativními důsledky. Krom toho moderní motory
mívají rozsahy otáček výše, než staré, jako třeba zrovna stadion, nebo fichtl a tím spíše
s ním toto zápalko nebude dobře fungovat.
3. Že "čínské zapalování zaručeně udělá stejnou službu jako VAPE", o tom bych silně
pochyboval.

Vyjímkou by bylo, kdyby se jednalo o jednotku určenou přímo jako náhrada původního systému pro konkrétní motor (jako třeba sady VAPE pro "třindy"), nicméně první bod potom platí stále.

(reakce na) Spolehlivost čínského zapalování na skůta?

2.11.2012 v 17:41 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Tohle bych nedělal:

1. Je to neskutečné zbastlení originální konstrukce mopedu, který navíc dnes není žádnou
tuctovkou, takže je škoda to tak zprasit a navíc ztratí dost na ceně.
Asi jako pokusit se předělat starý čtyřlampový superhet na tranzistorový - bude potřeba
spousty zásahů i do "širokého okolí lamp" a výsledek stejně nebude stát za nic, o
zničení historické hodnoty nemluvě.
2. Tebou vyhlédnuté zapalování je určené pro zcela jiné motory a navíc u něj nejde ladit
průběh předstihu (změna předstihu dle otáček), takže motoru S11 by nemusela daná
charakteristika vůbec vyhovovat (navíc je toto zapalování určeno pro čtyřtakt 50ccm,
zatímco S11 je zcela jiné kafe) se všemi negativními důsledky. Krom toho moderní motory
mívají rozsahy otáček výše, než staré, jako třeba zrovna stadion, nebo fichtl a tím spíše
s ním toto zápalko nebude dobře fungovat.
3. Že "čínské zapalování zaručeně udělá stejnou službu jako VAPE", o tom bych silně
pochyboval.

Vyjímkou by bylo, kdyby se jednalo o jednotku určenou přímo jako náhrada původního systému pro konkrétní motor (jako třeba sady VAPE pro "třindy"), nicméně první bod potom platí stále.



Stadion žádnou regulaci předstihu nemá, když trefí předstih, bude to šlapat určitě líp než s kladívkem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda Vallaro - legislativa Babetta 210, Jawa Stadion S11 kokoška. 10 8.10.2023 v 08:43 kokoška.
barva na s11 Jawa Stadion S11 tadeo96 12 27.1.2023 v 00:06 Břichoun
Ráfky Stadion S11 Jawa Stadion S11 Břichoun 6 25.11.2022 v 07:06 FJRPEPA
Nestartuje, slabá jiskra Jawa Stadion S11 Filip116 5 6.8.2022 v 13:41 Filip116
Renovace JAWA,ČZ ČZ 175/501, Jawa Stadion S11 kalousek 10 27.7.2022 v 09:57 Dolin


TOPlist