globalmoto_kveten





Téma: Jezdci na ČS strojích
1.11.2012 v 17:05
*******************************************************************************************************************************
*********************************************** JEZDCI NA ČS STROJÍCH ***********************************************
*******************************************************************************************************************************
Fichtljízda za svatomartinskou husou 12.11.2022

10:00 setkání v Týnci nad Sázavou u fabriky Jawa
přesun do Neveklova do restaurace Heřmanka na husu
https://www.rbhermanka.cz/

Akce i pro nefichtl jezdce, avšak s trpělivosti k cestovnímu tempu malých padesátek

Ověřeno u obsluhy v Neveklově, svatomartinské husí menu tento rok bude. Týden před akci bude zamluveno místo podle počtu zájemců.

*******************************************************************************************************************************
PREAMBULE

Obnovené vlákno původně "Jawaři a čezeťáci z Vlašimi a okolí". Původní vlákno bylo založeno v roce 2012 a po asi dvouletém fungování se komunita přelila do sousedního vlákna Jawablázni. To se však v posledních letech po odchodu moderátora a s novými uživateli vydalo jiným, svérázným směrem …

Cílem tohoto vlákna je diskuze o československých strojích ačkoliv o nich již bylo napsáno a prodiskutováno mnoho.. To vše v mezích slušnosti mezi diskutujícími a s respektem k národním motocyklovým značkám bez urážení jejich zakladatelů, konstruktérů, stávajících majitelů apod.

Diskuze mimo téma omezte na minimum a případné rozjeté off topic dialogy přesuňte do osobních zpráv.

Moderátor si vyhrazuje právo mazat hanlivé, urážlivé nebo off topic příspěvky. A to i bez předchozího upozornění.

Uživatelé nerespektující základní pravidla slušnosti budou zablokování.

Elevator
***********************************************************************************************************************************************************************

Naposledy editováno 12.10.2022 08:25:30

2 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích

25.3.2023 v 20:13 | Nahoru | #1
Nepropadej panice...nekdo určitě ví, jak si s tím poradit.
U "čtyřky" sem poněkud upravil "lapač" oleje uprostřed kliky a u hliněného motóru taky nejaký fígl existovat bude.
Sem měl na svém silostroji ČZ 180 též ložiskový mor, poprvé kvůli tomu, že se mechanik netrefil ďůrků na mazací otvor meziložiskového rozpěrného kůsku hliníku, ve kterém je gufero a pak podruhé v krátké době po opravě velekvalitní ložisko, keré se normálně prodává coby ND - to vydrželo neco přes tisíc km (u zapalka).
To sem se doopravdy nasral.
Sehnal se pravokořenné nefalšované SKF s plastovou klecí (páč ta nýtovaná se rozsypala) a po nastartování sem se normálně lekl - Zetor neřinčel a nerachotil, ale svištěl jak Emzeta!
A tak je tomu dosud, po asi třiceti tisících km...

(reakce na) Jezdci na ČS strojích

25.3.2023 v 20:18 | Nahoru | #2
Zdenalbenal> No já tomu houby rozumím, tak věřím, že to kamarád poskládal dobře.

(reakce na) Jezdci na ČS strojích

25.3.2023 v 20:41 | Nahoru | #3

Zdenalbenal píše: Nepropadej panice...nekdo určitě ví, jak si s tím poradit.
U "čtyřky" sem poněkud upravil "lapač" oleje uprostřed kliky a u hliněného motóru taky nejaký fígl existovat bude.
Sem měl na svém silostroji ČZ 180 též ložiskový mor, poprvé kvůli tomu, že se mechanik netrefil ďůrků na mazací otvor meziložiskového rozpěrného kůsku hliníku, ve kterém je gufero a pak podruhé v krátké době po opravě velekvalitní ložisko, keré se normálně prodává coby ND - to vydrželo neco přes tisíc km (u zapalka).
To sem se doopravdy nasral.
Sehnal se pravokořenné nefalšované SKF s plastovou klecí (páč ta nýtovaná se rozsypala) a po nastartování sem se normálně lekl - Zetor neřinčel a nerachotil, ale svištěl jak Emzeta!
A tak je tomu dosud, po asi třiceti tisících km...



NTN ložiska, zvětšená mazací díra místo 6ky je tam 7ka....a po 48000km žádný problém a aní známky většího opotřebení. Mazivo M2T, 10W40 apod...ale poměr 1:33 a při velké zátěži 1:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist