globalmoto_kveten





Téma: Jezdci na ČS strojích
1.11.2012 v 17:05
*******************************************************************************************************************************
*********************************************** JEZDCI NA ČS STROJÍCH ***********************************************
*******************************************************************************************************************************
Fichtljízda za svatomartinskou husou 12.11.2022

10:00 setkání v Týnci nad Sázavou u fabriky Jawa
přesun do Neveklova do restaurace Heřmanka na husu
https://www.rbhermanka.cz/

Akce i pro nefichtl jezdce, avšak s trpělivosti k cestovnímu tempu malých padesátek

Ověřeno u obsluhy v Neveklově, svatomartinské husí menu tento rok bude. Týden před akci bude zamluveno místo podle počtu zájemců.

*******************************************************************************************************************************
PREAMBULE

Obnovené vlákno původně "Jawaři a čezeťáci z Vlašimi a okolí". Původní vlákno bylo založeno v roce 2012 a po asi dvouletém fungování se komunita přelila do sousedního vlákna Jawablázni. To se však v posledních letech po odchodu moderátora a s novými uživateli vydalo jiným, svérázným směrem …

Cílem tohoto vlákna je diskuze o československých strojích ačkoliv o nich již bylo napsáno a prodiskutováno mnoho.. To vše v mezích slušnosti mezi diskutujícími a s respektem k národním motocyklovým značkám bez urážení jejich zakladatelů, konstruktérů, stávajících majitelů apod.

Diskuze mimo téma omezte na minimum a případné rozjeté off topic dialogy přesuňte do osobních zpráv.

Moderátor si vyhrazuje právo mazat hanlivé, urážlivé nebo off topic příspěvky. A to i bez předchozího upozornění.

Uživatelé nerespektující základní pravidla slušnosti budou zablokování.

Elevator
***********************************************************************************************************************************************************************

Naposledy editováno 12.10.2022 08:25:30

3 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích

7.2.2023 v 17:12 | Nahoru | #1
Tak jsem ji poprvé po go motoru vyvětral.Jen tak kolem vsi,na zasolenou hlavní se mi nechtělo.Jsem na ní zvědavý, hlavně jak se na ní budu kroutit po padesáti km. Po boji se zapalovacími cívkami dostala vape s kondenzátorem,tak snad bude klid.


Naposledy editováno 07.02.2023 17:37:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích

7.2.2023 v 17:17 | Nahoru | #2

Béďa17 píše: Tak jsem ji poprvé po go motoru vyvětral.Jen tak kolem vsi,na zasolenou hlavní se mi nechtělo.Jsem na ní zvědavý, hlavně jak se na ní budu kroutit po padesáti km. Po boji se zapalovacími cívkami dostala vape s kondenzátorem,tak snad bude klid.

Pěkný původní a funkční stav! Řádně v duchu iniciativy "STOP zbytečným renovacím"

(reakce na) Jezdci na ČS strojích

7.2.2023 v 18:55 | Nahoru | #3
Béďa17> pěkná

(reakce na) Jezdci na ČS strojích

8.2.2023 v 17:35 | Nahoru | #4
Béďa17> Zapalovací cívky...tak po 30 letech asi vím...
Kolem roku 1990 ale spíš ještě dřív jsem měl ČZ 125 T a 150 C. To Céčko jezdilo slušně, ale jednou se v převodovce sekla dvojka s trojkou nějak pohromadě a byl konec. Nevěděl jsem co s tím, takže - za tuším 2000 kčs koupeno - posléze za stejné peníze prodáno. Ale jiskru to celkem dávalo, pokud se nepletu. SPZ samozřejmě byla.
Zato Téčko - tam jiskra byla jen občas. Vyjel jsem na tom peklostoji jen jednou a domů dotlačil. Spolehlivost ? Žádná, jak sázka do loterie. Měnil jsem VN kabely, fajfky, svíčky...a ted' vidím, že to asi bylo cívkami. Tehdy jsemsi VAPE nekoupil. A motorku odhlásil a prodal. Na díly...protože veterán ? Haha,ani náhodou. A na ježdění ? Taky ne.
Elektrika pro mně byla vždycky tabu. A v podstatě je dodnes...
Dnes bych to dělal jinak.

Naposledy editováno 08.02.2023 17:38:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist