*********************************************** JEZDCI NA ČS STROJÍCH ***********************************************
*******************************************************************************************************************************
Fichtljízda za svatomartinskou husou 12.11.2022
10:00 setkání v Týnci nad Sázavou u fabriky Jawa
přesun do Neveklova do restaurace Heřmanka na husu
https://www.rbhermanka.cz/
Akce i pro nefichtl jezdce, avšak s trpělivosti k cestovnímu tempu malých padesátek
Ověřeno u obsluhy v Neveklově, svatomartinské husí menu tento rok bude. Týden před akci bude zamluveno místo podle počtu zájemců.
*******************************************************************************************************************************
PREAMBULE
Obnovené vlákno původně "Jawaři a čezeťáci z Vlašimi a okolí". Původní vlákno bylo založeno v roce 2012 a po asi dvouletém fungování se komunita přelila do sousedního vlákna Jawablázni. To se však v posledních letech po odchodu moderátora a s novými uživateli vydalo jiným, svérázným směrem …
Cílem tohoto vlákna je diskuze o československých strojích ačkoliv o nich již bylo napsáno a prodiskutováno mnoho.. To vše v mezích slušnosti mezi diskutujícími a s respektem k národním motocyklovým značkám bez urážení jejich zakladatelů, konstruktérů, stávajících majitelů apod.
Diskuze mimo téma omezte na minimum a případné rozjeté off topic dialogy přesuňte do osobních zpráv.
Moderátor si vyhrazuje právo mazat hanlivé, urážlivé nebo off topic příspěvky. A to i bez předchozího upozornění.
Uživatelé nerespektující základní pravidla slušnosti budou zablokování.
Elevator
***********************************************************************************************************************************************************************
Naposledy editováno 12.10.2022 08:25:30
elevator píše: Jelikož nejsi očividně cílová skupina, tak nechápu tvoji okamžité odsouzení. Argumenty, že to nikde nepotkám nebo neuvidím jsou právě pro tu cílovou skupinu jedním z kritérií nákupu. Pokud chceš motocykl z velkosérie a jsi solventní máš na dnešním trhu široký výběr.
Já to neodsuzuju. Možná sem to blbě napsal.
Milan1963 píše: elevator> Vrat'o, když jsme u toho a jedná se o naše domácí motocykly, tak přemýšlím jak brát Jawu 650 / 660. Vyrobeno cca 500 kusů 650 a 180 kusů 660. Dnes je 90 % ve sbírkách. Je to exkluzivita, nebo ne ?
Upřesňuju, že finančně určitě ne.
Je to zajímavost a sběratelská záležitost. Spíš ale pro chudé sběratele, jestli mi rozumíš. Takhle to beru já.
660 sem běžně potkával cestou z práce.
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
Vladimir píše: Vzniklo to zde a nikdy se neví co bude dál
Třeba by mohli udělat další serii za 0,5M za kus. to by měli majitelé těch za 2M radost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
PetrL3 píše: Třeba by mohli udělat další serii za 0,5M za kus. to by měli majitelé těch za 2M radost.
|Tak jednoduší varianta s obyč. koly , nádrží a pod. by mohlo srazit cenu a majitelům plnotučnejch provedení by to nemuselo mrzet. Ale to je celkem zbytečná úvaha, jen jsem chtěl vysvětlit jak jsem to myslel. Ale třeba je to chytne a dotáhnou nějakou Pragovku s přiměřenou cenou k serii. Ale za všech důvodů to asi je těžko možné.
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
2 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
1 reakcí na tento příspěvek Jezdci na ČS strojích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jezdci na ČS strojích
Nebude špatné to tak jednou mít. Dceři je 16, studuje 1. ročník, takže ještě 3, potom 5 let VŠ - a soboty s nedělemi jako Olda budu mít v sedmdesáti. Do té doby budovat kapitalismus....a na motorce jezdit jako dosud - když senemusí do práce.