Osobně jsem kupoval ještě do GSX-R baterii značky M-line a do doby než jsem motorku prodával chodila naprosto v pohodě
Možná to není až tak úplně blbý řešení, když koukám na ty ceny
E: př. 11 Ah za 395Kč - zrovna u nich jsem jí kupoval a max spokojenost
Naposledy editováno 01.11.2012 09:01:40
1 reakcí na tento příspěvek vyhřívané hefty na skutra
S.M-A-RT píše: Sériovej altík s tim rozhodně problém mít bude, zvlášť pokud z nej je taky napájený zapalování, hlavní světlo (předpokládam že 35W) a blinkry. Druhá baterka je řešení, ale zase doma nenabiješ a nezahřeješ se a původní baterku to rozhodně vyšťaví (i když zrovna záleží, jaký příkon ty hefty budou mít, jestli chceš topení nebo jenom aby si k těm řidítkum nepřimrznul). Dejme tomu pokud by jsi kupoval něco od oxfordu, tak potřebuješ někde sehnat 60W navíc. Řešení je buď sehnat jinej altík, určitě se budou dělat výkonnější nebo mít tu druhou baterii.
další řešení si přilepit Nasa páskou k prdeli dvoukolák a do něj posadit elektrocentrálu
1 reakcí na tento příspěvek vyhřívané hefty na skutra
Jinak jsem schopnej ten akumulator vybavit ochranou jak na nabijeni tak vybijeni, ale to by bylo drahy bo jsem linej leptat a pajet smd
Edit : ad to podvybiti ono se to zbytecne demonizuje , bezne pouzivam clanky co mely 2V a jsou na 80-70 % svoji puvodni kapacity. Akorat se to nesmi nechat prilis dlouho.
Naposledy editováno 01.11.2012 12:09:09
saito 2