Naposledy editováno 26.10.2012 17:13:11
1 reakcí na tento příspěvek Proč právě Honda CBR 125R?
no a u mě to bylo tak že jsem chtěl určitě novou mašinu ne nějakou vylítanou šitku, ze začátku jsem hodně koukal po Yamaze WR 125X. Xko proto že do terénu to nemá cenu tahat (soudil jsem podle bráchovi Jawy 125 sport), dále se mi líbila Honda CBR 125R a jako správnýmu klukovi v modré barvě..
no ale když se objevil výprodej modelů 2010 na konci roku tak to bylo jasné -> cena nakonec vyhrála protože dávat za dvácu 100 litrů to je blbost... Takže mi na podzim přijela do garáže HONDA CBR 125R v černo-červené kombinaci a jsem s ní velmi spokojen, ano ještě jsem pokukoval po Derbi GPR 125 2T
ale to bych se nedoplatil.....
Jinak výkon je dostatečný, možná až moc velký, protože zabít se může člověk i na Babetě XD
1 reakcí na tento příspěvek Proč právě Honda CBR 125R?
oil-pablo to je dobrá hláška - Jaky je to ale pocit predjet auto v beznem provozu na 125 oproti 1000 ccm?
pro mě to hlavně byl těžkej adrenalin s budováním trpělivosti najít místo, kde to půjde a jsem ráda, že jsem tu dobu přežila
jinak ta motorka mi vyhovovala úplně ve všem, kdyby existovala 600ccm a vypadala a vážila úplně stejně, tak je to životní volba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč právě Honda CBR 125R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč právě Honda CBR 125R?
oil-pablo píše: Vsak rosekat sebe i motorku v zatacce muze kazdy i na 125. Jaky je to ale pocit predjet auto v beznem provozu na 125 oproti 1000 ccm? No definitivne skvely a mnohem lepsi. Na litru to umi kazdy, ale at se frajeri ukazou s 10 kW ve stejne situaci. Navic jim to zere i travu kolem cesty a pojisteni maji jak na osobak. Proto motorku nepotrebuji abych za ni vyhazoval prachy pro stat na danich a poplatcich. Jezdeni na motorce je radost a urcite i umeni. Cim mensi kubatura, tim vetsi sranda a mnohem vic ma clovek vzpominek a postrehu z cest. Pri rychlosti 100 km/h si alespon vsimnu jelena, to na litru ve 250 km/h nezahlidnou ani parohy.
Úplně přesně stejnej důvod pro CBR125 jsem měla já Ještě k tomu přidám důvod, že 125 kg zvládnu a už se s ní ani moc neperu. Každopádně mě její vlastnění utvrdilo v tom, že nemusim lámát kdejaký rekordy (i když rekord v dojezdu na nádrž lámu běžně 400 km). Po roce s ní jsem ještě koupila 2T krosku 85 ccm, a to už tuplovaně vim, že malý objemy jsou prostě super malá váha, opravu si většinou udělám sama (ne že bych něco spravovala, ale měnit 2 svíčky na SVčku a sundávat kvůli tomu nádrž je prostě kravina, oproti mýmu: sundám, vyndám, zandám a nandám )
Naposledy editováno 27.10.2012 16:51:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč právě Honda CBR 125R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč právě Honda CBR 125R?
1) Přítelkyně měla slabost pro hondy obecně.
2) CBR se jí líbilo - vypadalo dost sportovně, ale zase ne zbytečně agresivně jako YZF-125R.
3) Naprosto rozhodujícím kritériem byla výška sedla - každý milimetr blíže k zemi byl plus (už i CBF125 byla moc vysoká).
4) I když měla papíry plné, chtěla do začátku něco slabého, malého a lehkého.
1 reakcí na tento příspěvek Proč právě Honda CBR 125R?
No, jinak, zdravím všechny CBRkaře i ostaní bikery..
U mě to ale nebyla mladická nerozvážnost, nýbrž dětská. No, i když, do kolika let se považuje dítě za dítě?
Motorku jsme spolu s rodiči koupili v třináctém roku života. Padla na to půlka mých financí, zbytek dopláceli rodiče. Šetril jsem si na něco podobného dost dlouho, nakonec padly mé finance na motorku.
Kupovali jsme funglovku, rok výroby 2009. Cena okolo 70tis. Krásná motorka za příznivou cennu.
Když jsem jednou přišel za mámou do kuchyně a pronesl jsem, že bych chtěl motorku, nastala vážná debata.
Promýšleli jsme spoustu věcí. Zda vzít 50ccm, či si rok počkat do 16 a jít rovnou do 125tky.
Nakonec kvůli financím jsme od padiny odstoupili a podotkli, že je kravina pořizovat 50. Prý "zbytečné vyhazování peněz". Prvně jsem vzdoroval, protože jsem byl nedočkavý, teď jsem ale rád. Kdybych šel tehdá do YZFka 50ccm ve 2t, tak bych asi litoval.
No, nakonec po všelijakých machinacích jsme nějak skončili právě u CBRka. Vůbec nevím na co jsem hleděl, či spíše, na co hleděli rodiče. No, nakonec jsem to nějak odsouhlasil a týden před mými 13tými narozeninami mi dorazila právě ona, černo-bílá kráska, která voněla po novotě. No, měla najeto asi 30km. Budíž.
Poté bylo dlouhodobé čekání, celé tři dlouhé roky jsem čekal na dosažení věku 16tých narozenin. Nakonec jsem ho po dlouhém čekání dosáhl, byli to tři roky plné vzrušení a nudy zárověn.Trávit čas pouze koukáním na svoji "mašinu" se mi nechtělo no a tak za ty tři roky jsem nalítal kolem 4tis černých kilometrů. Pokaždé jsem si udělal kolečko kolem komína, no, nakonec z toho bylo docela dost zážitků. Od prvního předjetí auta počínaje až po setkání s poliši končeje.
No, papíry jsem si dodělal asi dva týdny před začátkem velkých prázdnin 2012.
Za ty dva-tři měsíce jsem nalítal svých prvnívh legálních 11tis km, což je skoro 3x tolik co za 3 roky. Takže jsem strašně rád, že jsem prázdniny takto prožil.
Abych byl taky trochu kritický, k mým 185cm je ta motorečka trochu maličká, nějak se po demnou ztrácí. A i tak nějak celkově mi přijde taková maličká. Zato víc robustní. Pro mě bílo černá barva je zabijácká kombinace.
Strašně jsem před rokem záviděl mému kamarádovi, který musel mít všechno to, co mám já a ještě lepší. No, tak si pořídil za 110tis Yamahu YZFko. Když jsem ji viděl, strašně se mi líbila, jenže k jeho 160-165cm se ta motorka stala příliš velikou. Krom vzhledu yamahy jsem mu záviděl celý ten 1 KW. Nebo o kolik ta yamaha má víc. Nevím.
No, jednou jsem si s ní zkusil manimupulovat na místě. No, můžu říct, že jsem ještě nějakou dobu záviděl, nakonec jsem ale za moji malinkou holčičku rád. Už kvůli mé přítelkyni, která tuto motorku v 18 zdědí. A opět, k jejímu malému vzhledu, je tato motorka pro holku akorát.
Mno, snad poslední vítka. Její originální galušky, který tam Honda dala mě docela iritovalo. No, dal jsem dozadu 110tku. Příští rok vyzkouším 120tku, na úkor max. rychlosti.
Jo málem bych zapoměl. Jednou v září jsem se vydal do Hradce Králové. Přijel jsem v 17hodin ze školy.
Tu se mě mihlo hlavou, co kdybych se vydal za přítelkyní. Udělám jí radost. No, nějak jsem se ocitl v sedle a čekala mě 350km cesta. Strašně jsem se těšil, nečekaně. No, řekl jsem si, že nepojedu po dálnici. Cestou tam jsem tento slib dodržel, jenomže po přijetí na místo bylo 20:00 a po hodině strávené v příjemné společnosti jsem vyjížděl ve 21:00. To už jsem dostával telefonát od mámy, kde vězím a tak jsem tu cestu po dálcici musel risknout. Abych byl brzo doma. No, cestou, za Prahou jsem se ještě stavil v McDonnaldu, protože jsem umíral hlady. To bylo 22:30, domu jsem se dostal ve 23:30 a ráno jsem vztával v 5:00 do školy.
No, nějak jsem se rozepsal.
Jen jsem tím chtěl říct, že cestou do HK se dala citlivost bolesti zad jakž takž unést. Cestou domů jsem chcípal. Vymýšel jsem různé polohy na motorce, jak sedět, aby mě ty záda tak nebolela. Verdikt je, že se na tomto přibližovátku nedá moc pohodlně cestovat, možná pro někoho menšího by to šlo. Já tomu dávám 4body z 10ti.
Co se týká spotřeby. Asi jako ostatní 4t dváci, za 3-3,5l/100 je to na pohodu a krásné svezení. Vodit do zatáček jde nádherně i s baťůžkem a cesta po dálnici může být těch cestovním 110-120Km/h
Když to vemu kolem a kolem, jsem strašně rád, že ji mám a to né jenom kvůli mě.
Už mě ten výkon ale leze krkem, v provnání s ostaníma motkama je toho málo, no na dvácu je to krásný ale jednou si člověk vyzkouší něco silnějšího a už se mu zdá, že to méně výkonné skoro vůbec nejede.
Naposledy editováno 30.10.2012 14:20:26
Čau, vzadu mám tu 120tku od Bridgestone a valí to super, 120 po rovině je úplně na pohodu, vepředu mám 100ku a jede to prostě super. Jen nemám zkušenosti s těma 80 vepředu a 100 vzadu, ale ty širší ti doporučuju. Do zatáček je to úplná bomba a vypadá to i mnohem líp. ;)
Kdyžtak fotky mám na profilu. ;)
Naposledy editováno 30.10.2012 21:18:17
Mám tam ContiGočka, trochu dýl trvá, než se zahřejí ale oproti sjetým origo je to super.. Příští rok uvažuju o těch 120tkách.. Uvidíme, jak se bude projevovat potom..
Jo a k tý maximálnce, jsem dlouhej jak tyč a mám dost velkej odpor vůči větru, tak jsem rád za těch 110..
Jako jo, 120 dám, ale to musim bejt hodně zalehlej a za tím malým plexi nic moc..
Jinak taky zdravím..
Edit.: A co se týče velkýho techničáku (resp. jiných rozměrů pneu) vs. pojišťovny, tak o tom bez debat. Přijde se na to, že tam jsou jiný pneu, než mají být a nedostaneš ani floka. No, risk je zisk.
Naposledy editováno 31.10.2012 15:22:40
Jinak ve 120-ti na tom taky ležim úplně namáčklej na nádrži a trvá to než se na tuhle rychlost dostanu, hlavní je dlouhá rovinka a bezvětří.