Téma: Proč právě Honda CBR 125R?
 
26.10.2012 v 11:27
Jaký byl váš důvod vybrat si právě tuto motorku do svých začátků?

Proč právě Honda CBR 125R?

26.10.2012 v 11:55 | Nahoru | #1
muj duvod byl jsem mlady a blby ale jsem spokojeny krasne nauci atd. ale byt moudry tak jako tedka pred tema rokama tak bych koupil nejaky enduro nebo motard at se na tom vyblbnu protoze 125ccm na silnic je nuda takhle by jsem mohl terenek a byla by sranda ale tak co uz ja jsem spokojeny s cbr spotreba da se rict zadna

Proč právě Honda CBR 125R?

26.10.2012 v 12:14 | Nahoru | #2
Možná nerozvánost, ale i tak zábava ne? ;) sice neni nejrychlejší ale třeba na krásných serpentinách směr slapy je to jedno ;)

Proč právě Honda CBR 125R?

26.10.2012 v 13:57 | Nahoru | #3
Potřeboval jsem nějaký přibližovadlo, který má nízký náklady na provoz a na údržbu ... Dneska už bych si možná vybral jinak, ale i tak zatím nejlepší z mejch motorek.

Proč právě Honda CBR 125R?

26.10.2012 v 15:59 | Nahoru | #4
Vzal sem si ji, protože za ty prachy lepší držák fakt nebyl. Kdybych měl možnost znova v 16cti si vybírat bike tak si vemu 2T dvácu. Do 18cti je to chvilka tak to vydržím a potok půjdu pro Káťu Jinak nesere se, jedou se s ní zatáčky vcelku dobře, blbu vzdorný motor a motorka celkově si nechá hodně moc dovolit.

Proč právě Honda CBR 125R?

26.10.2012 v 17:11 | Nahoru | #5
Tak já sem vybíral zezačátku mezi Aprilkou RS 125 2T a nebo Hondou a dopadlo to jasně :D Jelikož jsem byl a estě pořád sem status student tak pro mě 4T byla jasná volba,a tedka jsem kotel rád že sem si vybral správně. Hodně muziky za málo nákladů.A na to že se 2T držím co se týče rychlosti,tak v tom žádný problém nevidím. :D Pro rejpaly samozřejmě seriová 2T bez úprav,sice na rozjezd moc ne,ale drží se slušně.Kamarád co má GPR 125 se mnou má někdy hodně co dělat :D Ale to je vedlejší :) Motorku si plánuju nechat,protože se mě na ní jezdí fakt moc dobře,a se suprovou spotřebou a mnoho dalších věcí.Do motorky jsem už investoval pár peněz,ale dicky šlo o spotřební materiál,a to se pak investije pěkně.Na Cebru už mám najeto něco přes 30 tisíc a motorka má nalítáno celkem 52 tisíc a pořád jítá jako nová :) O moto se pečuju snad víc jak o sebe a mám z toho dicky radost :D Tak to sem se něak rozepsal,samosebou je to povídání nadlouho :D Kdyby někdo měl neaký problém nebo se mu něco podělalo tak klidně mě napište do zpráv, o Cebru toho vím vcelku hodně,tak když mužu tak pomůžu :D kdo by chtěl tak mám stránku na facebooku tam taky mužete se ptát. https://www.faceboo...-125/221764771189261

Naposledy editováno 26.10.2012 17:13:11

Proč právě Honda CBR 125R?

26.10.2012 v 18:54 | Nahoru | #6
Zdarec, CBRko jsem si vybral hlavně kvůli tomu, že se mi líbila, jezdí za 3 l/100km. Maximálka 130 v plným zálehu mi prostě v 17-ti stačí a je to prostě super zábavná motorka. Dá se s ní jet opravdu velice slušně, do kopce se řadí nahoru i auta se vklidu dají předjíždět, ne jako na Jawě 100 Robby, kterou taky mám. Co prostě dodat, legenda mezi 125kami, mám zrcátka na kapotě a vepředu pneu 100 a vzadu 120, takže super i do zatáček. Všem doporučuji tuhle motorku pro její nenáročnost a hlavně na používání v zatáčkách, kde jí to jde až moc dobře díky nízké váze.

1 reakcí na tento příspěvek Proč právě Honda CBR 125R?

26.10.2012 v 19:01 | Nahoru | #7
No ja nevim, vsichni porad jen ze 125 ccm je dobra do zacatku, pro nauceni, nebo pro holky a ja nejsem ani jedno z toho a taky jsem s CBR 125 spokojeny a nedam na ni dopustit. Vsak rosekat sebe i motorku v zatacce muze kazdy i na 125. Jaky je to ale pocit predjet auto v beznem provozu na 125 oproti 1000 ccm? No definitivne skvely a mnohem lepsi. Na litru to umi kazdy, ale at se frajeri ukazou s 10 kW ve stejne situaci. Navic jim to zere i travu kolem cesty a pojisteni maji jak na osobak. Proto motorku nepotrebuji abych za ni vyhazoval prachy pro stat na danich a poplatcich. Jezdeni na motorce je radost a urcite i umeni. Cim mensi kubatura, tim vetsi sranda a mnohem vic ma clovek vzpominek a postrehu z cest. Pri rychlosti 100 km/h si alespon vsimnu jelena, to na litru ve 250 km/h nezahlidnou ani parohy.

Proč právě Honda CBR 125R?

26.10.2012 v 22:31 | Nahoru | #8
Takže vybrat si nějakou dvácu v 16ti letech to je spíš taková loterie, pokud se na ní nesvezete třeba u kámoše...

no a u mě to bylo tak že jsem chtěl určitě novou mašinu ne nějakou vylítanou šitku, ze začátku jsem hodně koukal po Yamaze WR 125X. Xko proto že do terénu to nemá cenu tahat (soudil jsem podle bráchovi Jawy 125 sport), dále se mi líbila Honda CBR 125R a jako správnýmu klukovi v modré barvě..
no ale když se objevil výprodej modelů 2010 na konci roku tak to bylo jasné -> cena nakonec vyhrála protože dávat za dvácu 100 litrů to je blbost... Takže mi na podzim přijela do garáže HONDA CBR 125R v černo-červené kombinaci a jsem s ní velmi spokojen, ano ještě jsem pokukoval po Derbi GPR 125 2T
ale to bych se nedoplatil.....
Jinak výkon je dostatečný, možná až moc velký, protože zabít se může člověk i na Babetě XD

Proč právě Honda CBR 125R?

26.10.2012 v 23:45 | Nahoru | #9
Jak tak koukám, tak většina z vás měla podobný důvod :) hodně srandy a málo nákladů :) já bych přidal ještě dostupnost dílů a zázemí, já mám třeba Hondu za rohem (i když sem tam zatim nebyl ani jednou krom pravidelný prohlídky při 15k Km) :D

Proč právě Honda CBR 125R?

27.10.2012 v 12:24 | Nahoru | #10
Jezdil jsem na ní v autoškole, znal jsem ji, uměl ji ovládat, věděl že je to držák.
A navíc jsem našel tak výhodnou nabídku že ji prodám za víc než jsem koupil - nebylo co řešit.

1 reakcí na tento příspěvek Proč právě Honda CBR 125R?

27.10.2012 v 14:16 | Nahoru | #11
já si jí vybrala hlavně kvůli vzhledu koukala jsem ještě po aprilii, ale to bylo na mě moc kulatý
oil-pablo to je dobrá hláška - Jaky je to ale pocit predjet auto v beznem provozu na 125 oproti 1000 ccm?

pro mě to hlavně byl těžkej adrenalin s budováním trpělivosti najít místo, kde to půjde a jsem ráda, že jsem tu dobu přežila
jinak ta motorka mi vyhovovala úplně ve všem, kdyby existovala 600ccm a vypadala a vážila úplně stejně, tak je to životní volba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč právě Honda CBR 125R?

27.10.2012 v 15:43 | Nahoru | #12
nicooo> diky, taky dobry aprilie moc kulata super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč právě Honda CBR 125R?

27.10.2012 v 16:41 | Nahoru | #13

oil-pablo píše: Vsak rosekat sebe i motorku v zatacce muze kazdy i na 125. Jaky je to ale pocit predjet auto v beznem provozu na 125 oproti 1000 ccm? No definitivne skvely a mnohem lepsi. Na litru to umi kazdy, ale at se frajeri ukazou s 10 kW ve stejne situaci. Navic jim to zere i travu kolem cesty a pojisteni maji jak na osobak. Proto motorku nepotrebuji abych za ni vyhazoval prachy pro stat na danich a poplatcich. Jezdeni na motorce je radost a urcite i umeni. Cim mensi kubatura, tim vetsi sranda a mnohem vic ma clovek vzpominek a postrehu z cest. Pri rychlosti 100 km/h si alespon vsimnu jelena, to na litru ve 250 km/h nezahlidnou ani parohy.


Úplně přesně stejnej důvod pro CBR125 jsem měla já Ještě k tomu přidám důvod, že 125 kg zvládnu a už se s ní ani moc neperu. Každopádně mě její vlastnění utvrdilo v tom, že nemusim lámát kdejaký rekordy (i když rekord v dojezdu na nádrž lámu běžně 400 km). Po roce s ní jsem ještě koupila 2T krosku 85 ccm, a to už tuplovaně vim, že malý objemy jsou prostě super malá váha, opravu si většinou udělám sama (ne že bych něco spravovala, ale měnit 2 svíčky na SVčku a sundávat kvůli tomu nádrž je prostě kravina, oproti mýmu: sundám, vyndám, zandám a nandám )

Naposledy editováno 27.10.2012 16:51:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč právě Honda CBR 125R?

27.10.2012 v 17:15 | Nahoru | #14
oil-pablo> mě se nelíbil ten kulatej zadek

(reakce na) Proč právě Honda CBR 125R?

27.10.2012 v 19:25 | Nahoru | #15
nicooo> ja mam kulaty zadky rad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč právě Honda CBR 125R?

27.10.2012 v 19:29 | Nahoru | #16
Mysanek> Divam se ze ty jezdis pomalu na vsem co ma kola

Proč právě Honda CBR 125R?

27.10.2012 v 23:34 | Nahoru | #17
Jsem tu nový člen. Hondičku jsem si koupil teprve před 22 dnami a jsem s ní velice spokojen. Je to moje 2. motorka co mám řidičák. První jsem měl endurko...Ojetý přes táty kolegu...Byla to čína a sra.. se tak šla dál. A já si řek, že to chce něco spolehlivého, hezkého, a taky aby to předjelo i to auto občas :D..Nějakej ten adrenalin do žil :). Už jako svou 1. motorku jsem chtěl Hondu. Jenže na ní tehdy nebylo. Tak na ní došlo teď koupil jsem jí za dost dobrou cenu na to kolik má najeto :) A jsem přesvědčen, že jsem udělal dobře. nyní čekám až domů dorazí reflex. proužky.

(reakce na) Proč právě Honda CBR 125R?

27.10.2012 v 23:45 | Nahoru | #18

oil-pablo píše: Mysanek> Divam se ze ty jezdis pomalu na vsem co ma kola


Jj, a dokonce jezdim i autem ale to už sem asi nepatří

Proč právě Honda CBR 125R?

29.10.2012 v 06:33 | Nahoru | #19
My jsme CBR kupovali z několika důvodů:
1) Přítelkyně měla slabost pro hondy obecně.
2) CBR se jí líbilo - vypadalo dost sportovně, ale zase ne zbytečně agresivně jako YZF-125R.
3) Naprosto rozhodujícím kritériem byla výška sedla - každý milimetr blíže k zemi byl plus (už i CBF125 byla moc vysoká).
4) I když měla papíry plné, chtěla do začátku něco slabého, malého a lehkého.

1 reakcí na tento příspěvek Proč právě Honda CBR 125R?

30.10.2012 v 14:19 | Nahoru | #20
Heh, pročítám to tu a skoro brečim smíchy jak se vaše a moje názory skoro stotožnují..

No, jinak, zdravím všechny CBRkaře i ostaní bikery..

U mě to ale nebyla mladická nerozvážnost, nýbrž dětská. No, i když, do kolika let se považuje dítě za dítě?
Motorku jsme spolu s rodiči koupili v třináctém roku života. Padla na to půlka mých financí, zbytek dopláceli rodiče. Šetril jsem si na něco podobného dost dlouho, nakonec padly mé finance na motorku.
Kupovali jsme funglovku, rok výroby 2009. Cena okolo 70tis. Krásná motorka za příznivou cennu.

Když jsem jednou přišel za mámou do kuchyně a pronesl jsem, že bych chtěl motorku, nastala vážná debata.
Promýšleli jsme spoustu věcí. Zda vzít 50ccm, či si rok počkat do 16 a jít rovnou do 125tky.
Nakonec kvůli financím jsme od padiny odstoupili a podotkli, že je kravina pořizovat 50. Prý "zbytečné vyhazování peněz". Prvně jsem vzdoroval, protože jsem byl nedočkavý, teď jsem ale rád. Kdybych šel tehdá do YZFka 50ccm ve 2t, tak bych asi litoval.
No, nakonec po všelijakých machinacích jsme nějak skončili právě u CBRka. Vůbec nevím na co jsem hleděl, či spíše, na co hleděli rodiče. No, nakonec jsem to nějak odsouhlasil a týden před mými 13tými narozeninami mi dorazila právě ona, černo-bílá kráska, která voněla po novotě. No, měla najeto asi 30km. Budíž.

Poté bylo dlouhodobé čekání, celé tři dlouhé roky jsem čekal na dosažení věku 16tých narozenin. Nakonec jsem ho po dlouhém čekání dosáhl, byli to tři roky plné vzrušení a nudy zárověn.Trávit čas pouze koukáním na svoji "mašinu" se mi nechtělo no a tak za ty tři roky jsem nalítal kolem 4tis černých kilometrů. Pokaždé jsem si udělal kolečko kolem komína, no, nakonec z toho bylo docela dost zážitků. Od prvního předjetí auta počínaje až po setkání s poliši končeje.

No, papíry jsem si dodělal asi dva týdny před začátkem velkých prázdnin 2012.
Za ty dva-tři měsíce jsem nalítal svých prvnívh legálních 11tis km, což je skoro 3x tolik co za 3 roky. Takže jsem strašně rád, že jsem prázdniny takto prožil.

Abych byl taky trochu kritický, k mým 185cm je ta motorečka trochu maličká, nějak se po demnou ztrácí. A i tak nějak celkově mi přijde taková maličká. Zato víc robustní. Pro mě bílo černá barva je zabijácká kombinace.
Strašně jsem před rokem záviděl mému kamarádovi, který musel mít všechno to, co mám já a ještě lepší. No, tak si pořídil za 110tis Yamahu YZFko. Když jsem ji viděl, strašně se mi líbila, jenže k jeho 160-165cm se ta motorka stala příliš velikou. Krom vzhledu yamahy jsem mu záviděl celý ten 1 KW. Nebo o kolik ta yamaha má víc. Nevím.
No, jednou jsem si s ní zkusil manimupulovat na místě. No, můžu říct, že jsem ještě nějakou dobu záviděl, nakonec jsem ale za moji malinkou holčičku rád. Už kvůli mé přítelkyni, která tuto motorku v 18 zdědí. A opět, k jejímu malému vzhledu, je tato motorka pro holku akorát.
Mno, snad poslední vítka. Její originální galušky, který tam Honda dala mě docela iritovalo. No, dal jsem dozadu 110tku. Příští rok vyzkouším 120tku, na úkor max. rychlosti.

Jo málem bych zapoměl. Jednou v září jsem se vydal do Hradce Králové. Přijel jsem v 17hodin ze školy.
Tu se mě mihlo hlavou, co kdybych se vydal za přítelkyní. Udělám jí radost. No, nějak jsem se ocitl v sedle a čekala mě 350km cesta. Strašně jsem se těšil, nečekaně. No, řekl jsem si, že nepojedu po dálnici. Cestou tam jsem tento slib dodržel, jenomže po přijetí na místo bylo 20:00 a po hodině strávené v příjemné společnosti jsem vyjížděl ve 21:00. To už jsem dostával telefonát od mámy, kde vězím a tak jsem tu cestu po dálcici musel risknout. Abych byl brzo doma. No, cestou, za Prahou jsem se ještě stavil v McDonnaldu, protože jsem umíral hlady. To bylo 22:30, domu jsem se dostal ve 23:30 a ráno jsem vztával v 5:00 do školy.
No, nějak jsem se rozepsal.
Jen jsem tím chtěl říct, že cestou do HK se dala citlivost bolesti zad jakž takž unést. Cestou domů jsem chcípal. Vymýšel jsem různé polohy na motorce, jak sedět, aby mě ty záda tak nebolela. Verdikt je, že se na tomto přibližovátku nedá moc pohodlně cestovat, možná pro někoho menšího by to šlo. Já tomu dávám 4body z 10ti.
Co se týká spotřeby. Asi jako ostatní 4t dváci, za 3-3,5l/100 je to na pohodu a krásné svezení. Vodit do zatáček jde nádherně i s baťůžkem a cesta po dálnici může být těch cestovním 110-120Km/h

Když to vemu kolem a kolem, jsem strašně rád, že ji mám a to né jenom kvůli mě.
Už mě ten výkon ale leze krkem, v provnání s ostaníma motkama je toho málo, no na dvácu je to krásný ale jednou si člověk vyzkouší něco silnějšího a už se mu zdá, že to méně výkonné skoro vůbec nejede.

Naposledy editováno 30.10.2012 14:20:26

(reakce na) Proč právě Honda CBR 125R?

30.10.2012 v 21:14 | Nahoru | #21
"Mno, snad poslední vítka. Její originální galušky, který tam Honda dala mě docela iritovalo. No, dal jsem dozadu 110tku. Příští rok vyzkouším 120tku, na úkor max. rychlosti."
Čau, vzadu mám tu 120tku od Bridgestone a valí to super, 120 po rovině je úplně na pohodu, vepředu mám 100ku a jede to prostě super. Jen nemám zkušenosti s těma 80 vepředu a 100 vzadu, ale ty širší ti doporučuju. Do zatáček je to úplná bomba a vypadá to i mnohem líp. ;)
Kdyžtak fotky mám na profilu. ;)

Naposledy editováno 30.10.2012 21:18:17

Proč právě Honda CBR 125R?

31.10.2012 v 08:54 | Nahoru | #22
Mno, v předu mám origo a do zádu jsem dal 110tku.. A bylo to znát na celkovým projevu motorky..
Mám tam ContiGočka, trochu dýl trvá, než se zahřejí ale oproti sjetým origo je to super.. Příští rok uvažuju o těch 120tkách.. Uvidíme, jak se bude projevovat potom..
Jo a k tý maximálnce, jsem dlouhej jak tyč a mám dost velkej odpor vůči větru, tak jsem rád za těch 110..
Jako jo, 120 dám, ale to musim bejt hodně zalehlej a za tím malým plexi nic moc..

Jinak taky zdravím..

Proč právě Honda CBR 125R?

31.10.2012 v 14:59 | Nahoru | #23
Širší gumy moc nedoporučuju, ty origo se mě zdaj nejlepší :D zkoušel sem jak 110,tak 120 teda ne na mojí ale po známejch, no a abych řekl pravdu tak ovládání se docela zhoršilo a o maximálce nemluvě,sice to vypadalo trochu líp ,ale myslim že za to to nestojí,a hlavně kvuli kravinám ve velkym techničáku :D :D ty 110 bych řekl že je tak maximul co by se dalo a předky nechat originál,120 na zádi už je moc. Ale stejně každej si koupí jak se mu zalíbí :D Jen dávám muj názor a zkušenost :) U mě estě když sem měl přední sjetou na slik skoro tak to hučelo jak bručák,a bylo to celkem znám a to bylo jen blbý sjetí pneu :D :D ale to je zase uplně něco jiného samosebou :)

Proč právě Honda CBR 125R?

31.10.2012 v 15:19 | Nahoru | #24
Tak jako samozřejmě, čím větší číslo pneu, tak maximálka jde o ty kilometry dolů. Už tím, že motorka nemá tolik výkonu a čím větší styčná plocha na asfaltu, tím více třetí no a větší odpor. A o výšce pneu ani nemluvě. Co se zase manévrovatelnosti týče, myslím, že ta 110tka seděla trochu víc než ta origoška. Ale taky to mohlo být způsobeno tím, že ta origo už byla dosti sjetá a já jsem se hnedka vyhoupl na funglovku. Takže ten pocit nesjeté pneumatiky tam byl znát, no nevím, zkusím laborovat. Vždyť na to mám celej život.. .

Edit.: A co se týče velkýho techničáku (resp. jiných rozměrů pneu) vs. pojišťovny, tak o tom bez debat. Přijde se na to, že tam jsou jiný pneu, než mají být a nedostaneš ani floka. No, risk je zisk.

Naposledy editováno 31.10.2012 15:22:40

Proč právě Honda CBR 125R?

31.10.2012 v 15:45 | Nahoru | #25
JJ tu velikost vs. maximálku to beru jako samozřejmost, to je jasný :D Jn to bych spíš řekl,že to bude tím no, ten rozdíl je tam hodně znát,měl sem to samý akorát origo rozměry napředku sjetá ta jela skoro jenom rovně a do zatáčky to nebylo ono, ikdyž držela dobře,a nová tak to je jasný že 100 procentní supr :D A taky každýmu sedne něco jinýho všichni nejsme stejně velcí a těžcí a svalově zdatní a ostatních věcí :D

Proč právě Honda CBR 125R?

31.10.2012 v 19:05 | Nahoru | #26
Tak já mám zas výhodu, že jsem CBRku koupil s těma pneu zapsanýma už ve velkým TP . Je fakt, že když jsem se na tom projel poprvé, tak bylo poznat, že se to hůř klopí do prudkejch vraceček, ale po 100km už mi to přišlo jako normál a teď klopim i na koleno úplně vpohodě.
Jinak ve 120-ti na tom taky ležim úplně namáčklej na nádrži a trvá to než se na tuhle rychlost dostanu, hlavní je dlouhá rovinka a bezvětří.

Proč právě Honda CBR 125R?

1.11.2012 v 08:56 | Nahoru | #27
Ono to je všechno o zvyku, všichni jsme jiní..

Proč právě Honda CBR 125R?

3.11.2012 v 15:24 | Nahoru | #28
Tak to shrneme........na CBR jezdi jen BORCI a BORKYNE
Dukaz jasny...zde...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist