1 reakcí na tento příspěvek Výměna pístu a nikasil
Já jsem si na ní koupil motohodiny a teď mám 15mth.
O to víc mě vyděsil pohled do válce.
Píst má pár škrábanců a je takovej divně zubatej. Jinak jako nějak extra naleštěnej neni. Na údržbě si dávám záležet - od začátku peru filtr téměr po každém ježdění, když je prach tak po každém. Na výkonu nebo jeho průběhu nic nebylo znát, motorka stále šlape jak hodinky, má pořád super zátah i kompresi...
Fakt jsem to chtěl prohlídnout jen tak ze zajímavosti...no a teď nevím, jestli to mám rozdělávat nebo ne.
Měl jsem to v plánu, ale až zmrzne hlína...do tý doby jsem se ještě párkrát chtěl svézt, ale nevim, jestli to nebude moc velkej risk...
Co vy na to?
Dík za všechny rady ;).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu a nikasil
raven13 píše: Po pročítání tohoto tématu jsem se rozhodl, že si zkontroluju píst svojí 125sx přes výfuk. Mám jí od kamaráda, kterýmu nemám důvod nevěřit a když jsem jí od něj kupoval (zrovna čekal na operaci s kolenem), řekl mi, že na nový píst najel 1 nádrž.
Já jsem si na ní koupil motohodiny a teď mám 15mth.
O to víc mě vyděsil pohled do válce.
Píst má pár škrábanců a je takovej divně zubatej. Jinak jako nějak extra naleštěnej neni. Na údržbě si dávám záležet - od začátku peru filtr téměr po každém ježdění, když je prach tak po každém. Na výkonu nebo jeho průběhu nic nebylo znát, motorka stále šlape jak hodinky, má pořád super zátah i kompresi...
Fakt jsem to chtěl prohlídnout jen tak ze zajímavosti...no a teď nevím, jestli to mám rozdělávat nebo ne.
Měl jsem to v plánu, ale až zmrzne hlína...do tý doby jsem se ještě párkrát chtěl svézt, ale nevim, jestli to nebude moc velkej risk...
Co vy na to?
Dík za všechny rady ;).
Naposledy editováno 02.11.2012 18:37:00