![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek Výměna pístu a nikasil
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
EDIT:pismenko
Naposledy editováno 31.10.2012 22:07:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu a nikasil
Biker_Bobr píše: Nevím proč bych měl motorku hazet ze skály.. podle mě je zbytečné měnit píst dokud motorka nezačne ztrácet výkon .. a nějaký MTH pro motorku se kterou jezdím ve volných chvílých moc platit nebude když jezdim normál občas se vyblbnout..píst se muže ulomit kdykoliv muže se ulomit i novej je to prostě vada ale za mě osobně dokud motorka neztratí znatelně výkon tak bych pístní sadu a nic jinýho neměnil..jo když už tam sou vule tak proč ne.Nevím jak to je u krosek jak tu pišete,já bahňák nejsem.Tak mě hned nekamenujte za to jak to podám
je jasný když už moto nebude chtit jezdit že ho nebudu rvat do zadření ale mě to tak připadá že ste to odemne takhle pochopily..
EDIT:pismenko
jestli nevíš, jak je to u krosek, tak tady neraď. když je píst vyběhanej, tak se ve válci mlátí jak čůrák a prostě se ještě rychleji opotřebovává a snáze se pak všechno rozbije. od toho se píst mění po určitých hodinách, aby byla jistota, že k tomu nedojde