Badyšot> Je to jednoduché,pokud máš technický "trochutalent" vždy před koupí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
.Někomu stačí rukou zkusit kompres,protože to už má vžité jak to má vypadat a někdo to hold musí zatáhnout k někomu kdo to sundá a změří dutinometrem.Hele pokud to už máš doma tak si zkus tu kompres(určitě to nejde lehce přez úvrať),ideálně porovnat s tlakem na udělané ,nebo nové 200(model nehraje roli,kompresní poměr se neměnil,u 200 exc mnoho let),kterou má někdo v okolí.Jsi li laik tak to sundej a dones do nějaké firmy co dělá repasy ať ti to změří na ovalitu a popřípadě tě zasvětí k opotřebování stěn.Vem samozřejmě rovnou i píst,pokud už nemá v horní části vroubkování a je vyleštěný jak psí kulky tak je hotovo a 15mth určitě mít nebude.Ten píst a stěnu válce uvidíš i přez výfukový kanál nějakou čelovkou.Otlaky zase uvidíš po sundání hlavy(ale musíš dát nové O-kroužky!),i stěny válce.Rozpoznat kdy už je píst hotov je dlouhodobější záležitost pozorování,ono to totiž chytne normálně ,akorát to už nemá tolik síly ve stejném výjezdu jako jsi byl zvyklý za novoty pístu a nikasilu.Motorka tolik netáhne,ale to odpozoruješ až zažiješ cykl výměn.