bmw_r1300gs_cartec





Téma: Jakou plechovku?
 
19.10.2012 v 11:13
Rozkaz znel jasne:

Najdi auto ktere bude mit dobrou spotrebu, budu s nim moct jezdit denne do prace (15km do mesta, par km po meste a 15km zpet) a ted to nejdulezitejsi 1-2x do mesice utahne prives s konma (brzdeny 2000kg). Panimama ma ted renault 19 1.4 (spotreba do 7L)do prace a kone tahame starickym transitem 2.5D (pekne s tim funi i po rovine). Cil je nahradit dve auta jednim. Samozrejme penize jsou az v prvni rade, takze cim min to bude stat, tim lip. Nove rozhodne ne. strop bych videl tak max 150k. Ale kdyby se vymyslel nejakej starsi levnejsi vergl, tim lip. Osobne jsem zastancem toho ze motky a auta byly nejhouzevnatejsi cca rok 2000-2002 pak uz je tam moc elektriky. Ale je to jen muj nazor. tzn mate nejake tipy? Ideal by na to byl VW passat 1.9TDi 4x4 ale ten co utahne dvoutunu je jen par roku starej a stoji 1/4 mice...
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 11:25 | Nahoru | #1
Ono taky záleží kde budeš ten přívěs s koňma tahat - obyčejnej osobák, i když má kouli otypovanou na 2 tuny nemá spojku která to dýl vydrží a navíc když máš dlouhou jedničku tak ti to nemusí někde v kopci vzít (z vlastní zkušenosti). Takže stejně to chce spíš nějakej pickup, SUVčko a nejlíp čtyrkolu, pokud chceš jet i na sněhu.

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 11:30 | Nahoru | #2
Navaru

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 11:33 | Nahoru | #3
tohle mi přijde docela pěkný
Ale s tim tahanim přívěsu to je voser. Osobně bych se zeptal na nějakým koňáckým serveru, co lidi používaj

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 11:35 | Nahoru | #4
Za mě....tuhle.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?

19.10.2012 v 11:40 | Nahoru | #5
no.. na konackych serverech je to vetsinou samej clovek co nema hluboko do kapsy, takze moc neresej spotrebu a rok vyroby... tam je to samy sorento, medved, touareg atd.

I ten transit ma pri rozjezdech do kopecka s tim co delat. ale je pravda ze ma neco pres 50kW coz je smesny. Dalsi problem s nim je ze kdyz na zavodech naprsi tak na mokry trave je konec (zadokolka). V zime se po zavodech nejezdi, to maj kone klid. Jezdi k nam holcina co ma prave toho pasika 4x4 a utika to s tim uplne v poho a ani to nezere. jenze ctvrt mega je ctvrt mega...

Nad tim cherokee jsem taky premyslel, ale byl jsem servisakama velice durazne varovan pred naftakama, jsou to prej italsky motory ktery se sypou jak cukr. Napadl me i ssangyong, kterej ma medvedi motory, ale ono samotny to pod 8L nepujde ani omylem. a primarne se to bude pouzivat jako dopracovka a obcas na to tahani no. asi teda zustanu u koncepce 2 auta.

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 12:20 | Nahoru | #6
Auto do mesta, co malo zere a na druhou stranu utahne prives s konma jako hovno - to asi moc dobre spojit nejde..mozna by stacila i octavka..4x4 jich je na vyber dost..benzin i nafta a utahne asi 1880 kg..

1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?

19.10.2012 v 12:30 | Nahoru | #7
alhambra, galaxy, sharan ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?

19.10.2012 v 12:32 | Nahoru | #8
Rogerer> jo, tahle trojka u me zatim vede. co se tyce porizovaci ceny. Je to identicky, nemo ma nekterej z nich vice bolestivych mist? ta 4x4 je na tom stala nebo jak to tam funguje?

1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?

19.10.2012 v 12:49 | Nahoru | #9
a co Dastra? za ty prachy uz myslim jsou..

(reakce na) Jakou plechovku?

19.10.2012 v 12:55 | Nahoru | #10

naprcccs píše: a co Dastra? za ty prachy uz myslim jsou..



Za 150 tacu Dustera nesezene...

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 12:56 | Nahoru | #11
ja osobne bych sel do nejakyho suv pro tyhle pripady ze to bude zrat kolem deseti s tim se asi musis smirit
jeste muzes zkusit pajero na lpg treba ale to bude asi dost podobny ty vydaje
rextonem jsem jel a majitel ho chvalil

Naposledy editováno 19.10.2012 13:01:01

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 12:59 | Nahoru | #12
duster to neutahne. je to jen nafouklej logan.

s pajerem a spolehlivosti mame velice spatne zkusenosti a znamej co to mel ve skanske tak z toho byl taky nestastnej.

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:07 | Nahoru | #13
jeste me napadla A8 ale muze to znit mozna trochu extremne
treba ale trochu mi tam smrdi ze tam dal v kvetnu plyn a ted prodava

Naposledy editováno 19.10.2012 13:08:04

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:08 | Nahoru | #14
Jawasaki: hele klidne neco jako ten jeep, ale s benzinem plus lpg, samo nepocitej ze s autem ktery nejak rozumne utahne 2t vlek budes jezdit pod 8.....

(reakce na) Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:10 | Nahoru | #15

Jawasaki píše: Rogerer> jo, tahle trojka u me zatim vede. co se tyce porizovaci ceny. Je to identicky, nemo ma nekterej z nich vice bolestivych mist? ta 4x4 je na tom stala nebo jak to tam funguje?



Myslim ze nejpovedenejsi dilka z koncernu to nebyla.... 4kolka je tam haldex, tzn prirazovani zadku pres lamelovou spojku rizenou elektronikou...

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:11 | Nahoru | #16
S tím, co chceš tahat vezmi něco s rámovou konstrukcí. Třeba Kia Sorento, ten model před tím co je teď. To má snad na kouli 2,5t. Nebo Navaru. Ty Sorenta jsou za rozumnej peníz, dávají tam bezproblémovej 2,5 TD tuším někde kolem 170k,ctyrvalec, hezky podélně.
Nebo jestli máš silnější rozpočet, tak nějaký GL, nebo X od BMW. Ty mají taky slušný hodnoty na kouli.

(reakce na) Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:13 | Nahoru | #17

Jawasaki píše: Rogerer> jo, tahle trojka u me zatim vede. co se tyce porizovaci ceny. Je to identicky, nemo ma nekterej z nich vice bolestivych mist? ta 4x4 je na tom stala nebo jak to tam funguje?



Ty auta jsou + - stejné, liší se víceméně jenom "lookem". Čtyřkolu má Seat a VW a je to 4motion, tzn. stálý pohon předku a při prokluzu se zapojí zadek. Ta čtyřkola se dávala jenom k 85 kW TDIčku nebo 2.8 benzín.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:13 | Nahoru | #18
to by tuhle praci asi zvladlo ale s tim by me zena asi hnala 4.2 V8 Quattro LPG

(reakce na) Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:18 | Nahoru | #19
Jawasaki> ale vzdyt to ma jenom 3x vetsi motor nez rencek

1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:18 | Nahoru | #20
Hlavne starsi v8 audi je pro nadsence kterej vi kde shanet dily, umi to servisovat nebo zna lidi co umi servis na tehle autech za rozumny penize. "laik" se po... z prvni banalni zavady.....

(reakce na) Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:20 | Nahoru | #21
Jawasaki> Jenže dodávky maj krátkou jedničku, takže i se slabším motorem se dokážou rozjet. Já měl escorta, ten měl jedničku dlouhou a při rozjezdu do kopce smrděla spojka jak bolavá noha (tahal sem ale i 2,5 tuny, to je pravda.). 2 tuny jsou na osobák, obvzlášť jen předokolku hodně, na hladkým mokrým asfaltu to hrabe jak svině, s tim se do kopce nedá rozjet. 4kolka, třeba ten pašík - jak říkám, spojka dostává záhul, není na to stavěná. Zbývá buď dodávka,nebo něco v 4-kolce SUV nebo teréňák, jenže to už zas není na denní ježdění po městě.

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:20 | Nahoru | #22
Double cab nebo Navaru, idealni pro tyto pozadavky, navic jsou to fakt pracanti.

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:27 | Nahoru | #23
Ohledně sangyongu - ty prodávali tam kde jsem dělal praxi v roce 99-00 a sralo se tam vše kromě toho motoru z medvěda - hlavně podvozek a hnací části. Ja bych do toho nešel.

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:28 | Nahoru | #24
Hlavne si musis sam rict jaky auto a na co to primarne chces. Tahani 2T vozejku uz je jenom vedlejsi efekt. A jak uz bylo receno, na vyber toho moc neni. Bud stary Galaxy (z ty trojky je nejlevnejsi), nebo potom nejaky SUV a nebo off road. Osobaku s kouli na 2T moc neni a nejsem si jistej jestli i Passat v nafte a ctyrkole tam nema jen 1,8T. Tezkou kouly ma urcite W8, ale to asi do mesta nechces

Osobne bych sel do nejakyho toho Galaxy / Sharana v nafte. No a nebo pokud Jeep, tak jak uz psal assassin, tak benzin s plynem.

(reakce na) Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:30 | Nahoru | #25

assassin píše: Hlavne starsi v8 audi je pro nadsence kterej vi kde shanet dily, umi to servisovat nebo zna lidi co umi servis na tehle autech za rozumny penize. "laik" se po... z prvni banalni zavady.....


todle mi pripada ze plati tak nejak u kazdyho lepsiho,luxusnejsiho starsiho auta

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:46 | Nahoru | #26
subaru legacy outback 4wd, 2.5 benzín 4x4, sice ŽERE, ale za osobáky na táhní dřeva a koní nej, cena +-90 100 000

edit-reg.rych. stupně, rok kolem 2001, držáky jak prase

Naposledy editováno 19.10.2012 13:47:30

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:48 | Nahoru | #27
Za mě jasně Volvo XC 70.I když za 150 táců to asi půjde špatně.

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 13:51 | Nahoru | #28
sharan atd. pod 200 se dá najít, počítej že 4 měs budeš hledat, abys nekoupil něco vyjetýho.

Jakou plechovku?

19.10.2012 v 14:06 | Nahoru | #29
kamos mel sorento, tusim 05, 2i s LPG a byl moc spokojenej... prodal to za 145 cca

1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?

19.10.2012 v 15:22 | Nahoru | #30
Landcruiser, hilux, pajero, L200, trol, navara

edit: taky přemejšlim teď o autě, měl jste někdo nebo nevíte něco o těch mustangách s malým motorem 4litr V6. dá se s tim jezdit nebo to má jen kalhotky zvlhčující efekt. ty ojetý se nechaj sehnat kolem 300papouchů a než kupovat něaký BMW který má každej jouda i z největší prdele v polsku.

Naposledy editováno 19.10.2012 15:28:42
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist