bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955
18.10.2012 v 20:49
Zdravim,
mam takovej zvláštní problém se svou mašinou. Jedu se projet, ujedu teba 5km, kdy by měl bejt motor zahřátej na provozní teplotu, zastavim, klíčkem jí chcípnu a když jí chci třeba za minutu nakopnout, tak se jí nechce, můžu na tý páce skákat jak dlouho chci a nechytne, jediný řešení je jí roztlačit, kdy po cca 20-30m tlačení chytne a jede dál, jako by se nic nestalo. Z motoru žádný pazvuky nejdou, najeto má 9 000km.
Když jsem jí koupil, tak jsem vyčistil karbec, ted startuje perfektnně. Třeba stojí dva dny na místě, ráno jsou 2 stupně nad nulou a chytne na první, maximálně třetí kopnutí.
Jediný vada, která na ní je, že má možná horší těsnění pod hlavou, v jednom místě, ve spáře mezi hlavou a válcem, se při běhu motoru dělaj maloinký bublinky, ale to množství a rozsah je tak minimální, že by to snad nemělo mít vliv.



1 reakcí na tento příspěvek zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 21:02 | Nahoru | #1
Svíčku si skusil vyměnit ?

btw. proč máš tu spz takhle blbě ?

(reakce na) zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 21:12 | Nahoru | #2

Kubas135 píše:

btw. proč máš tu spz takhle blbě ?


zástěrka pyčo

Naposledy editováno 18.10.2012 21:13:01

zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 21:19 | Nahoru | #3
Se snaží před zechnikem STK zatajit tu odrazku

1 reakcí na tento příspěvek zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 21:27 | Nahoru | #4
Svíčku tam mam Brisk Super N17C je nová, má najeto cca 100km a barvu má správnou, červeno bílá.
Nechtělo se mi do tý SPZky dělat další díru. Stejnak jí tam ma jen proto, aby mi dali chlupatý pokoj. Až na ní udělám veteránský papíry, tak jí tam dám pořádně. A jako zástěrka to docela funguje.

1 reakcí na tento příspěvek zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 21:32 | Nahoru | #5
Chopper dojezdil tak sedlas jawku tedkom jo ?

(reakce na) zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 21:34 | Nahoru | #6
Beny.> Tak trochu, ale ještě na ní nemam papíry, takže jen kolem baráku a po nepoužívanejch polních cestách.

1 reakcí na tento příspěvek zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 21:40 | Nahoru | #7
proč jí chceš dávat na veteránský když na normálních číslech je mnohem cenější?

(reakce na) zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 21:41 | Nahoru | #8
Hippieguy> nepatří tam náhodou tahle svíčka ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 21:47 | Nahoru | #9
tomas.s.> Protože jí na normálních číslech nemam, ta značka je z mojí druhý motorky a je tam jenom proto, aby ta motorka zbytečne nepoutala pozorornost a benga mě dali pokoj.

S tou svíčkou nevim, tuhle mi prodali v krámě s tim, že to na ní určitě pojede. Ale pokud stojí 36korun, tak jí určitě koupim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 21:52 | Nahoru | #10
Hippieguy> Jo, pojede, čím vyšší číslo tím teplejší svíčka, takže 17 na jízdu v zimě, to vy, mladí, nejezdíte a v teplém prostředí 14-15, ta se tak rychle nepřehřeje...

(reakce na) zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 22:12 | Nahoru | #11

rancher píše: Hippieguy> Jo, pojede, čím vyšší číslo tím teplejší svíčka, takže 17 na jízdu v zimě, to vy, mladí, nejezdíte a v teplém prostředí 14-15, ta se tak rychle nepřehřeje...



Jj, dej tam tu 15.

(reakce na) zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 22:29 | Nahoru | #12
Hippieguy> aha, chytré

zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 22:31 | Nahoru | #13
Ok dám N15C. uvidim, jak to s tim pojede.

Ještě se zeptám, v jakym poměru tam mam dávat olej? Zatim to tam dávám 1:20 M2T, ale příde mi to jao hrozně moc oleje. Do micka jsem dával 1:33. Neví někdo, jak to má bejt správně?

zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 22:46 | Nahoru | #14
Původně tam měla být neodrušená svíčka a neodrušený kabel. S odrušenýma to dělá problémy a odchází cívka. Mě tak jede jen 200-300 metrů bohužel :DD
Kup VAPE!

zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 23:01 | Nahoru | #15
A ta svíčka N17C je neodrušená, pokud by byla odrušená, měla by v názvu R. Snad se nepletu. Kabel tam mam uplně obyčejnej měděnej, ve kterym žádný odrušení neni a fajku klasickou bakelitovou tesla. Stejnou, jako je na pincku, takže to by snad nemělo dělat problémy.

zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

18.10.2012 v 23:39 | Nahoru | #16
Měl jsem tento motor v motokáře.Je to už hóóódně dávno.Taky jsem měl stejný problém.Dělal jsem všechno možný vč.naletování kabelu,který jde ke svíčce přímo na cívku pod magnetem.Ta průchodka v karteru se ráda prorážela.Nakonec stejnou závadu,jakou popisuješ,dělala gufera na klice.Jak se motor ohřál,tak něšel nastartovat.Vždy,když jsem dal novou svíčku,tak to chvíli dalo pokoj.Dával jsem pořád nové svíčky,kondenzátory,zapalovací cívky a nakonec se musel motor půlit.Motor nasával falešný vzduch.Myslím,že to bude stejná závada.Jinak pěkný veteránek.Ať slouží.

zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

19.10.2012 v 09:33 | Nahoru | #17
Co se oleje týká, tak do těchhle starejch motorů fakt 1:20 - 1:25 pokud mažeš M2T. Svíčku zkus dát naši Brisku N15C , sedmnáctka cos tam měl je tak na ježdění v mrazu. Hlavu s citem dotáhnout, případně tsnění pod hlavou vyměnit ( stojí pár kaček, je to takový hliníkový plíšek ).

Naposledy editováno 19.10.2012 09:36:53

zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

19.10.2012 v 16:32 | Nahoru | #18
tak jsem tam dal N15C a všechno funguje jak má, rozhicovanej motor chytne na provní kopnutí a nechcípá za jízdy jako předtim.

zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

19.10.2012 v 16:59 | Nahoru | #19
SVÍČKA

zahřátá jde špatně nakopnout-Jawa Čz 150 1955

19.10.2012 v 23:48 | Nahoru | #20
Všem děkuju za rady. Nikdy by mě nenapadlo, jak velkej rozdíl v chování motoru udělá obyčejná svíčka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kejvačka 150/352 Jawa 150/352 hluska 2 13.12.2023 v 22:57 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Dotaz Jawa 150/352 Šuánek 6 24.8.2023 v 22:34 Dolin
První moto pro dceru Jawa 150/352 olgabrodska1 19 21.8.2023 v 16:02 Lapchik-54
Samolepky na jawach Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 21 10.1.2023 v 18:28 Zdenalbenal


TOPlist