paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rozebirani Motoru 125
 
17.10.2012 v 18:50
Zdarec hoši,chtel bych se zeptat na co bych si mel dat pozor kdyz budu rozebirat motor na mem pitbikovi 125? Jesli mate nejake rady ohledne jak si co zaznacit a co a jak tak kdyztak pripiste prispevek ,predem díky za odpovedi!

Naposledy editováno 15.04.2015 20:38:19
Předchozí
1 2
Následující

Rozebirani Motoru 125

17.10.2012 v 19:09 | Nahoru | #1
Pokud se ptáš tady na to tak to rači nedělej.

Rozebirani Motoru 125

17.10.2012 v 19:21 | Nahoru | #2
mám v planu to delat,tk vim jako co si zaznacit a tak ale chtel jsem se poptat jestli je ece neco co bych mel vedet nebo tak...

Rozebirani Motoru 125

17.10.2012 v 19:32 | Nahoru | #3
Proč ho budeš rozdělávat? Hodně lidí si ho rozdělává pro kontrolu, jestli mu něco není, i když normálně jede, asi je to nová moda, tak se ptám jestli nejsi jeden z nich

Rozebirani Motoru 125

17.10.2012 v 19:37 | Nahoru | #4
ne,motor neni v poradku,bere olej a dalsi blbosti tak sem se rozhodl to dyt dohromady ,tyto lidi nechapu poc enom tam rozdelavaji funkcni motor..

Rozebirani Motoru 125

17.10.2012 v 19:42 | Nahoru | #5
Pohlídej si aby ti při rozdělávání něco nevypadlo, třeba ty cvočky co drží ventily atd a pak rozvody :)

Rozebirani Motoru 125

17.10.2012 v 19:46 | Nahoru | #6
mam si zaznacit nejak rozvody jak jsou? tak ja mam stejnak v planu potom nastavit znovu ventily,na kolik se to nastavuje? :)

Rozebirani Motoru 125

17.10.2012 v 20:05 | Nahoru | #7
Všechno, co se dá dát nějak jinak, než to je teď si zaznač, ať neuděláš stejnou blbost jako já... :D Jinak třeba bacha ať se ti při rozdělávání nerozsype převodovka atp. Docela blbě se to pak skládá :D Jo a pokud můžeš, pro jistotu je dobré si postup rozdělávání fotit, kdyby sis náhodou nevěděl rady jak dál při zpětném skládání :)

Naposledy editováno 17.10.2012 20:05:52

Rozebirani Motoru 125

17.10.2012 v 20:36 | Nahoru | #8
Kup si jinej motor za pár korun

Rozebirani Motoru 125

17.10.2012 v 21:24 | Nahoru | #9
1. Dobry tema tady
2. Pokud se ptas takto, odvetim co uz nekdo predemnou NEDELEJ TO.
3. Nepises ani co je to za motor jestli 2T/4T, jak ti ma nekdo odpovedet (to ze je to 4T uz asi vime z prubehu diskuze)

good luck

Rozebirani Motoru 125

17.10.2012 v 23:00 | Nahoru | #10
Já si myslim že je to ideální motor na to aby se něco naučil hold nědko se učil na fíkovi a někdo se učí na čínskym pitovi.
tady je návod na ventilový vůle a rozvody jinak má tam špatně uvedený vůle jsou IN 0,03 EX 0,05 může se to zdát hrozně málo ale je to tak. Jinak co si budeš muset pořídit je stahovák zapalování např: Jinak hodně stěstí a kdyby sis s něčim nevěděl rady tak napiš

Rozebirani Motoru 125

18.10.2012 v 07:31 | Nahoru | #11
tak jako s fikem sem si uzil svoje a uz jsem par motoru poskladal a tak sem se rozhodl jit do toho pita,thetoxir diky za rady a vsem ostatnim take,to neni spatny napad ja si to budu postupne fotit a na to zapalko je potreba nejaky specialni stahovak nebo stati normalni?

Rozebirani Motoru 125

18.10.2012 v 10:34 | Nahoru | #12
Nač si dělat nějaké značky? Všude značky jsou již od výrobce. Na magneto potřebuješ stahovák, ale to ti TheToxic napsal. Tady máš katalog, kde je motor zobrazený v dílech
motor Lifan pitbike
Pokud budeš něco potřebovat poradit, klidně mi napiš.

1 reakcí na tento příspěvek Rozebirani Motoru 125

18.10.2012 v 12:19 | Nahoru | #13
Zkusím Ti napsat pár rad
1 - Chce to mít alespoň minimální dílnu či garáž s dostatečným nářadím
2 - Fotit - fotit
3 - Být schopen si vyrobit a nebo mít různé stahováky
4 - Nic nebrat násilím
5 - Zajistit si všechny kola z převodovky s vymezovacíma podložkama tak aby vše bylo spolu
6 - Nenechat na nic sahat cizí lidi - hrozí buďto ztráta či přehození součástek
7 - Vše se snaž udělat co nejrychleji - ztráta paměti
8 - Nebuď překvapen,že pokud něco děláš poprvé,tak také něco nejspíše zničíš
9 - Používej kvalitní těsnění
10 - Před skládáním motoru vše vyzkoušet nanečisto
11 - Myslet
12 - Ožrat se, pokud se vše povede

Rozebirani Motoru 125

18.10.2012 v 13:57 | Nahoru | #14
tak to byli dobre pripominky diky,pustim se do toho asi tuto sobotu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozebirani Motoru 125

18.10.2012 v 18:32 | Nahoru | #15

PEPAFJR píše: 4 - Nic nebrat násilím, 12 - Ožrat se, pokud se vše povede


K bodu 4: není vždy uplně pravda protože to platí v případě že jsou dvě možnosti, násilná a nenásilná, ale někdy hold není zbytí, a to je pak k zblití.
K bodu 12: Dá se aplikovat i v průběhu opravy

Naposledy editováno 18.10.2012 18:33:21

(reakce na) Rozebirani Motoru 125

19.10.2012 v 09:18 | Nahoru | #16
TheToxic> Tak to násilí je občas nutné ale zase musí být alespoň trochu použito s rozumem.
Neboť jak praví klasik - Co můžeš to urvi - Co nemůžeš tak zkurvi.

Rozebirani Motoru 125

20.10.2012 v 09:43 | Nahoru | #17
Jestli ti bere olej, tak budeš dělat maximálně pístní sadu a simerinky v hlavě a k tomu nemusíš rozebírat motor.
Jinak jak píše kovboy, není třeba si nic značit, protože všude ty značky jsou už z výroby. Na netu najdeš spoustu manuálů, kde je napsáno jak ty značky zpětně správně nastavit.
Z nářadí potřebuješ pár speciálních věcí: stahovák na megneto, klíč na speciální matku spojky (ale s trochou šikovnosti to lze povolit i jiným nástrojem) a dutou svorku, pokud budeš vyndavat ventily z hlavy (ta se dá zase nahradit svěrákem a dutou seříznutou trubičkou, ale je to pak svinsky pracné).
Je to poměrně jednoduchá záležitost, ale i zde se dá spousta věcí dokurvit. Stačí postupovat pomalu, s rozvahou a bude to ok.
A důležitá rada! Kartery se nerozebírají tak, že mezi ně vrazíš šroubovák a zapáčíš!

1 reakcí na tento příspěvek Rozebirani Motoru 125

20.10.2012 v 16:26 | Nahoru | #18
hoši tak dneska sem ho dal dolu z ramu a sundal jsem kryty hlavy a nastavil jsem to na T,ale kdyz jsem to dal na to T tk se to vzdy nejak pretocilo a musel jsem to drzet aby bylo na magnetu T a na kolecku znacka jak ma byt,jenom sem se chtel zeptat jestli to tk má byt ze musim magneto drzet v poloze T a nebo se tam drzi samo,tim padem bych musel posunout retizek asi ze?

Rozebirani Motoru 125

20.10.2012 v 17:07 | Nahoru | #19
A máš vyndanou svíčku?

Rozebirani Motoru 125

20.10.2012 v 18:23 | Nahoru | #20
jasne nejsem blbec

(reakce na) Rozebirani Motoru 125

20.10.2012 v 18:42 | Nahoru | #21

8cRoSsEr8 píše: hoši tak dneska sem ho dal dolu z ramu a sundal jsem kryty hlavy a nastavil jsem to na T,ale kdyz jsem to dal na to T tk se to vzdy nejak pretocilo a musel jsem to drzet aby bylo na magnetu T a na kolecku znacka jak ma byt,jenom sem se chtel zeptat jestli to tk má byt ze musim magneto drzet v poloze T a nebo se tam drzi samo,tim padem bych musel posunout retizek asi ze?


Má to tak být a musíš ho podržet. U některých motorů to prostě je takto.

Rozebirani Motoru 125

20.10.2012 v 18:52 | Nahoru | #22
Kovboy oukej ,díky

Rozebirani Motoru 125

24.10.2012 v 17:51 | Nahoru | #23
no tk sem zhodil hlavu valec a valec je v poradku,nejsou v nem ryhy,pote jse zhodil viko spojky abych se podival jak to vypada tam,lidi mi rikala ze pokud mi to bere olej tak se mam podivat na gufero na klice ?? coz je asi blbost ne? Ja jsem tam teda zadny gubero nenasel,je tam jenom lozisko...musim sehnat tesneni vika sponky protoze tam nebylo a anni pod valcem sem nemel tesneni...to uz mam a vsechno to povymenuju a nevim jestli se postet do rozebirani celeho motoru ,co myslite vy?

Rozebirani Motoru 125

25.10.2012 v 17:46 | Nahoru | #24
U tohohle motoru se ti může olej dostat do spalovacího prostoru v podstatě jenom skrz dvě místa. První je přes kroužky, které špatně těsní. Druhé místo jsou vadná gufera na ventilech.
Vyměnit kroužky není žádná věda, zvládneš to klidně sám. Výměna gufer na ventilech je docela voser, pokud nemáš správný přípravek. Pokud nechceš hledat klínky, které ti pružina odrazí třeba deset metrů daleko, tak to dej někam do servisu. Je to úkon tak na 20 minut (pro ně), pokud máš tu speciální svorku.
Jinudy ti olej nemůže jít do spalovacího prostoru. Druhá varianta je, že ti olej utíká ven přes netěsnosti mezi jednotlivými díly. Tam to poznáš celkem snadno podle loužičky.
Kolem gufera na klice ti může utíkat olej jenom ven z motoru a viděl bys to hned po odšroubování víka zapalování.

1 reakcí na tento příspěvek Rozebirani Motoru 125

26.10.2012 v 09:49 | Nahoru | #25
Pist a krouzky jsou meneny,menil to ten majitel predemnou kvuli tomu ze mu tekl olej,on mi rikal ze mama vymenit gufera na ventilech,tak sem se zeptal jednoho borca co to zpravuje a ten mi rikal zepry je to uplna blbost,ze ty ciny nemaji gufera na ventilech bo co,prej to muze byt enom tim ze to spatne tesni...

(reakce na) Rozebirani Motoru 125

26.10.2012 v 10:29 | Nahoru | #26

8cRoSsEr8 píše: Pist a krouzky jsou meneny,menil to ten majitel predemnou kvuli tomu ze mu tekl olej,on mi rikal ze mama vymenit gufera na ventilech,tak sem se zeptal jednoho borca co to zpravuje a ten mi rikal zepry je to uplna blbost,ze ty ciny nemaji gufera na ventilech bo co,prej to muze byt enom tim ze to spatne tesni...



Hm, asi fakt odborník. Copak jsou asi ty malé hnědé věci na tomhle obrázku ? Ano, to jsou gufera ventilů a mají je všechny tyhle čínské motory.
Trochu ses do toho zamotal. Je rozdíl mezi tím, kdy ti z motoru teče (kape) olej a kdy ti ho to žere (spaluje a kouří). Tak který je ten tvůj problém?
Pokud ti z toho kape olej, je třeba to přetěsnit. Pokud žere, jsou to kroužky nebo gufera.

Rozebirani Motoru 125

26.10.2012 v 10:49 | Nahoru | #27
tak ono to spaluje,spis bych rekl ze to budou gufera nebot jak sem uz psal pist a krouzku sou meneny,diky za radu..asi to budu fkt ty gufera...díky za radu

2 reakcí na tento příspěvek Rozebirani Motoru 125

26.10.2012 v 13:02 | Nahoru | #28
a jeste jedna otazka,dava se pod valec na tesneni silikon? Jak sem totiz sundal velec tam tam bylo mega silikonu a zedne tesneni,tak se ptam pokud tam dam tesneni mam tam sat i ten silikon? Protoze jak sem rozdelaval fika tk vim ze pod valec se silikon nikdy nedaval,ani pod hlavu,jenom tesneni...

(reakce na) Rozebirani Motoru 125

26.10.2012 v 13:27 | Nahoru | #29

8cRoSsEr8 píše: a jeste jedna otazka,dava se pod valec na tesneni silikon? Jak sem totiz sundal velec tam tam bylo mega silikonu a zedne tesneni,tak se ptam pokud tam dam tesneni mam tam sat i ten silikon? Protoze jak sem rozdelaval fika tk vim ze pod valec se silikon nikdy nedaval,ani pod hlavu,jenom tesneni...



Chce se mě zvracet.

(reakce na) Rozebirani Motoru 125

26.10.2012 v 15:03 | Nahoru | #30
8cRoSsEr8> Pod hlavu i válec jenom těsnění, silikon tam být nesmí. Pod válcem by sice vydržet mohl, ale proč ho tam rvát, když to těsnění v pohodě zvládne?
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist