Naposledy editováno 15.04.2015 20:38:19
Naposledy editováno 17.10.2012 20:05:52
2. Pokud se ptas takto, odvetim co uz nekdo predemnou NEDELEJ TO.
3. Nepises ani co je to za motor jestli 2T/4T, jak ti ma nekdo odpovedet (to ze je to 4T uz asi vime z prubehu diskuze)
good luck
tady je návod na ventilový vůle a rozvody jinak má tam špatně uvedený vůle jsou IN 0,03 EX 0,05 může se to zdát hrozně málo ale je to tak. Jinak co si budeš muset pořídit je stahovák zapalování např: Jinak hodně stěstí a kdyby sis s něčim nevěděl rady tak napiš
motor Lifan pitbike
Pokud budeš něco potřebovat poradit, klidně mi napiš.
1 reakcí na tento příspěvek Rozebirani Motoru 125
1 - Chce to mít alespoň minimální dílnu či garáž s dostatečným nářadím
2 - Fotit - fotit
3 - Být schopen si vyrobit a nebo mít různé stahováky
4 - Nic nebrat násilím
5 - Zajistit si všechny kola z převodovky s vymezovacíma podložkama tak aby vše bylo spolu
6 - Nenechat na nic sahat cizí lidi - hrozí buďto ztráta či přehození součástek
7 - Vše se snaž udělat co nejrychleji - ztráta paměti
8 - Nebuď překvapen,že pokud něco děláš poprvé,tak také něco nejspíše zničíš
9 - Používej kvalitní těsnění
10 - Před skládáním motoru vše vyzkoušet nanečisto
11 - Myslet
12 - Ožrat se, pokud se vše povede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozebirani Motoru 125
PEPAFJR píše: 4 - Nic nebrat násilím, 12 - Ožrat se, pokud se vše povede
K bodu 4: není vždy uplně pravda protože to platí v případě že jsou dvě možnosti, násilná a nenásilná, ale někdy hold není zbytí, a to je pak k zblití.
K bodu 12: Dá se aplikovat i v průběhu opravy
Naposledy editováno 18.10.2012 18:33:21
Jinak jak píše kovboy, není třeba si nic značit, protože všude ty značky jsou už z výroby. Na netu najdeš spoustu manuálů, kde je napsáno jak ty značky zpětně správně nastavit.
Z nářadí potřebuješ pár speciálních věcí: stahovák na megneto, klíč na speciální matku spojky (ale s trochou šikovnosti to lze povolit i jiným nástrojem) a dutou svorku, pokud budeš vyndavat ventily z hlavy (ta se dá zase nahradit svěrákem a dutou seříznutou trubičkou, ale je to pak svinsky pracné).
Je to poměrně jednoduchá záležitost, ale i zde se dá spousta věcí dokurvit. Stačí postupovat pomalu, s rozvahou a bude to ok.
A důležitá rada! Kartery se nerozebírají tak, že mezi ně vrazíš šroubovák a zapáčíš!
1 reakcí na tento příspěvek Rozebirani Motoru 125
8cRoSsEr8 píše: hoši tak dneska sem ho dal dolu z ramu a sundal jsem kryty hlavy a nastavil jsem to na T,ale kdyz jsem to dal na to T tk se to vzdy nejak pretocilo a musel jsem to drzet aby bylo na magnetu T a na kolecku znacka jak ma byt,jenom sem se chtel zeptat jestli to tk má byt ze musim magneto drzet v poloze T a nebo se tam drzi samo,tim padem bych musel posunout retizek asi ze?
Má to tak být a musíš ho podržet. U některých motorů to prostě je takto.
Vyměnit kroužky není žádná věda, zvládneš to klidně sám. Výměna gufer na ventilech je docela voser, pokud nemáš správný přípravek. Pokud nechceš hledat klínky, které ti pružina odrazí třeba deset metrů daleko, tak to dej někam do servisu. Je to úkon tak na 20 minut (pro ně), pokud máš tu speciální svorku.
Jinudy ti olej nemůže jít do spalovacího prostoru. Druhá varianta je, že ti olej utíká ven přes netěsnosti mezi jednotlivými díly. Tam to poznáš celkem snadno podle loužičky.
Kolem gufera na klice ti může utíkat olej jenom ven z motoru a viděl bys to hned po odšroubování víka zapalování.
1 reakcí na tento příspěvek Rozebirani Motoru 125
8cRoSsEr8 píše: Pist a krouzky jsou meneny,menil to ten majitel predemnou kvuli tomu ze mu tekl olej,on mi rikal ze mama vymenit gufera na ventilech,tak sem se zeptal jednoho borca co to zpravuje a ten mi rikal zepry je to uplna blbost,ze ty ciny nemaji gufera na ventilech bo co,prej to muze byt enom tim ze to spatne tesni...
Hm, asi fakt odborník. Copak jsou asi ty malé hnědé věci na tomhle obrázku ? Ano, to jsou gufera ventilů a mají je všechny tyhle čínské motory.
Trochu ses do toho zamotal. Je rozdíl mezi tím, kdy ti z motoru teče (kape) olej a kdy ti ho to žere (spaluje a kouří). Tak který je ten tvůj problém?
Pokud ti z toho kape olej, je třeba to přetěsnit. Pokud žere, jsou to kroužky nebo gufera.
2 reakcí na tento příspěvek Rozebirani Motoru 125
8cRoSsEr8 píše: a jeste jedna otazka,dava se pod valec na tesneni silikon? Jak sem totiz sundal velec tam tam bylo mega silikonu a zedne tesneni,tak se ptam pokud tam dam tesneni mam tam sat i ten silikon? Protoze jak sem rozdelaval fika tk vim ze pod valec se silikon nikdy nedaval,ani pod hlavu,jenom tesneni...
Chce se mě zvracet.