jak řešíte VIN na rámu v situaci, kdy potřebujete dát rám opískovat a do komaxitu? Jedná se mi o Ducati M900, kde mám to po*rany číslo natištěný(?) na povrchu laku a půjde stopro dolů.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování rámu
badyXV píše: máš něco stříkaný komaxitem že jsi tak chytrý právě že komaxit ti kopíruje všechno a na rám je určitě lepší než normální barva
tahle otázka se přímo nabízí - proč tedy výrobci nedávají komaxit už rovnou?selkie píše: tahle otázka se přímo nabízí - proč tedy výrobci nedávají komaxit už rovnou?
to se mně neptej kámoš má lakovnu práškovou dost mi stříkal tam jde spíš asi o to že to hodně nabyde potom a vše co potřebuješ mít štouby nebo ložiska musíš zakrýt ale závit s normální barvou je v poho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování rámu
selkie píše: tahle otázka se přímo nabízí - proč tedy výrobci nedávají komaxit už rovnou?
Tak třeba endura ve většině v komaxu jsou (Africa,Tenere,GSa myslim taky)...Komax mi přijde dobrej v tom jak je jednolitej a tvrdej...Akorát nevím jak je to s odstíny,jestli je tam stejná škála,nebo jen něco.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lakování rámu
selkie píše: tahle otázka se přímo nabízí - proč tedy výrobci nedávají komaxit už rovnou?
KTM LC4 660 SMC. Komaxit na rámu je z výroby