2 reakcí na tento příspěvek Na co si dat pozor pri koupi TNT
Motor - zní jako když je před smrtí, on taky možná i je, pár jich na to umřelo ale většinou to je součást charakteru
Pozor na altík, vymačká se taková zajišťovací podložka, povolí se matka ciao altíku
V nízkých otáčkách nedobíjí, když je slabší baterka, na volnoběh sama zhasne přední světla. O baterku se starej, nebo jednoho dne neodjedeš.
Osobně bych radil verzi evo, podvozek na obyč tnt není nic extra.
Často praská expanzní nádoba chladíci kapaliny a na její výměnu je třeba sundat kyvku.
Jede to jak prase od volnoběhu až do omezovače, sere se to, že než dorazíš na zpáteční cestě ze servisu domů, můžeš se zas otočit. Díly na to nejsou a jsou drahý. Má to ale obrovský koule a je s tím fakt prdel. Ale jestli nemáš hodně peněz stranou, tak se na to asi vyser a nebo kup novější kus s jasnou historií. 2004-5 budou mít hodně za sebou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Nastavení odpružení a průběh trakce... Benelli TNT 1130 | MTNT | 3 | 2.9.2014 v 11:53 kennypool |
Resetování servisního intervalu Benelli TNT 1130 | jelelen | 2 | 17.6.2013 v 19:57 Zx-10RCarlos |
Kterou z těchto italek by jste bral... [1 ... 7, 8] Benelli TNT 1130, MV Agusta Brutale 910 S | Ryuichi | 215 | 28.2.2013 v 19:36 zmulin |
Je vní háček? Benelli TNT 1130 | kubus182 | 22 | 21.12.2012 v 17:14 kubus182 |