Téma: Kdo tahá bourané moto?
8.10.2012 v 21:42
Zdravím! Prosím Vás,neznáte někoho,kdo tahá ze zahraničí bourané motorky ? Měl bych zájem o motorku,která bude mít dobrej motor,převodovku,startér a budíky. Konkrétně by to měla být Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa,Suzuki GSX-R 1000 a nebo Kawasaki ZX-10R ..myslím ale starší ročníky ! Rok 2000 a víš.Ale právě,že bych potřeboval za dobrou cenu dotáhnout bouranou z ciziny aby ale měla ten motor a ostatní jmenované věci v dobrém stavu.S bratrem totiž děláme přestavbu a potřebujeme na to co nejsilnější a nejživější motor.A co jsem se díval,tak ze starých motocyklů to byly tyhle ( alespoň 150 koní) . Moc bych byl rád za rozumné rady! Děkuji! A nebo znáte také dobré obdovně silné motocykli V4 ale za slušný peníz?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo tahá bourané moto?

8.10.2012 v 23:04 | Nahoru | #1
Pekeno> To je pravda,teď jsem našel motor z Gixera za 25000 úplně v krásném stavu 16000 km ..ono totiž použít motor z motorky má strašně moc výhod..jeden příklad-motor z auta se musí hodně ale hodně upravit,aby vydržel to namáhání,jinak by se zachvíli s námi rozloučil...kdežto motor z takového supersporta je už vyladěn na velký záhul,a tak ty úpravy budou menší..Bude to na autíčku,které by po odlehčení mělo mít tak 400-500 kg.Což si myslím,že by to jet mělo !

(reakce na) Kdo tahá bourané moto?

9.10.2012 v 07:22 | Nahoru | #2

FOPE píše: Pekeno> To je pravda,teď jsem našel motor z Gixera za 25000 úplně v krásném stavu 16000 km ..ono totiž použít motor z motorky má strašně moc výhod..jeden příklad-motor z auta se musí hodně ale hodně upravit,aby vydržel to namáhání,jinak by se zachvíli s námi rozloučil...kdežto motor z takového supersporta je už vyladěn na velký záhul,a tak ty úpravy budou menší..Bude to na autíčku,které by po odlehčení mělo mít tak 400-500 kg.Což si myslím,že by to jet mělo !



No hlavni problém motocyklového motoru, v autě bude ´mokrá´ skříň.

(reakce na) Kdo tahá bourané moto?

9.10.2012 v 09:53 | Nahoru | #3

FOPE píše: Pekeno>ono totiž použít motor z motorky má strašně moc výhod..jeden příklad-motor z auta se musí hodně ale hodně upravit,aby vydržel to namáhání,jinak by se zachvíli s námi rozloučil...kdežto motor z takového supersporta je už vyladěn na velký záhul,a tak ty úpravy budou menší..Bude to na autíčku,které by po odlehčení mělo mít tak 400-500 kg.Což si myslím,že by to jet mělo !



Já bych teda řekl, že je to spíš opačně. Použít motor z motorky má spousta nevýhod.

Ne že bych ti tedy chtěl kazit iluze, ale v první řadě 400 - 500 kg neváží ani Osella PA30 Zytek (cena asi 80 000 €), takže tvých představovaných 500 kg je i s motorem z motorky skoro nereálných. Navíc auto musí vycházet ze sériového modelu nebo musí mít sportovní průkaz, takže nejde rám jen tak posvařovat z jeklů, jako to občas předvádí borci na Pikes Peak. Tzn. musíš vycházet z reálného auta, které se na tuto hmotnost nemá nikdy šanci dostat.

Navíc, aby tě s tím vůbec pustili na závody, tak musíš projít technickou přejímkou, tzn. dodržet propozice závodu, kde se třeba pro Hobby open cup píše u závodní kategorie aut toto:

Motor - obsah zachován, musí být na místě, kde jevýrobcem montován a oddělen od jezdce nehořlavou stěnou. Motor musí být použit pro danou tovární značku !



Co se týče nevýhod motoru z motorky v autě, tak při reáné váze auta cca. 700kg budeš mít velice často problém s převodovkou a hřídelema, protože takovou zátěž prostě nevydrží, budeš mít problém se spojkou, abys takovou váhu dal vůbec do pohybu a spousty dalšího.

Plán je to pěkný, ale je naprosto nereálné se s něčím takovým postavit na start českého podniku : )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist