globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nabíječka Lidl
6.10.2012 v 21:02
Zdarec, takže co jsem viděl, tak od 11.10.2012(čtvrtek) by měl mít Lidl opět nabíječku baterií. Ověřena i na ,,gelovky,, takže bez obav špatných následků.

7.10.2012 v 12:55 | Nahoru | #61

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabíječka Lidl

7.10.2012 v 12:57 | Nahoru | #62

J.M.K. píše: HornisGSX> Rýpanec Ti oplatím... byl bych zvědav, jak bys totok nasyslil pod sedlo u GS500. Tam by se nevešla snad ani placatka rychlé univerzální medicíny.

....proto nemá Hornis GS .... bychom museli jezdit s batohama

7.10.2012 v 13:03 | Nahoru | #63
FishX3> Však už jsem se GSa také zbavil... i když spíše ze zdravotních důvodů. Zlatá XV535 - rolka, válec, brašny, kapsa na nádrži... ta toho uvezla habakuk a to bylo dobře, jelikož brát si bágl přes třásnatou bundu, to by to vypadalo.

7.10.2012 v 13:10 | Nahoru | #64
FishX3> jojo na sraz jsem jel s 6plechovkami a jednou O.5l slivovice samozřejmě povinná výbava a reflexní vestu tam ještě mám ale ta je tam pořád jo a nouzové osvětlení tam taky je

7.10.2012 v 13:10 | Nahoru | #65
ještě nikdo nevyhořel?

Naposledy editováno 07.10.2012 13:10:48

7.10.2012 v 13:11 | Nahoru | #66
FishX3> Ahoj,

já kupuji pravidelně v kaufu běžné vlhčené hygienické ubrousky. Cena cca. 20,-Kč.
Vyčistí hledí opravdu dobře (odstraní mouchy) a nezanechávají film a ještě se v parném dni také osvěžíš a setřeš pot. Můžu opravdu doporučit, používám běžně.

7.10.2012 v 13:16 | Nahoru | #67
J.M.K.> bych to vyřešil rychlím prodejem a rychlou koupí autobusu

7.10.2012 v 13:17 | Nahoru | #68
Zanas> a já si říkám či xjr mi to porád lítá pod oky

7.10.2012 v 13:36 | Nahoru | #69
HornisGSX> Ale v autobusu těžko budeš mít ten pocit z jízdy na mašině. Leda, že by to byla přerostlá vokurka po projetí pod nízkým mostem. A když někde uvidím vlečňák, vždycky si vzpomenu na příběh, co mi kdysi vyprávěl jeden kamioňák na odpočívadle... "ono se lehko zapomene".

7.10.2012 v 13:40 | Nahoru | #70
J.M.K.> autobus je přezdívka gsx 1400 jo s tím autobusem... jo to znám ze zilu zmetek se nevešel

7.10.2012 v 13:46 | Nahoru | #71

7.10.2012 v 13:46 | Nahoru | #72

HornisGSX píše: Zanas> a já si říkám či xjr mi to porád lítá pod oky

No přeci moje, moje...

7.10.2012 v 13:49 | Nahoru | #73
Zanas> tak to mušíme dát někdy cofee jsem tě kolikrát potkal i na motorce

7.10.2012 v 13:52 | Nahoru | #74
J.M.K.> tu přezdívku jsem nevymyslel já je to staré jak gsx samo no ale já se vážně s tím zilem nevešel kabina jo ale plachta né

7.10.2012 v 13:53 | Nahoru | #75
Huraaa! Vyslyseli moje prosby a maji i plachtu na moto za 299 Kc

7.10.2012 v 13:53 | Nahoru | #76

J.M.K. píše: HornisGSX> A to byla jen narážka, že se nevešel ale fakt se trhám smíchy, kdykoliv uvidím vlečňák. No tak Ty máš autobus, já měl zase náklaďák... Tu přezdívku vymyslel brácha, když viděl, co všechno jsem na Virguli namontoval. Prej: "To mě nenapadlo, že uděláš z motorky náklaďák".

No počkééj jestli nakládáš V535 tak jak řešíš ohýbání těch trubiček ze kterých to je poslepovaný - - mi tam motka přijde jak model ze špejlí .... neuvažoval jsi o 750, 1100?

7.10.2012 v 13:57 | Nahoru | #77
HornisGSX> Kliďo piďo ještě letos to coffee dáme, snad budou ještě rozumné dny.
Když tak se ozvi , dáme někde někdy sraz.

7.10.2012 v 14:23 | Nahoru | #78

FishX3 píše: ....proto nemá Hornis GS .... bychom museli jezdit s batohama

Batoh je super! Jezdím s mini pidi asi tak 8l jen na šrajtoflu, doklady, pití a na zádech ho necítím. Plus se tam vejde nákup když se někde zastaví.

7.10.2012 v 14:38 | Nahoru | #79
sláva , na www lidl aktualizovali stránky a uz je tam ta nabijecka vyobrazená + ostatní věci

7.10.2012 v 14:50 | Nahoru | #80
dj_hroch> no vidíš a mi to máme pod sedlem a baťoh po vytracení dokladům mobilum klíčům špinyvých ponožek a monterek z práce už na záda nedám!!!

7.10.2012 v 15:03 | Nahoru | #81

FishX3> Divil by ses, ale ten rám je náhodou tuhý jako štolwerk a kor motor coby nosný prvek se na tom také hodně projeví. A mašina má dost váhy vepředu, takže když jsem ju čapnul za nosič, v pohodě jsem ju otáčel na fleku. Ale tak samozřejmě jsem na ní nevozil půl tuny, i když asi by jí to moc nevadilo... je to motorka, která na spotřebě nepozná, jestli veze jednoho 70kg chvísta, nebo čtyři pytle cementu v kabátě dvou lidí.
Uvažoval jsem už dávno o 1100ce Dračeně, ale teď, když se sotva hrabu, budu rád, když na jaře zvládnu XV535. A hlavně nějak vymyslet, kam heftnout hůl, jestli ju budu tou dobou ještě potřebovat.

7.10.2012 v 15:27 | Nahoru | #82

J.M.K. píše: A hlavně nějak vymyslet, kam heftnout hůl, jestli ju budu tou dobou ještě potřebovat.

7.10.2012 v 15:46 | Nahoru | #83

J.M.K. píše: HornisGSX> Já se zase jednou málem nevešel s Lízou pod přejezd... tiskařský šotek v mapách zařádil a ten most byl v reálu o metr nižší. Naštěstí jsem si toho včas všiml a koleje nezbořil a že jsem pak musel 600m couvat, to mě už netrápilo.

ja nemam co říkat CB je protí TDM gumová i když co vozím já, to je hodno valníčku...a jsem zpět u Hornisova autobusu

7.10.2012 v 15:52 | Nahoru | #84
dj_hroch> Děkuju... i když doufám, že když budu schopný přehodit čapu přes sedlo, tak už se bez hole obejdu. Beztak už si ji beru jen, když jdu někam ven.

FishX3> To nevím, s CB1300 jsem nejel a jako bublačkář bych ji stejně jistě nehnal tak na hranu, aby se tohle projevilo. Ale ohledně nákladu jsem kdysi v Poděbradech viděl FJR1300,která byla tak ověšená stanem a všelijakými bágly, až jsem chvíli přemýšlšl, jesti mě náhodou něco neteportovalo do Číny, nebo Bangladéše.

7.10.2012 v 16:18 | Nahoru | #85
Nabíječku vezmu, co ten momenťák má ještě někdo zkušenosti?

7.10.2012 v 16:55 | Nahoru | #86
taky s tím nabíjím autobaterku,i baterky do skutrů a gelovky a vše ok,spokojenost nejvic.

1 reakcí na tento příspěvek Nabíječka Lidl

7.10.2012 v 18:24 | Nahoru | #87
nabíječku mám dva roky, plní službu dobře. Hever mám, dobrej, stojky mám dobrý. Měřič tlaku pneu mám, docela jde, jen ta obsluha a přepínání je složitější. Tankvak dobrý. Helmu styl skůtr asi 3roky a dobrá.

Jediné co mě zklamalo je to jejich nářadí parkside. Koupil jsem si aku mini brusku, akumulátor po 3měsících nulová kapacita...

7.10.2012 v 18:49 | Nahoru | #88
Petaksmetak> Přesně, jak říkám, značka Parkside je šmelc, vesměs nekvalitní kopie značkového nářadí s jiným "kabátem" a potvrdili mi to i všichni známí, co si kdy cokoliv od této značky koupili.

Nebo mám doma soustruh Proma, za který jsem tehdy dal cca 25000,- a slouží výborně... pár let na to jsem viděl v hypernově soustruh prakticky stejný, jen nějaká neznámá značka, za 11500,- . Ten rozdíl v ceně nebude jen tak.

7.10.2012 v 19:34 | Nahoru | #89
mám od loňska ten Parkside kompresor a zatím dělá co má

7.10.2012 v 19:56 | Nahoru | #90
J.M.K.> tak já jsem s tím i tak decetně počítal. Bohužel baterka většinou reklamovat nejde,ale obrousil jsem s tím co šlo na motorce. Teď už to není třeba, ale v případě zimního leštění a broušení, to vyřeším přes trafíčko a kábl napevno do mašinky.

Každopádně bohužel ani kvalitnější věci typu BOSH apod mě dlouho nechcou vydržet. Vše je jen hobby = 1xtýdně na 5min použít. Ale třeba rozleštovat kola, tak to chce kvalitní vrtačku (pracovní makita apod) Vrtačku bosh jsem jednu upekl, druhá se po pul hodince rozteklo ložisko v hlavě....felxa bosh odešla po 15minutách. Dělám to teď starou nerex, co váží asi 5xtolik, výkon poliviční ale paradoxně drží,jede, chladí se.