globalmoto_duben_nolan





Téma: karbec
 
4.10.2012 v 18:15
čaues koupil sem si dell orto 14 na babettu a má to strašně vysoké otáčky. Neznáte nejaký karburátor, na kterém by šla štelovat směs a aj volnoběh? Předem dík za odpovědi. :)
Předchozí
1 2
Následující

karbec

4.10.2012 v 18:16 | Nahoru | #1
a aby to bylo lepší jak original

karbec

5.10.2012 v 08:44 | Nahoru | #2
Sakra někdo si ten karburátor nemůže vynachválit a někdo má sním problémy.A to jsem ho chtěl taky koupit
Pokud má jen jeden šroubek tak asi nepůjdou snížit otáčky,pokud lanko není někde zvednuté,zaseklé atd.klasický Babetta karburátor Jíkov,když ho po vyčistění nasadím.Tak než přišroubuji sání tak pomálu šponuji lanku na karburátoru a až se mi začne jehla pomálu zvedat tak zajistím matku.Nevím jak je to u Dell orto :´- dá se tam štelovat volnoběh a zvedat /šponovat lanko plynu jako u klasického karburátoru?

karbec

5.10.2012 v 14:37 | Nahoru | #3
zvedat lanko sa tam dá ale má jen štelovač směsy takže na volnoběh to tahne jako prase

1 reakcí na tento příspěvek karbec

8.10.2012 v 07:49 | Nahoru | #4
Tak nevím,žádný problém s ním nemám, nemůžu vynachválit hlavně kvůli čištěni, povolíš jeden šroub a vytáhneš celej karbec... Povolil jsem lanko a nasadil, pak povolil šroub otáček, nastavil lanko a doštěloval otáčky, jezdím na něj 2 roky

karbec

8.10.2012 v 22:13 | Nahoru | #5
dell orto je úplně bez problémů, ten jeden šroubek je na seřízení právě volnoběhu(zvedá šoupátko), šroubek na směs na něm není, jestliže je velký volnoběh důvod bude: muc utáhlý šroubek, malá vůle na lanku a nebo to někde přisává vzduch

(reakce na) karbec

11.10.2012 v 14:15 | Nahoru | #6
simko.zero>
Uvažuji taky o koupi tohoto karburátoru dell orto ale až na jaře.Zajímá mne jestli babetta s tímto karburátorem není hlučnější.Mám u své 210/122 bezvadně tichý zvuk a nerad bych to vytunil hlukem

2 reakcí na tento příspěvek karbec

11.10.2012 v 22:39 | Nahoru | #7
nejsem sice simko, ale dellorto mám na B207 a hlučnější to určitě je ale mám tu verzi s menším vzduch. filtrem, pak je i verze s takovým krabicovým filtrem ta je údajně tišší

(reakce na) karbec

12.10.2012 v 06:59 | Nahoru | #8
Dr.House>
Babettu 207 r.v 1978 jsem měl taky a rád na ní vzpomínám.Koupil jsem jí v roce 1993 za 500 ještě okolkovanou pětistovku kterou jsem našel.Babetta byla nepojízdná a chybělo na ní hromadu dílů.Byla upravená původním majitelem,který si sní moc hezky pohrál.Znížený zadek a zvýšený předek přivařené vydlice a zvýšené přední teleskopy předělanej výfuk (trochu vytuněná)vypadala a jezdilo se na ní jako na Choppru.Jelikoš jí měl pán jen tak ve vchodě tak jí pomalu někdo rozebíral.V Babettě byl zadřenej motor do Babetty abych jí zprovoznil jsem dal postupně dalších 10.000Kč.Měla zvuk jako eletrička vůbec se nepodobal 210.Táhla perfektně bez šlapání mne uvezla i kopce a to jsem vážil kolem 100kg.jednoho překrásnýho dne mi jí před bytovkou ukradly a bylo po hehe.Barvu původní měla šedo modrou,nádrž byla originál nastříkaná už z s fabriky ze vnitř kvůli rezu a měla perfektní chromy rád na ní vzpomínám.Kdybych jí do teďka měl tak bych jí určitě neprodal.Světla neměla původní,ve předu místo hranatého tak kulaté ze starého auta z 30let Aero Praga (byli světla vedle blatníku)zadní světlo bylo oválné ale nevím z čeho.Když jsem na ní přidělal tachometr tak jela po rovince 40km,45km i 50km na jednorychlostní jela velmi slušně a potom na jednou byla fuč

(reakce na) karbec

13.10.2012 v 19:05 | Nahoru | #9
Dr.House> ten karburátor dell orto je opravdu ještě jeden typ s větším filtrem ale ta cena 1.200Kč-1.500Kč možná i víc, to je teda garda .Dost mastný a to jsem si ho chtěl taky koupit.No uvidim

karbec

13.10.2012 v 22:45 | Nahoru | #10
A co zkusit Walbro z Husqvarny ? Karbec řízený pulzním podtlakem, bez plováku, bez šoupátka,bez problémů.

Nastavení je tady :
http://www.proksik.c...i-sobe&Itemid=58

Naposledy editováno 13.10.2012 22:50:21

karbec

13.10.2012 v 22:50 | Nahoru | #11
foto


Naposledy editováno 13.10.2012 22:51:40

karbec

20.10.2012 v 22:50 | Nahoru | #12

karbec

21.10.2012 v 18:15 | Nahoru | #13
mám 2 betky 207 a karburátory mám tam original a jsem spokojeny , dát tam jiný , tak to stejně o moc vice nepojede

(reakce na) karbec

22.10.2012 v 18:47 | Nahoru | #15

Kimmi píše: http://www.motorkari-plana.cz/nase-stroje/

1 reakcí na tento příspěvek karbec

25.10.2012 v 07:43 | Nahoru | #16
Zdravim vsechny, jak sem měl babettu tak sem furt přemýšlel jak by to rychleji jelo atd a stejně se furt kazily spojky ucpával karbec atd tak sem tam dal motor z fichtla, motor sem vyměnil za motor z té babetty co tam byl, výfuk se může nechat a nebo dát přímo z fichtla řetěz se jenom natáhne, pár detailů a pohoda, lítalo to 60 v pohodě, vyjel sem všechno a měl sem klid akorát se pak našel borec co to semnou vyměnil za tovární 125ccm krosku tak sem to hned bral jinak nebyl problém , tož kdo by chtěl víc info o tom tak tady je ten můj výtvor http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=64379 přeju hezký den draci a ať se daří

(reakce na) karbec

29.10.2012 v 13:13 | Nahoru | #17
Guseppe117> fotky

karbec

30.10.2012 v 15:45 | Nahoru | #18
no šak co snima je?

karbec

31.10.2012 v 22:00 | Nahoru | #19
díval jsem se jak si to zbastlil babpincek že to jezdilo dokonce 60

karbec

1.11.2012 v 17:40 | Nahoru | #20
šak pohodička , no jako jezdilo to pěkně akorát pak jak sem dělal ještě jednu tak sem to udělal už líp, teda úpravy byly takové: světlo sem nechal ale parabolu sem dal z fichtla takže sem měl dálkové aj tlumené a stupačky z výfukem byly pak taky z fichtla protože tam jak je ten kříž na motoru tak je to vlastně držák stupaček aj výfuku takže sem to tam jenom dal a byl klid jinak fakt pohoda, dobře to jezdilo

karbec

1.11.2012 v 22:01 | Nahoru | #21
vím co je to postavit užasni stroj už jsem jích několik postavil , skoro poslední chybělo dodělat zadní Kotoučovu brzdu, přední už tam byla, její funkce 100%, no ale tet dlouho nic nebude .Když jsem přijel do garáže , zjistil jsem že je kompletně vybílena a co neodnesly tak rozbily Projel jsem sběrny a našel jsem, ale to se nedá ani popsat,udělali stého šrot !? ještě že 2 Babetty 207 mám u brachy tak aspoň tak :´-

1 reakcí na tento příspěvek karbec

3.11.2012 v 19:41 | Nahoru | #22
můj dnešní tuning





ještě to musím naladit....

Naposledy editováno 03.11.2012 19:43:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbec

4.11.2012 v 12:52 | Nahoru | #23

BLUESAVAGE píše: můj dnešní tuning





ještě to musím naladit....



lad lad ať se ti dílko zdaří

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbec

4.11.2012 v 18:59 | Nahoru | #24

lubobek píše:

lad lad ať se ti dílko zdaří



..dnes jsem dával zadní tlumiče - domácí stavba, ale to je na jiné forum

(reakce na) karbec

4.11.2012 v 21:27 | Nahoru | #25
BLUESAVAGE> já na svých babkach mám zadní z pincká to je jiné kafe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbec

4.11.2012 v 21:35 | Nahoru | #26
BLUESAVAGE> teda super to vypadá tvé tl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbec

4.11.2012 v 21:56 | Nahoru | #27

lubobek píše: BLUESAVAGE> teda super to vypadá tvé tl



Válce jsou fungl nové - 100% těsné. V létě si s tím vyhraju. Zkusím to přes zpětný ventil naplnit dusíkem o zatím blíže neznámém tlaku a pružiny vyhodit. Nechám jen plynové tlumení.
Jen tak na okraj - cena pneu válců je 1800,- / ks

(reakce na) karbec

4.11.2012 v 21:59 | Nahoru | #28
BLUESAVAGE> za tu cenu mám další betku a to 210 po ni ale netoužím

karbec

5.11.2012 v 18:28 | Nahoru | #29

to jistě. Válce jsem kupoval na Aukru za 500,- oba i s poštou

karbec

5.11.2012 v 20:02 | Nahoru | #30
no joooo to byl kup století
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist