Pokud má jen jeden šroubek tak asi nepůjdou snížit otáčky,pokud lanko není někde zvednuté,zaseklé atd.klasický Babetta karburátor Jíkov,když ho po vyčistění nasadím.Tak než přišroubuji sání tak pomálu šponuji lanku na karburátoru a až se mi začne jehla pomálu zvedat tak zajistím matku.Nevím jak je to u Dell orto :´- dá se tam štelovat volnoběh a zvedat /šponovat lanko plynu jako u klasického karburátoru?
1 reakcí na tento příspěvek karbec
2 reakcí na tento příspěvek karbec
Babettu 207 r.v 1978 jsem měl taky a rád na ní vzpomínám.Koupil jsem jí v roce 1993 za 500 ještě okolkovanou pětistovku kterou jsem našel.Babetta byla nepojízdná a chybělo na ní hromadu dílů.Byla upravená původním majitelem,který si sní moc hezky pohrál.Znížený zadek a zvýšený předek přivařené vydlice a zvýšené přední teleskopy předělanej výfuk (trochu vytuněná)vypadala a jezdilo se na ní jako na Choppru.Jelikoš jí měl pán jen tak ve vchodě tak jí pomalu někdo rozebíral.V Babettě byl zadřenej motor do Babetty abych jí zprovoznil jsem dal postupně dalších 10.000Kč.Měla zvuk jako eletrička vůbec se nepodobal 210.Táhla perfektně bez šlapání mne uvezla i kopce a to jsem vážil kolem 100kg.jednoho překrásnýho dne mi jí před bytovkou ukradly a bylo po hehe.Barvu původní měla šedo modrou,nádrž byla originál nastříkaná už z s fabriky ze vnitř kvůli rezu a měla perfektní chromy rád na ní vzpomínám.Kdybych jí do teďka měl tak bych jí určitě neprodal.Světla neměla původní,ve předu místo hranatého tak kulaté ze starého auta z 30let Aero Praga (byli světla vedle blatníku)zadní světlo bylo oválné ale nevím z čeho.Když jsem na ní přidělal tachometr tak jela po rovince 40km,45km i 50km na jednorychlostní jela velmi slušně a potom na jednou byla fuč
Nastavení je tady :
http://www.proksik.c...i-sobe&Itemid=58
Naposledy editováno 13.10.2012 22:50:21
1 reakcí na tento příspěvek karbec
1 reakcí na tento příspěvek karbec
1 reakcí na tento příspěvek karbec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbec
lubobek píše:
lad lad ať se ti dílko zdaří
..dnes jsem dával zadní tlumiče - domácí stavba, ale to je na jiné forum
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbec
lubobek píše: BLUESAVAGE> teda super to vypadá tvé tl
Válce jsou fungl nové - 100% těsné. V létě si s tím vyhraju. Zkusím to přes zpětný ventil naplnit dusíkem o zatím blíže neznámém tlaku a pružiny vyhodit. Nechám jen plynové tlumení.
Jen tak na okraj - cena pneu válců je 1800,- / ks