1 reakcí na tento příspěvek Jaké svíčky do Drakoše,Iridium -- Platinum.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké svíčky do Drakoše,Iridium -- Platinum.
...jo a po kolika se ty svíčky cca mění?
1 reakcí na tento příspěvek Jaké svíčky do Drakoše,Iridium -- Platinum.
2 reakcí na tento příspěvek Jaké svíčky do Drakoše,Iridium -- Platinum.
Já dal iridiový a znát to je, těch pár stovek navíc na několik desítek tisíc km mě fakt neposere.
j.pajinek píše: stráťa> OK teď tam mám,,, NGK standart ,,,jenom se ptám jestli má smysl tam dávat něco lepšího....třeba starty nebo samotná jízda atd...
...jo a po kolika se ty svíčky cca mění?
po deseti tisících se mění svíčky
máš manuál k motce tak si to přečti
dávej co výrobce doporučuje
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké svíčky do Drakoše,Iridium -- Platinum.
Perkelnik píše: Lepší materiál = lepší hoření -> lepší chod motoru, vyšší výkon a nižší spotřeba, i když samozřejmě nejde o nějak dramatickou změnu, ale rozdíl v řádu jednotek procent.
Já dal iridiový a znát to je, těch pár stovek navíc na několik desítek tisíc km mě fakt neposere.
Blbost, ale je vidět, že placebo s marketingovými přáními výrobce dělají hodně Jednotky procent? To se nazývá "chyba měření"
Je nesmysel tam cpát jakoukoliv jinou jak standardní - máš snad super tuper vypiplaný, nabrzdě odladěný a ve stopro stavu motor? Po prvním ulití, začouzení, osrání od oleje, etc. vezme větší životnost stejně za své. Navíc další příjemný bonus, když např. po čase začneš tahat a zjistíš, že ti nevyhovuje teplota svíčky, tak spíš raději vyhodíš tu levnější jednoduchou svíčku za novou než naopak. A potom stejně - jiskra jako jiskra, materiál nemá na žádnou kvalitu vliv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké svíčky do Drakoše,Iridium -- Platinum.
E: písmenko
Naposledy editováno 03.10.2012 09:14:03
Motor Dragstara není žádný technologický skvost - základ jeho historie sahá až do hloubi 70. let, takže mu stačí kdejaká "sprostá" svíčka. U velkoobjemového máloválce je spíš důležitá odolnost proti ulití. A proto NGK raději ne, o těch je známo, že na ulití často odcházejí.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké svíčky do Drakoše,Iridium -- Platinum.
Ono si taky jen těžko lze představit, že by výrobce doporučoval používat do svého výrobku nějaký nespolehlivý a neodzkoušený spotřební materiál.
Krouta píše: Hodně často v diskuzích čtu, jak jsou svíčky NGK náchylné na "ulití" apod., tak jsem to chtěl vidět na vlastní oči
Co máš z teho, já ulití s Densama také neznám Ale co vím tak není NGK jako NGK, hodně lidí nadává jednak na žabožroutí kousky a druhak na podezřele levného původu
1 reakcí na tento příspěvek Jaké svíčky do Drakoše,Iridium -- Platinum.
Ale to jsem už odbočil trochu dál od tématu.
Já jezdím na iridiových, ale stále sebou vozím klasické pro strýčka příhodu... na zimu je vytáhnu a dám do ní ty klasické a i první start po zimě provedu na klasikách a teperve pak dám zpět iridiové...
Ať už se rozhodneš pro tu či onu svíčku... přeju hodně pohodových km
Naposledy editováno 17.01.2013 09:30:33
Rebel.no.1 píše: ...
Já jezdím na iridiových, ale stále sebou vozím klasické pro strýčka příhodu... na zimu je vytáhnu a dám do ní ty klasické a i první start po zimě provedu na klasikách a teperve pak dám zpět iridiové...
Ať už se rozhodneš pro tu či onu svíčku... přeju hodně pohodových km
Taky dobrý - na zimu iridiovky vyšroubovat, uložit na místo se stálou teplotou a vlhkostí, samozřejmě chránit před přímým slunečním světlem. Na jaře startnout na starou dobrou spolehlivou klasiku a pak tam vrazit zpět iridiové, i když vím, že to ničemu vyloženě neprospěje... Fakt má tohle nějaký smysl?
Jinak k těm Iridiovým svíčkám... projel jsem na nich evropu od Alp po Atlantik a zpět, teploty byly od +1 do +45 stupňů, starty ráno i při +1 bez problémů a prodlev, najel jsem cca 7800 km a motorka ani jednou neškytla, celkově mám na těch svíčkách 15.tis a žádný problém...
A pro rejpaly co se potřebujou zde ventilovat...tak abych jim ušeřil komentáře... ano ano ano... je to závislé i na tom co do motorky natankuji, v jakém stavu je zapalování, jak jsou seřízené karburátory, jak kdo za to tahá...atd atd.... jinak mimochodem... kolikrát už seru na to sem psát svůj názor a zkušenost.. protože se najde pokaždé alespoň 5 co to musej nějak komentovat a zasírat vlákno X poznámkama co nemaj žádnou užitečnou hodnotu... a jsou první co tu kritizujou ostatní že zakládají nové téma když už tu takové téma je nespočetněkrát... jenže přes hromadu (sračkovitých) poznámek, které tam jsou se pořádně nedá nic nalézt... pokud u toho člověk nechce sedět celý večer aby našel případnou radu....
Jo a nezapomeňte přidat poznámku že jsem tu teď tímhle příspěvkem zasral téma ......
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
přerušovač Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | zeppelin | 0 | 12.8.2024 v 21:19 zeppelin |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | mlukes | 8 | 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk |
přídavná světla dragstar Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | spajda5158 | 3 | 15.9.2023 v 20:54 Rooks |
Držák náhonu tachometru Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | p.benne | 0 | 15.8.2023 v 12:25 p.benne |