1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190R Adventure
A že přední světla nejsou podle trendů? KTM staví ouzké motorky to terénu a tak nemůže nasadit široké světlo jako třeba Multistrada.
Na design se snadno a rychle zvykne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190R Adventure
seikos píše: Já myslím že ta motorka je moc hezká. Jak designem, tak technikou.
A že přední světla nejsou podle trendů? KTM staví ouzké motorky to terénu a tak nemůže nasadit široké světlo jako třeba Multistrada.
Na design se snadno a rychle zvykne.
lol prej uzká motorka do terénu. a k čemu ti to je když na to hodíš kufry 0,5m na každou stranu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190R Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190R Adventure
zmulin píše: Capt.Spaulding>Si mě předběh.Ouzká motorka v kufrech 2m široká...
A kdo jezdí těžký terény s kuframa?
Každej kdo chce do terénu je sundá. Nebuď jak malej Jarda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190R Adventure
seikos píše: A kdo jezdí těžký terény s kuframa?
Každej kdo chce do terénu je sundá. Nebuď jak malej Jarda
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190R Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190R Adventure
Sema píše: A pokud cestuje někam dál a po trase se vyskytne terén, tak pojede dál bez nich, jo? Na blbnutí v těžkém terénu kolem komína jsou asi lepší motorky.
Až s tou motorkou praštíš o zem, dokaž si představit rozdíl co ti udělá široká kapotáž např. Multistrády a ouzká kapotáž KTM. A je úplně fuk jestli máš vzadu kufry nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190R Adventure
Ďuričko píše: Víc vobrásků!!!
...vic doucovani cestiny!!!
Multistradu si nikdo na cestu třeba do Mongolska asi nevybere,viď