globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Začátek
Dobrý, budu zde působit jako pan trumbera ,ale chci se zeptat jak je dněpr náročný na provoz. Možná se vám to bude zdát směšné ,ale chtěl bych dněpra jako první motorku ikdyž nejsem moc manuálně zručný, ale společně s uralem jsou to značky co mě úplně uchvátily. Dokonce bych se vlezl s pořizovací cenou do mého rozpočtu (max. 50 000) i 25kw, ale jediné co mě odrazuje je spolehlivost. Slyšel jsem ,že ural je spolehlivější, ale neznám nikoho kdo by to mohl potvrdit nebo vyvrátit. Prosím tedy o rady, vaše zkušenosti ale i schovívavost k nováčkovy.

Začátek

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2012 v 13:27 | Nahoru | #1

Začátek

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2012 v 13:53 | Nahoru | #2
Jen poznámečka k Ural vs. Dněpr:
Opravdoví odborníci na tyhle motorky by ti to vysvětlili asi podstatně líp, ale i tak ti můžu říct, že v označování těchto strojů je neskutečný bordel. Vyrábějí se už příliš dlouho a spousta majitelů ve skutečnosti ani neví, který stroj mají. To se projevuje i v inzerátech. Například nejproslulejší původní M72 se vyráběl nejen v Irbitu ale i v Kyjevě. Když jsem uvažoval o koupi tohoto stroje, setkal jsem se několikrát s inzerátem na Ural - a byl to Dněpr. Důležitější při volbě tohoto stroje bude spíš konkrétní typ a stav než otázka Ural@Dněpr.
Takže sháněj informace kde se dá a ničemu nevěř

Jinak si myslím, že na to jdeš ze správné strany. Takový stroj tě naučí řešit problémy a naučí tě jezdit
Když pak sedneš na něco moderního, nebudeš mít problémy.

1 reakcí na tento příspěvek Začátek

28.9.2012 v 14:02 | Nahoru | #3
Díky za první ohlasy, o těchto strojích jsem snad přečetl co jsem našel. Viděl jsem předělávky na jeden karburátor, regulátor z kombajnu na kardanu atd. Většinou to bylo z Ruska a Polska, tam jsou k vidění neuvěřitelné věci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátek

28.9.2012 v 22:27 | Nahoru | #4
Miki907> Zdravím začátečníka a nadšence do těchto ruských strojů.Nechci tě v žádným případě nějak odrazovat ale podle toho jak píšeš o své manualní zručnosti, raději bych se zaměřil jinam.Taky jsem ho jeden čas vlastnil a víc jsem opravoval než jezdil.Nemusí to však znamenat že to tak má každej majitel tohoto stroje.Byl to Dněpr 16 SOLO.Trochu jsem ho přestavěl do stylu CHOPPER.Ta fabryka už zanikla a vyrábí snad už jen URAL.Ten míval na pravý straně motoru páčku - zpátečku,Dněpr to neměl.Popsat tady všechny ty problémy,by bylo na dlouho a to jsem ho měl jen asi tři roky.Podotýkám že motorky jsou můj koníček celej život ale tady se můžeš snažit jak chceš,pořád se něco přihodilo (nezřídka i na cestách) a i když to všecko bylo v "cajku",moc to nejede.Koukam že do Brna to máš kousek ,tam bejval snad jedinej dovozce,prodejce a velký milovník těchto strojů.Nevím jestli ještě "funguje".Tak držím palce.

1 reakcí na tento příspěvek Začátek

29.9.2012 v 08:55 | Nahoru | #6
Už brouzdám po Deustchlandu a dají se tam sehnat dobré stroje (vypadají tak ) i pod 2000 eur. Ještě k té mojí zručnosti, měl by ze mne být letecký mechanik, takže by mi to nemělo dělat problém Ale nedokážu si představit, že bych si měl poradit někde na cestě.
Proto ještě přemýšlím nad nějakou rejží, ale moc se mi do toho nechce. (Má to každý koho vidím....) A nad tím zmiňovaným dovozcem jsem taky uvažoval,ale není čas a ani moc peněz. To že to moc nejede mě netrápí, jde přece o motorky do terénu a na kochačku

(reakce na) Začátek

29.9.2012 v 09:15 | Nahoru | #7
rancher> Beru zpět,zpátečka tam byla jen jsem jí neměl funkční.

Naposledy editováno 29.09.2012 11:33:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátek

29.9.2012 v 09:27 | Nahoru | #8
Miki907> Za ty prachy který uvádíš bych koupil raději slušnýho "japonce" - SAVAGE 650.Je to bezvadnej,jednoduchej čopřík (jednoválec)a určitě si s ním užiješ víc bezporuchovýho ježdění než s tímhle "rusákem" na kterým je zajímavá opravdu jen ta zpátečka.Ovšem pokud se ti líbí...jdi do toho.

(reakce na) Začátek

29.9.2012 v 12:18 | Nahoru | #9
kutil1> Na SAVAGE jsem se taky díval, ale musím sehnat něco na co bych se vlezl-185cm 100kg

Začátek

29.9.2012 v 13:54 | Nahoru | #10
díly a tady...

Naposledy editováno 29.09.2012 13:55:44

Začátek

28.12.2012 v 13:54 | Nahoru | #11
Zdravím mám už skoro dva roky M72, zatím jsem řešil jen děravý plovák a ted budu řešit přední tlumení, ten originál je šílený /mám tam vahadla/ dám tam tlumiče klasické, které se na to dávaly také, jinak je to kus od kusu a co se týká originality, tak každý je originál, připadá mi že tam dali to co ve skladu zrovna našli. Jinak opravy to je pro kováře ne pro mechanika.

Začátek

28.12.2012 v 13:57 | Nahoru | #12
Ještě k té ceně, záleží co chceš /M72,K750,Dněpr,Ural plus sto variant 12v,6v, apod/ počítej ale s tím že je problém s doklady pokud to nechceš jako veterána, jinak s dílama není problém

Naposledy editováno 28.12.2012 13:59:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dněpr K750 Dněpr K-750 jezdecjezdec951 1 27.7.2023 v 14:56 Krautkopf
Rovnání výpletovýho kola Dněpr K-750 SmokinCBR 11 5.4.2022 v 02:11 kerut
Dněpr K-750 SV (MT12) sajda Dněpr K-750 kopi10 3 25.7.2018 v 10:14 V_i_c_i
Dněpr , Ural Dněpr K-750 Sofiero1 5 12.6.2014 v 20:17 Bartur
dovoz z ukrajiny Dněpr K-750 holdon 7 28.8.2011 v 16:44 rancher


TOPlist