U FZ6, ale třeba i u jiných.
Buď mám slabé prsty, což si nemyslím, nebo to prostě nejde.
Edit 1:
Pro ty, kteří nečtou diskuzi:
Posunul jsem páčku dovnitř, abych došáhnul prsty na její konec, a seřídil vůli spojky na konci páčky na 10-15 mm.
Už v pohodě SPOJKUJU dvěmi prsty!
Edit 2:
Ještě se tady vytvořila krásná diskuse o řazení s nebo bez meziplynu, s nebo bez vrknutí...
Je to trochu dlouhé a zbytečně vyhrocené, dají se tam najít správné závěry i bludy.
Začátečníkům, co hledají informace o proniknutí do správného řazení, bych čtení diskuze asi raději nedoporučil.
Je to celkově chaotické, určitě se dají najít správnější informace o řazení i jinde.
Uzavřeno 03.10.2012 v 22:17 uživatelem VladaM
Otevřeno 03.10.2012 v 22:17 uživatelem VladaM
Naposledy editováno 03.10.2012 07:57:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"
Problém je v tom, že na S4RSku je dost silná vratná pružina klapek - takže se mi dost často stávalo, že jsem sice rukou pohnul,ale po heftu se sklouzla a meziplyn se nekonal - no a pokud jsem pustil spojku tak jak se pouští pro vyrovnaný otáčky(tedy tvrdě a rychle)ihned jsem měl zadní kolo všude jinde než ve stopě. Tedy heft mám obepnutej palcem a ukazovákem(popř. prostředíkem) a brzdím jen zbylejma prstama - kdo zná účinost radiálních pump a brembo brzd, chápe to, ač se to může zdát úsměvný.
Ale stále mi nedochází podobný postup u spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"
t_freedom píše: Stev> ...a už si brzdil někdy s brembama ? Jde to úplně v pohodě...na ZRX1200 to nešlo(taky to tak nebylo potřeba)...od tý doby co jezdím na Ducati jsem se naučil na prsteník a malíček.
Problém je v tom, že na S4RSku je dost silná vratná pružina klapek - takže se mi dost často stávalo, že jsem sice rukou pohnul,ale po heftu se sklouzla a meziplyn se nekonal - no a pokud jsem pustil spojku tak jak se pouští pro vyrovnaný otáčky(tedy tvrdě a rychle)ihned jsem měl zadní kolo všude jinde než ve stopě. Tedy heft mám obepnutej palcem a ukazovákem(popř. prostředíkem) a brzdím jen zbylejma prstama - kdo zná účinost radiálních pump a brembo brzd, chápe to, ač se to může zdát úsměvný.
Ale stále mi nedochází podobný postup u spojky
Právě ohledně Bremb bych čekal maximálně používání ukazováčku a zbytek ruky pohodleně kontroluje heft.Ale zvyknout se dá na všechno.Ta spojka je celkem jasná,co na tom není k pochopení?? pokud řadím na výjezdu v tahu a náklonu (nedejbože na nerovnostech),tak pro zmáčknutí spojky všemi prsty musím pustit řidítko a ve chvíli tahu mi palec oporu neposkytne...v Momentě kdy stejně jako u brzd použiju ukazovák,případně s prostředníkem,mám řidítko pod kontrolou,při absenci posilovače je to skoro nutnost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cukání motorky Yamaha FZ6 N | virten | 14 | 11.6.2024 v 17:13 makiyn5 |
záběr spojky Yamaha FZ6 N | Dymus | 8 | 26.5.2024 v 17:13 kuzmič |
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Nádrž Yamaha FZ6 N | RTSbike | 10 | 30.7.2023 v 08:15 RTSbike |