globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: škrcení v novém ř.p. do 35 kw
 
23.9.2012 v 18:04
Zdravim, mam takovej dotaz ohledně ř.p. od příštího roku. Všude se píše, že se smí omezovat max. z dvojnásobného výkonu tj. z 70kw to je mi jasný. Já bych potřeboval, vzhledem k tomu, že mam plánu koupit husku 450/510 a ta musí mít v tp asi 13kw jestli se nepletu (?). Proto se chci zeptat, jestli omezení z těch 37/43 kw na 13 bude možný, jelikož je to o víc než polovinu originálního výkonu? Nebo to omezení je jenom proto, aby se nepřesáhlo 70kw? Dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

24.9.2012 v 15:15 | Nahoru | #1
SirIndy> jenže to je trochu něco jiného... Jasně že kdo si udělá novou skupinu bude omezen novými pravidli tzn. že nemůže mít seškrceno víc než o polovinu, to se dá ještě pochopit.

Tady jde o to že zřejmě chtějí toto pravidlo o škrcení max. o polovinu aplikovat ZPĚTNĚ na ty co už řidičák mají

Mě by tedy zajímalo jak si vyložit tuto větu:

1. Řidičská oprávnění jednotlivých skupin a podskupin udělená přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona zůstávají zachována v rozsahu, jaký měla podle zákona č. 361/2000 Sb., ve znění účinném do dne nabytí účinnosti tohoto zákona; tato řidičská oprávnění opravňují ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona rovněž k řízení motorových vozidel, která jsou do skupin vozidel se shodným označením nově zařazena tímto zákonem, pokud tomu nebrání omezení nebo podmínění řidičského oprávnění.

(reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

24.9.2012 v 15:45 | Nahoru | #2

Maty_Kolin píše: SirIndy> jenže to je trochu něco jiného... Jasně že kdo si udělá novou skupinu bude omezen novými pravidli tzn. že nemůže mít seškrceno víc než o polovinu, to se dá ještě pochopit.

Tady jde o to že zřejmě chtějí toto pravidlo o škrcení max. o polovinu aplikovat ZPĚTNĚ na ty co už řidičák mají

Mě by tedy zajímalo jak si vyložit tuto větu:

1. Řidičská oprávnění jednotlivých skupin a podskupin udělená přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona zůstávají zachována v rozsahu, jaký měla podle zákona č. 361/2000 Sb., ve znění účinném do dne nabytí účinnosti tohoto zákona; tato řidičská oprávnění opravňují ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona rovněž k řízení motorových vozidel, která jsou do skupin vozidel se shodným označením nově zařazena tímto zákonem, pokud tomu nebrání omezení nebo podmínění řidičského oprávnění.



No v tom je de facto řečeno, že pokud A18 (25 KW) a A2 (35 KW) nebudou 2 rozdílné skupiny, tak se ta novinka dotkne i těch, kteří mají řp na 25 kw. To chci vidět, jak to udělají, zase budou nějaké výjimky, jako vždy

(reakce na) škrcení v novém ř.p. do 35 kw

24.9.2012 v 15:49 | Nahoru | #3

Maty_Kolin píše: SirIndy> jenže to je trochu něco jiného... Jasně že kdo si udělá novou skupinu bude omezen novými pravidli tzn. že nemůže mít seškrceno víc než o polovinu, to se dá ještě pochopit.

Tady jde o to že zřejmě chtějí toto pravidlo o škrcení max. o polovinu aplikovat ZPĚTNĚ na ty co už řidičák mají

Mě by tedy zajímalo jak si vyložit tuto větu:

1. Řidičská oprávnění jednotlivých skupin a podskupin udělená přede dnem nabytí účinnosti tohoto zákona zůstávají zachována v rozsahu, jaký měla podle zákona č. 361/2000 Sb., ve znění účinném do dne nabytí účinnosti tohoto zákona; tato řidičská oprávnění opravňují ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona rovněž k řízení motorových vozidel, která jsou do skupin vozidel se shodným označením nově zařazena tímto zákonem, pokud tomu nebrání omezení nebo podmínění řidičského oprávnění.



No mozna by to slo vylozit, ze s A18 budes moci ridit i do 35kW seskrcena z max 2x i do 25kW seskrcena z cehokoliv. Jen nechapu co je mysleno tim "pokud tomu nebrání omezení nebo podmínění řidičského oprávnění". Chtelo by to konkretni dotaz na ministerstvo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist