globalmoto_duben_nolan





Téma: karburátor 638 na 632 a 4
 
17.9.2012 v 23:11
Už jsem to tu jednou řešil jak na to stále se nedal dohonit zprávný chod díry v přechodech se nedali žádným způsobem odstranit a konečně se zadařilo po dlouhém laborování - zachovat trysky snížit hladinu asi na 14 - 13mm a šroubek bohatosti o půl otáčky povolit jehla na 2. zářez motor je pružný, bez děr vyšší výkon nepamatuju že bych letěl 120 do kopce a dokonce nišší spotřeba! jen to chce trpělivost neni pravda že to nejde důvod proč jsem tento karburátor dával byl že ten co jsem měl origo byl vychozen a kolísaly volnoběžné otáčky i pči úplném vytočení volnoběžného šroubu zůstávaly ot vysoko a výměna šoupěte už nepomohla nechtěl jsem kupovat nový karburátor když jsem měl doma tento origo je origo ale už měl své za sebou a repliku....

1 reakcí na tento příspěvek karburátor 638 na 632 a 4

18.9.2012 v 09:34 | Nahoru | #1
Docela by mě zajímalo co tím chtěl básník říct...
Tenhle výrok by se ale taky dal přirovnat k našim skvělým politikům. Slov jak sraček, ale sdělovací hodnota je 0. Myslím že by sis měl zopakovat druhý stupeň zákl. školy .

karburátor 638 na 632 a 4

18.9.2012 v 09:46 | Nahoru | #2
Kua to je ale souveti..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor 638 na 632 a 4

18.9.2012 v 10:00 | Nahoru | #3

Tombik píše: Docela by mě zajímalo co tím chtěl básník říct...



Nejspíše to, že to zkoušela už spousta lidí, ale nikdo to nedotáhl dokonce a vždy to bylo polovičaté řešení a vrátili se zpět k původním karbcům. Takže jestli tohle nastavení funguje, tak klobouk dolů. Tohle pomůže dost lidem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor 638 na 632 a 4

18.9.2012 v 10:57 | Nahoru | #4
Vzhledem k tomu, že co motor Jawy to originál, tak to nastavení asi nebude platné obecně. Takže informační hodnota je spíš "vyřešit se to dá, ale chce to dlouho laborovat".
Taky by mě zajímalo, jestli to nastavení bude fungovat i když se změní počasí

(reakce na) karburátor 638 na 632 a 4

18.9.2012 v 14:23 | Nahoru | #5

1100Virago píše: Vzhledem k tomu, že co motor Jawy to originál, tak to nastavení asi nebude platné obecně. Takže informační hodnota je spíš "vyřešit se to dá, ale chce to dlouho laborovat".
Taky by mě zajímalo, jestli to nastavení bude fungovat i když se změní počasí


to je otázka ale tak abych se tedy vyjádřil měl jsem origo původní karburátor vychozený tak že nebylo možno jej nastavit a dali se sehnat už jen čínské repliky tudíš jsem měl doma origo 638mičkovej na než jsem koupil redukci a namontoval ho na dvojkovej motor stálo mě to hodně času a trpělivosti ale vychytal jsem to možná snad se oběví nepatrný propad při delším brždění motorem a následném přidání ale je to zanedbatelné
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist