1 reakcí na tento příspěvek karburátor 638 na 632 a 4
Tenhle výrok by se ale taky dal přirovnat k našim skvělým politikům. Slov jak sraček, ale sdělovací hodnota je 0. Myslím že by sis měl zopakovat druhý stupeň zákl. školy .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor 638 na 632 a 4
Tombik píše: Docela by mě zajímalo co tím chtěl básník říct...
Nejspíše to, že to zkoušela už spousta lidí, ale nikdo to nedotáhl dokonce a vždy to bylo polovičaté řešení a vrátili se zpět k původním karbcům. Takže jestli tohle nastavení funguje, tak klobouk dolů. Tohle pomůže dost lidem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor 638 na 632 a 4
Taky by mě zajímalo, jestli to nastavení bude fungovat i když se změní počasí
1100Virago píše: Vzhledem k tomu, že co motor Jawy to originál, tak to nastavení asi nebude platné obecně. Takže informační hodnota je spíš "vyřešit se to dá, ale chce to dlouho laborovat".
Taky by mě zajímalo, jestli to nastavení bude fungovat i když se změní počasí
to je otázka ale tak abych se tedy vyjádřil měl jsem origo původní karburátor vychozený tak že nebylo možno jej nastavit a dali se sehnat už jen čínské repliky tudíš jsem měl doma origo 638mičkovej na než jsem koupil redukci a namontoval ho na dvojkovej motor stálo mě to hodně času a trpělivosti ale vychytal jsem to možná snad se oběví nepatrný propad při delším brždění motorem a následném přidání ale je to zanedbatelné