Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň
Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50
2 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Druhej problém: 535 má baterku ok, ale chodí jak letadlovej motor po deseti zásazích z kulometu.....
Po zahřátí neubírá hned plyn - když pustím plynovej heft při řazení, otáčky neklesnou hned, a než tam kopnu další kvalt, řve jako kráva na cca 2000 rpm. Když to udělám za volnoběhu ("vrknu" plynem), po zavření plynu udrží tyhle otáčky asi 2 - 3 vteřiny a teprve potom klesnou na volnoběžné.
Když zvýším volnoběh, je to horší. Když snížím, je to ok, ale motorka ve volnoběhu pak chcípe. Ideální stav neexistuje. Svíčky byly venku, nasazeny jiné - nic platný. Sytič dovírá perfektně, mechanismy plynu promazány, nikde nic nedrhne.
Rady, tipy? Dík všem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Yura píše: Tak jsem jí natřískal po celodenním nabíjení na 12 V. To je prd, je v háji.
Druhej problém: 535 má baterku ok, ale chodí jak letadlovej motor po deseti zásazích z kulometu.....
Po zahřátí neubírá hned plyn - když pustím plynovej heft při řazení, otáčky neklesnou hned, a než tam kopnu další kvalt, řve jako kráva na cca 2000 rpm. Když to udělám za volnoběhu ("vrknu" plynem), po zavření plynu udrží tyhle otáčky asi 2 - 3 vteřiny a teprve potom klesnou na volnoběžné.
Když zvýším volnoběh, je to horší. Když snížím, je to ok, ale motorka ve volnoběhu pak chcípe. Ideální stav neexistuje. Svíčky byly venku, nasazeny jiné - nic platný. Sytič dovírá perfektně, mechanismy plynu promazány, nikde nic nedrhne.
Rady, tipy? Dík všem.
zkusil bych, rozebrat a vyčistit karburátor včetně trysek
zkontrolovat membrány
seřídit podtlaky
Naposledy editováno 24.03.2019 19:53:56