Téma: XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těchto motocykl...
17.9.2012 v 17:16
Vlákno pro všechny, co se setkáváme na jarních a podzimních společných vyjížďkách, místo pro pokec, odkazy a rady pro všechny pohodové vlastníky motocyklů Yamaha XV Virago bez rozdílu obsahů motorů, peněženek, vzdělání a dosaženého společenského postavení!






Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň

Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50

Blokovaní uživatelé: Dawes

2 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

2.5.2015 v 19:24 | Nahoru | #1
Hm, tak . Po výměně svíček je to horší než předtím, nebo toho možná víc slyším, jak mám sundaný všechny dekly, těžko říct. Hladiny vepředu -1,4, vzadu -1,6, svíčky Brisk Super LR15YC vepředu napálenej černej blebel a elektroda ok, vzadu bílo. Přijde mi, že teď mnohem víc slyším hrnky a na volnoběh se to hádá. Synchro v otáčkách seštelovaný, ale na volnoběh to lítá sem tam.

Takže zítra asi karbecy. Už mě napadl jenom rozdělovač / přerušovač, ale jestli jsem to pochopila správně, tak na 535 nic takovýho není, resp. je tam nějakej regulační obvod?

Nemáte ještě někdo nějakej nápad?

edit: Brisky po 10 km kolečku. Kromě vysokejch otáček střílí, pšíká a škube.






Naposledy editováno 02.05.2015 19:41:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

2.5.2015 v 19:49 | Nahoru | #2
Tadeáška> Vyčisti štekry na cívkách...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

2.5.2015 v 21:48 | Nahoru | #3

Tadeáška píše: ...Hladiny vepředu -1,4, vzadu -1,6...
...Synchro v otáčkách seštelovaný, ale na volnoběh to lítá sem tam...


Od čeho jsou ty hladiny měřené? To jsou úplně střelené hodnoty. Na víku plovákovky jsou rysky a hladina má být 13,5 až 14,5 mm pod ryskou.

Štelovat synchro v otáčkách je k ničemu. Čím víc jsou klapky otevřené, tím menší význam synchronizace má. Naopak při volnoběhu je to klíčová věc, protože to jsou klapky téměř zavřené a každý stupeň úhlu zavření je znát na plynulosti volnoběhu a přechodu do vyšších otáček. Proto má synchronizace smysl jen při volnoběžných otáčkách nebo při zvýšeném volnoběhu, kdy jsou někdy hodnoty o něco stabilnější a lépe se to seřizuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist