globalmoto_kveten





Téma: XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těchto motocykl...
17.9.2012 v 17:16
Vlákno pro všechny, co se setkáváme na jarních a podzimních společných vyjížďkách, místo pro pokec, odkazy a rady pro všechny pohodové vlastníky motocyklů Yamaha XV Virago bez rozdílu obsahů motorů, peněženek, vzdělání a dosaženého společenského postavení!






Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň

Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50

Blokovaní uživatelé: Dawes

1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

26.2.2020 v 12:01 | Nahoru | #1
žoržo46: A to já hlasuju pro bezúdržbovou Motobatt MBTX24U. Z několika důvodů: Vyšší kapacita (25Ah), vyšší startovací proud (300A), takže i když je skoro vybitá, pořád dokáže startérem dostatečně zatočit, prakticky nulové samovybíjení (Motobatt nechávám celou zimu zapojenou v motorce a bez dobíjení a na jaře bez problémů nastartuju), montované pólové nástavce, které si člověk může přizpůsobit podle potřeby a... klesající kvalita současných dolívacích baterií, které jsou kvůli ekopředpisům EU povinně šizené na olovu.

Podmínkou je ale dobře fungující regulátor dobíjení. Při přebití hrozí bezúdržbovce rychlé zničení. A ještě jednu nevýhodu bezúdržbovky mají: Zatímco klasický akumulátor stárnutím "slábne" a dává předem vědět, že je čas na výměnu, bezúdržbovka často umře náhle a bez varování.

(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

26.2.2020 v 14:04 | Nahoru | #2

1100Virago píše: žoržo46: A to já hlasuju pro bezúdržbovou Motobatt MBTX24U. Z několika důvodů: Vyšší kapacita (25Ah), vyšší startovací proud (300A), takže i když je skoro vybitá, pořád dokáže startérem dostatečně zatočit, prakticky nulové samovybíjení (Motobatt nechávám celou zimu zapojenou v motorce a bez dobíjení a na jaře bez problémů nastartuju), montované pólové nástavce, které si člověk může přizpůsobit podle potřeby a... klesající kvalita současných dolívacích baterií, které jsou kvůli ekopředpisům EU povinně šizené na olovu.

Podmínkou je ale dobře fungující regulátor dobíjení. Při přebití hrozí bezúdržbovce rychlé zničení. A ještě jednu nevýhodu bezúdržbovky mají: Zatímco klasický akumulátor stárnutím "slábne" a dává předem vědět, že je čas na výměnu, bezúdržbovka často umře náhle a bez varování.


tu baterii tam mám od roku 2013, tak nevím jestli se vyplatí tam cpát jinou, a co takhle generátor, už se tady řešilo kolik snese ampér.

Naposledy editováno 26.02.2020 14:07:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist