globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: šroub ve válci
15.9.2012 v 14:16
Povedlo se mi zalomit ve válci šroub, který drží výfuk (ten co je blíž k přednímu kolu). Chtěl jsem ho vyvrtat, ale uplně jsem to po*ral, zničil jsem origo závit, tak jsem chtěl závitníkama udělat novej to ale nešlo, takže jsem musel díru na šroub zvětšit a zkusit tam znovu udělat závit. To se mi jakž takž povedlo (závit nebyl nejlepší ale šroub v něm držel a pod válcem to neucházelo... dneska jsem se jel projed, jel jsem po polní cestě, kde byly kameny, nejel jsem ěkam rychle ale jedno větší kamenu jsem si nevšiml, koly jsem na něj nenajel ale bouchnul mi do zadní části výfuku, a vyrvalo to šroub a servalo závit.. už nevím jak bych to opravil.

Ještě mě napadlo... mám doma 2 zničený válce (jeden je zadřenej a druhej má uštíplej kus vložky) tak jsem myslel že bych někde nechal vyměnit vložku z toho co používám do jednoho z těch zničenejch..
Prosím poraďte..... dík

Naposledy editováno 15.09.2012 14:17:43

šroub ve válci

15.9.2012 v 14:37 | Nahoru | #1
těsně po zalomení

šroub ve válci

15.9.2012 v 14:51 | Nahoru | #2
Udělat zavitovou vložku!!!

šroub ve válci

15.9.2012 v 14:59 | Nahoru | #3
udělat? spíš koupit ne? nikdy jsem se závitovýma vložkama nedělal...

šroub ve válci

15.9.2012 v 15:15 | Nahoru | #4
jestli trváš na vložce tak vem válec do servisu kde ti tu vložku zamontujou...pokud neni jednodušší koupit novej starší válec

Naposledy editováno 15.09.2012 15:15:31

šroub ve válci

15.9.2012 v 16:12 | Nahoru | #5
To bylo tak těžké si sehnat, nebo za pár korun koupit vytahovák a ten zalomený šroub vytáhnout a než problémů tam strčit nový? Popř. jestli nebyl úplně dorvaný, tak stačilo vzít šroubovák, párkrát po něm klepnout, čímž se většinou dá udělat drážka a šroub vytáhnout.

šroub ve válci

15.9.2012 v 16:34 | Nahoru | #6
Prvně by bylo nejlepší navařit asi matku, pokud metoda s kladivem nezabrala

Jelikož je pozdě, tak jak je psáno výš. Vložku, nebo šroub co se vejde a konec stočit na seriových M6.. Nebo prostě jinej válec. Výbrus na fichtla přeci tolik nestojí (při výměně vložky se výbrus udělat musí taky )

Apropo, kdysi jsem měl oba závity M8 tušim, a i ty byly strhlý. Tak jsem to měl chycený na nich, aby to drželo polohu, a k válci sem to měl přidělaný asi 8-mi pružinkama (na koleni jsem měl přivařenej kus plechu aby ho každej šutr nevobouchal, takže to drželo dobře

šroub ve válci

15.9.2012 v 21:05 | Nahoru | #7
Ony tam ale patří štefty a ne šrouby. Tak vem šteft, lepidlo dvousložkové zvané tekutý kov, nacpi do tý díry - snad nebude zamaštěná - to lepidlo, pak tam hned po tom lepidle naklepni příslušnej šteft a dva dny na to nesahej. Pak na chvilku nastartuj, netůruj, jen volnoběh tak dvě tři minuty a zase nechej den v klidu a pak už můžeš normálně jezdit.

šroub ve válci

16.9.2012 v 09:42 | Nahoru | #8
Pokud je tam jeste misto, tak udelat ocelovou vlozku, zalepit a do ni steft. Pokud ram uz miso neni, tak jsi v riti. Dalo by se to jeste mozna vyvarit a riznout novy zavit, ale muze se to pokroutit.
Jinak si z toho vem ponauceni a misto fuseriny rovnou poradne opravit.

šroub ve válci

17.9.2012 v 10:53 | Nahoru | #9
Vzhledem ke zručnosti zakladatele vlákna bych se na to vykašlal a koupil za 500 jinej válec.

šroub ve válci

20.9.2012 v 06:52 | Nahoru | #10
už jsem to vyřešil, tu díru jsem prodloužil, udělal závit a vejfuk už pořádně drží
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist