Potřeboval bych poradit, jak by se to dalo opravit, pokud možno bez rozdělávání motoru, na to opravdu nemám čas a ani nervy... Jsem z toho na prášky Díky..
PS: Vanu tam žádnou nemám, je to kroska 2T...
Naposledy editováno 10.09.2012 20:45:50
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý závit výpusťáku
Naposledy editováno 12.09.2012 00:04:35
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý závit výpusťáku
chiro2 píše: Vrtat v poloze jaké je usazen motor (dírou dolů) a pak pro jistotu propláchnout. Do motoru nic spadnout nemůže, jedná se o převodovku a tam je špón mrtě když vypouštíš oil, takže jedna nebo dvě navíc...
Tak pokud to bereš takhle, tak chutě do toho.V mojí převodovce špony nejsou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý závit výpusťáku
je to cvajtak jednodušší motor na půlení nanajdeš! kup cíga, lahváče zavři se do garáže a za půl dňa nemáš co dělat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý závit výpusťáku
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý závit výpusťáku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý závit výpusťáku
PetrL3 píše: Já bych prozatim zavařil z venku bez půlení, šroub bych utahl na závitový lepidlo a výpušťák bych si udělal vedle jen na závit M8. A bylo by hotovo. Stejnak je karter v prdeli a pořádně bych to nechal zavařit až by se časem musel půlit motor.
A co špony?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý závit výpusťáku
Tagstein píše: A co špony?
Prý jich je tam tolik, že jedna dvě navíc ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý závit výpusťáku
Crowley píše: Prý jich je tam tolik, že jedna dvě navíc ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý závit výpusťáku
chiro2 píše: chceš mi tvrdit, že vypouštíš čistej olej?
No jestli vypoustis volej se sponama asi nebude neco vporadku.
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý závit výpusťáku
PetrL3 píše: Nebo by se dala vyvrtat menší díra přímo do původního výpušťáku, vyřezat závit a původní výpušťák utahnout lehce přes lepidlo. Odpadlo by proplachování od špon.
Znamenam si vase profily, kdybych nahodou od nekoho s radami typu vyvrtat mensi diru, zalepit lepidlem a podobnejma radama chtel nekdy v budoucnu kupovat motorku abych to nedelal.
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý závit výpusťáku
Stejnak pokud nebude měnit kartery, bude se mu to už tak jako tak blbě prodávat, i když to pak časem někdo zavaří po rozpůlení.
2.Kdyz nebude nikdo tak holt rozpulit.
Reseni lepenim v tomhle miste stim jak je to mastny a jaky jsou tam vibrace a jak je to teply je tak akorat na dojezd.
Jsou veci ktery se lepit daj a neni problem, hlavne kdyz pak to lepidlo rupne tak se nic nestane. ME traba super MEKANIK udelal dve diry do ventilovyho vika na vitu, takze jsem mel zaplaveny vstriky volejem. A tam jsem to klido zalepil, ale tam ten volej nema zadnej tlak a po viku jen stejka. No a hlavne kdyz to rupne tak po tom voleji nebudu jezdit zadnim kolem .
tak asi tak.
HornisGSX píše: klasika vyměním si olej sám přeci to nedám servisákovi oni maj ten momenťák uplně k ničemu a teď jak to opravit...levně!!!
katana> ano 23Nm
sundej olejovou vanu a odnes to někomu kdo "dobře vaří hliník... poté vyřezat nový závit! nějaký lepení bastlení stojí vždy za hovno
lol na rm olejova vana
Kubas135 píše: HornisGSX> jasně, že je to naho*no řešení, ale jako nouzovka pokud se mu to nechce rozebírat to jde. Sám psal, že na rozdělávání motoru nemá čas ani nervy. Já sem to takhle měl a vydrželo to. A k tomu silikonu já používam Lukapren všechno pořádně odmastit a trochu by to držet mělo. Teď mám takhle lepenej výpušťák na Jawě, protože chci dojezdit sezónu a pak až budu dělat motor.
takova rada to je na facku, obabraat to silikonem , rozebrat ,zavarit,poskladat,
dyt je to cca 5 hodin prace montaz demontaz
HornisGSX píše: LovoXXX> to si děláš prdel né? to nemyslel vážně! !! bych mu hned ve vratech vypálil jedbu ba čelíčko !!!
je to cvajtak jednodušší motor na půlení nanajdeš! kup cíga, lahváče zavři se do garáže a za půl dňa nemáš co dělat
asi tak , 2500 se zavařenim a byl bych vysmatej jak fajn melouch na 2 odpoledne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý závit výpusťáku
gugo píše: No jestli vypoustis volej se sponama asi nebude neco vporadku.
Tak amo že né 3 cm dlouhý špony, ale milimetrový střípky máš na magnetyckým vypoušťáku, téměř pořád. U hondy cr 250 byl olej jak stříbřenka. To je prý ale tím, že má hliníkový plechy na spojce. Navíc, jde o oil z převodovky, takže do motoru (popř. válce) se mu nedostanou a z převodovky je jednodušše vypláchne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý závit výpusťáku
chiro2 píše: Tak amo že né 3 cm dlouhý špony, ale milimetrový střípky máš na magnetyckým vypoušťáku, téměř pořád. U hondy cr 250 byl olej jak stříbřenka. To je prý ale tím, že má hliníkový plechy na spojce. Navíc, jde o oil z převodovky, takže do motoru (popř. válce) se mu nedostanou a z převodovky je jednodušše vypláchne.
No ja nevim, u 2T motorek si to uz nepamatuju a u 4t motorek jsem si nevsiml (a to se koukam) ze bych tam mel spony. Jestli chces prijde se podivat, volej s poslednicho pul roku jsem jeste neodzvez
gugo píše: No ja nevim, u 2T motorek si to uz nepamatuju a u 4t motorek jsem si nevsiml (a to se koukam) ze bych tam mel spony. Jestli chces prijde se podivat, volej s poslednicho pul roku jsem jeste neodzvez
no u 4t je na cistotu oleje jinej narok, kdyz to maze loziska na klice atd.... a taky je ten okruh tlakem hnanej pres filtr-spousta "bordelu" zustane v nem. tady se v tom oleji jen brodi kola prevodovky, zadnej filtr.. tzn tak trosku neco jinyho.
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý závit výpusťáku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý závit výpusťáku
Edit: A jestli není úplná lama tak mu tam nenapadá nic. Všichni z toho vrtání děláte vědu, jako by to byl kosmickej éroplán.
Naposledy editováno 14.09.2012 09:02:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý závit výpusťáku
chiro2 píše: aprilialibor> Krista boha, znovu se ptám! KOLIK MU JICH TAM PO PROPLÁCHNUTÍ ZŮSTANE? Já už fakt nevím jak to vysvětlit. Když propláchne převodovku, zůstane tam hovno. A možná bude čisčí , než po klasické výměně bez proplachování.
Vis co by me zajimalo. Jestli ses si resenim typu vrtani nove diry (kde na to neni nalitek), ev resenim co nabizis tak jistej, ze by si ho LOvoxxx udelal a nesl si za nej odpovednost.
Jinak pokud by to nekdo zavaril bez rozebirani, tak tech spon v tomto pripade bych se uz fakt nebal. Je dost zpusobu jak to riznout aby se tam nedostaly. Treba nastrkat dirou dovnitr hadry (ev. tam narvat treba balonek a ten pak nafouknout) a pak riznout zavit zespoda, vetsina jich vypada sama, zbytek odsajes a vyndas s hadrem. POtom proplach. Tam nebude nic, krom toho ty spony budou hlinikovy, takze v prevodovce by nic moc nenadelaly.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
STK Suzuki RM 125 | antoniinz | 6 | 29.4.2024 v 20:21 krokoš |
Nestartuje, střílí do výfuku, do sá... Suzuki RM 125 | Kordas33 | 4 | 14.4.2024 v 18:31 Kordas33 |
Šoupátko mikuni RM 125 Suzuki RM 125 | Kordas33 | 12 | 11.3.2024 v 17:27 Kordas33 |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Zadní tlumič showa Suzuki RM 125 | Kordas33 | 7 | 26.3.2023 v 10:08 kakasek |