globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rozumná rada
zdravím, rozhodl jsem se vyměnit sv za něco sportovnějšího, nejlépe sporta,4vál.
projel jsem se na gsxr 600 99,929 01 a r6 00.
gsxr fajn,ale něco mi tam oproti 929 chybělo. honda mě dostala, asi protože jsem žádného litra nesedlal a nakonec jsem skusil r6 ale ta mě upřímně řečeno zklamala,jako jela pěkně ve vyšších otáčkách,ale ten spodek nic.

nejvíc se mě zalíbila r1,kterou jsem však ještě neprojel,ale potřeboval bych od majitelů poradit, jaký je lepší koupit rok, kde se to láme z horšího v lepší a naopak.
ceny jsou příznivé, už od 55tis jsou na FOTKÁCH pěkné motky.ani by mi nevadil karburátor, klidně i rok 2000,2001.
jde mi jen o to,že už týden listuju internet,forům a pořád jsem nenašel co bych potřeboval.o r6 jsem se dozvěděl o vadě válce a že už je lepší koupit novější 03 atd, ale o r1 nic. na co si dát pozor,co jde první do kytek a tak. děkuju moc
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek rozumná rada

Skvělá odpověď, děkuji! 4.9.2012 v 21:19 | Nahoru | #1
R1 má také slabší spodek, to už je lepší ta 929. R1 má problémy do roku 2003 s převodovkou a to u druhého rychlostního stupně, u fároše se můžeš setkat s problémovým dobíjením. Ten fároš je určitě pohodlnější a univerzálnější. CO 954 ta tě nenapadla?

1 reakcí na tento příspěvek rozumná rada

4.9.2012 v 21:27 | Nahoru | #2
A u GSXR 600 99 ti spodek nechyběl? Jel jsem na tom a jelo to taky až ve vršku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumná rada

4.9.2012 v 21:40 | Nahoru | #3

Danke píše: A u GSXR 600 99 ti spodek nechyběl? Jel jsem na tom a jelo to taky až ve vršku...



Tak z vlastní zkušenosti ti můžu říct že SRAD má mnohem lepší spodek než stará R6.Nemluvě u R6 o vložkách válců.

1 reakcí na tento příspěvek rozumná rada

4.9.2012 v 21:59 | Nahoru | #4
R1 od roku 2004. A blbě hledáš, je tu o ní toho až až. Určitě bych nešel už do staršího modelu. Každopádně jestli se ti jen zalíbila a nejel jsi na ní, tak je to vlastně fuk.

2 reakcí na tento příspěvek rozumná rada

4.9.2012 v 22:52 | Nahoru | #5
od 98 jedine ZX9R
od 01 jedine GSXR1000
od 04 jedine ZX10R

1 reakcí na tento příspěvek rozumná rada

4.9.2012 v 23:02 | Nahoru | #6
Jen letmo co se ke mě doslechlo... První ročníky R1... Častější problémy s převodovkou, podsedadlový rám je náchylnější k prasknutí a R1 trpěla tím když se daly ráfky do komaxitu(teplota změnila strukturu slitiny) tak taky praskaly... A prej R1 žerou víc oleje oproti jinejm značkám . V roce 98 přelomová motorka... Stejně bude těžký najít 12let starej levnej superbike v dobrým stavu bez rozdílu značky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumná rada

5.9.2012 v 04:56 | Nahoru | #7
Roubi_R1> nejsem typ lidí co by se zálohou objel všechny v okolí 20km a projížděl motorky a byl takový čumil co ví že nekoupí,ale jen se sveze, a proto jsem rád že jsem měl možnost sednou aspoň na něco

(reakce na) rozumná rada

5.9.2012 v 04:58 | Nahoru | #8
Polas> já vím že 12 není 5 nebo tak. tak ono hodně motorek žere olej,možná aj nezávisle na značce, chce to chytit dobrý kus a jak píšeš...

(reakce na) rozumná rada

5.9.2012 v 05:02 | Nahoru | #9
Raptík> o té dvojce jsem četl, ale to má po více aj už inzerovaných třeba 600 , a to jen co se lidi přiznají.já jsem původně nad hondou nepřemýšlel,ale postupem času a rad všech kolem mi nezbude nic jinšího. ta 954 vypadá slibně

(reakce na) rozumná rada

5.9.2012 v 05:03 | Nahoru | #10
Bubrak ZX10R> ani na jedno jsem se nedíval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumná rada

5.9.2012 v 08:18 | Nahoru | #11

janek_from_napa píše: Roubi_R1> nejsem typ lidí co by se zálohou objel všechny v okolí 20km a projížděl motorky a byl takový čumil co ví že nekoupí,ale jen se sveze, a proto jsem rád že jsem měl možnost sednou aspoň na něco



Víš, on je problém hlavně v tom, že prostě říct líbí se mi R1 tak jakou, je dost obecný a hodně rad ohledně R1, co tu čtu, jsou zábavné. Tak si na toho čumila klidně zahraj a svez se na 2000 a na 2004 a uvidíš sám, že fakt rozdíl je hodně znát. Když jsem já prodával svojí R1, tak přijelo hodně zájemců, co po projetí nekoupili a byli dost překvapený, že je to jiný posez než třeba na Fárošovi. A proč bys nemohl objed všechny v okruhu 20km a vybrat si tu nejlepší? To jako půjdeš a podle rad z fóra koupíš první moto, jen proto, aby si se nedotknul prodávajícího tím, že jsi se svezl a řekl ne? To jdeš do obchodu a koupíš první tričko, co si zkusíš? Divný přístup, ale tvůj boj. Já osobně s tou zálohou a samozřejmě partákem jdu a vybírám, než koupím. Jasně, po ujetí 20km moc nepoznáš, ale je to lepší, než se na ní podívat v garáži a říci voňavka. A asi by to chtělo prvně si ujasnit jaký model chceš a pak si z toho modelu vybírat. Ale věřím, že koupíš dobře, vůbec R1 za 55 000

(reakce na) rozumná rada

5.9.2012 v 10:31 | Nahoru | #12

Bubrak ZX10R píše: od 98 jedine ZX9R
od 01 jedine GSXR1000
od 04 jedine ZX10R



seš zaujatej, voe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumná rada

5.9.2012 v 10:57 | Nahoru | #13

StiefTomas píše: Tak z vlastní zkušenosti ti můžu říct že SRAD má mnohem lepší spodek než stará R6.Nemluvě u R6 o vložkách válců.



Nemůžu srovnávat s R6, ale když jsem jel na Sradovi tak mi přišel spodek snad ještě slabší než na Banditovi...

1 reakcí na tento příspěvek rozumná rada

5.9.2012 v 13:31 | Nahoru | #14
vím o velmi slušné 929 2001 za 60

(reakce na) rozumná rada

5.9.2012 v 13:40 | Nahoru | #15

Danke píše: Nemůžu srovnávat s R6, ale když jsem jel na Sradovi tak mi přišel spodek snad ještě slabší než na Banditovi...



Tak to da snad rozum ze cestak je jinak prevodovany nez SS

rozumná rada

5.9.2012 v 19:15 | Nahoru | #16
hlavně motor je celej jinak postaven...

kup tui 929 je to solidní kompromis...a za slušný peníz

1 reakcí na tento příspěvek rozumná rada

5.9.2012 v 19:17 | Nahoru | #17
R1 = olej

R1 = zbořka ...

Protože na těch jezdí jen nejkrutější borci

ps : a dolívaj olej

(reakce na) rozumná rada

5.9.2012 v 19:49 | Nahoru | #18
marekparek> hod do pm info nebo sem odkaz
edit: jedná se o prátela Fireblade77

Naposledy editováno 05.09.2012 20:07:28

(reakce na) rozumná rada

5.9.2012 v 20:06 | Nahoru | #19
Roubi_R1> jo divní způsob, pokud mám dle recenzí a načtení v merku +-5 motorek které by mi mohly posloužit. tak každý model projedu ve 3 ročnících v rozmezí 10 dnů a budu z toho vědět uplně kulový. motorky jsem dostal k zapůjčení po známosti a r6 po inzerátu od borca z Vlčnova a tímto mu moc děkuju za ochotu,protože kdyby byli všichni tak ochotní tak by se určitě jinak kupovalo.určitě jak píšeš za 20km nevíš jestli ti motorka sedne nebo ne, všechno je jen o zvyku. jo a objet v okolí 20km nemužu všechny jsou 150km + a 300km znamená 1200 za cestu tam zpět minimálně a výletu ze 5,tak se na to možu vysrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumná rada

6.9.2012 v 12:41 | Nahoru | #20

marekparek píše: R1 = olej

R1 = zbořka ...

Protože na těch jezdí jen nejkrutější borci

ps : a dolívaj olej



Pán je znalec

1 reakcí na tento příspěvek rozumná rada

6.9.2012 v 12:46 | Nahoru | #21
Vim o dvou motorech z 954 ktery umrely na prevodovce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumná rada

6.9.2012 v 13:21 | Nahoru | #22

pylot píše: Vim o dvou motorech z 954 ktery umrely na prevodovce.



a bude hur, protoze ted az zacinaj mit tyhle motorky trochu neco najeto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumná rada

6.9.2012 v 15:09 | Nahoru | #23
Bubrak ZX10R> 954 se přidíraly na klice ikdyž měly málo

(reakce na) rozumná rada

6.9.2012 v 16:10 | Nahoru | #24

janek_from_napa píše: Bubrak ZX10R> 954 se přidíraly na klice ikdyž měly málo



fakt?? ja dycky cetl jen o pridirani prostrednich valcu

rozumná rada

6.9.2012 v 16:16 | Nahoru | #25
No kdyz to tak posloucham tak ty 954 byly pekny potvory...

rozumná rada

6.9.2012 v 17:12 | Nahoru | #26
pylot: kdyz sem ji mel s kamosem, tak ten jezdil po zadnim tak, ze dopadal docela prudce zpatky a po chvili mela ta 954 uplne prohnutej chladic nahore u tech dvou uchytu, vypadal jak tricko na pradelni snure se dvema kolickama

ale za to moh asi ten kamos, kdyby to delal s jinou motkou tak to udela taky, MOZNA

rozumná rada

24.9.2012 v 21:54 | Nahoru | #27
chceš li projet 954 dej zpravu

rozumná rada

28.9.2012 v 09:54 | Nahoru | #28
http://www.offroadfo...php?f=73&t=62656

kdyby něco nefungovalo zavolej mu

rozumná rada

28.9.2012 v 09:56 | Nahoru | #29
ja dělal převodovku při |28mi na 1000RR ...odchází to na všech druzích motorek to není jen u 954 .... výhodou litru je kazetovka ...oprava celkem rychle proveditelná

jinak koukni po VTR SP ...jelikož se už takový stroj nevyrábí tak mi nezbyde než koupit nějákej zachovalej kousek SP2 ...

prostě ja do toho jdu i když podle někoho je to stará HUJDA... a podle mě bude jezdit dýl než ty nový mrdky ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumná rada

28.9.2012 v 09:58 | Nahoru | #30
Roubi_R1> jojo ja sem rýpalysta ...měl sem 2 a slušnej stroj to je o tom není sporu ...a olej nežrala teda v normě na 6tis 1 litr...takže bych se taky nebál
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1183, 1184] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35510 Dnes v 15:17 Kubik19
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist