Takže mě dost sere jet si koupit gumu, sám se cestou bát a těšit se na novou, a eště platit pokutu dalším kerejm ta guma vadí, a tak se chci zeptat, jestli se s týhle pokuty dá vyzout, dybych zas někdy přezouval pozdějš než jsou předepsané 1,6 mm (edit: úvodem sem špatně napsal 4 mm).
Co takle jim na místě říct že nesouhlasim a jít do správního řízení? Do správního řízení přijedu až za pár dní žejo, na nově obutý motorce, a tam bych se moh ptát, jak mi chtějí dokázat, že ten vzorek měl už jen 1,5 mm, a jak sou si jistý že neměl 1,7 mm...? Podle mýho selskýho rozumu ten bongoš přece rozdíl dvě desetiny hloubky pouhým okem neviděl, a záznam o měření na místě, nějakým měřicím nástrojem/přístrojem, samozřejmě taky nemá.
Jo to kdyby byla fotka gumy pořízená na místě, a na ní by koukalo z gumy plátno... to bych byl v prdeli to je jasný. Ale takle bez fotky gumy? Nebo s fotkou, ale na ní by byl vidět ještě nějakej vzorek a nikd by nevěděl jak je vlastně hlubokej.. Prošlo by to zadarmo bez pokuty?
Naposledy editováno 04.09.2012 13:15:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokuta za sjetou gumu
sonyk píše: Když se tu řeší vzorek tak předpokládám, že se měří vzorek uprostřed pneumatiky?že?. Tam mám prd, na krajích hodně, pač nejsem střelec, ale to by mi stejně neprošlo co? musí to být po celém obvodu a šířce že? Díky
Ne. Musí to být v hlavních dezénových drážkách, a těmi se rozumí ty drážky, které jsou opatřeny indikátorem opotřebení (TWI).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokuta za sjetou gumu
FiZzeR píše: Ne. Musí to být v hlavních dezénových drážkách, a těmi se rozumí ty drážky, které jsou opatřeny indikátorem opotřebení (TWI).
Na tohle je dobrej RoadAttack2 a SportAttack2, ty na středu nic nemaj ani nový