1 reakcí na tento příspěvek výdrž motoru
- chce zahřát, než naložíš
- chce motorex. ale to se netýká jen 690 (motorex vyvíjí oleje na ktm...)
- motor je dělaný na "plyn, zavřeno, plyn", ne na rvaní v osmi/devíti tisících pět minut v kuse (to je asi nejčastější chyba. v racetoolu ti mohou vyprávět o 530 exc přezuté na 17"...dle nešťastného majitele hodinový orgasmus za 35 )
mariano píše: mně 690e olej nežrala (jediná ktm, které jsem měl/mám )
- chce zahřát, než naložíš
- chce motorex. ale to se netýká jen 690 (motorex vyvíjí oleje na ktm...)
- motor je dělaný na "plyn, zavřeno, plyn", ne na rvaní v osmi/devíti tisících pět minut v kuse (to je asi nejčastější chyba. v racetoolu ti mohou vyprávět o 530 exc přezuté na 17"...dle nešťastného majitele hodinový orgasmus za 35 )
Tak to je kurva blbej motor. U ostre EXC bych to pochopil (uz asi taky mela neco za sebou) ale do civilni motorky dat motor co nevydrzi jizdu v otackach...
690sm je pořád ještě sportovní nářadí, kdo by s ní chtěl jet hodinu po dálnici na její maximálu? Vždyť je to jednobuch!!!!!! Stejně tak nepolezu s 1200GS na motokrosovou trať a nebudu s ní lítat 15m vzduchem.....
LC4 jsem měl 2, jednu 640sm a jednu 690 enduro, jsou to výborný motorky, nikdy jsem neměl problém (ani lidi okolo), ale každý stroj vyžaduje nějaké chování, je stavěný na nějaký druh užívání...pokud se to respektuje, tak většinou vše funguje. A u KTM slýchám každou chvilku jaký jsou to krámy, jak nic nevydrží, jak je to blbej motor....a většinou od lidí, kteří se okolo KTM tak leda prošli po chodníku. Může být nějaká závada na motoru, ale mnohem spíš se jedná o špatný druh používání/servisování.
1 reakcí na tento příspěvek výdrž motoru
e: je to motorka na kravení do zatáček, prostě fun motorka, ne na ježdění větších dálek, ne že by se nedalo, třeba kámoš s ostrým Husarem jel i do Reichu, ale prej Hemuti blbě čuměli, když měnil u krajnice nebo u pumpy každých 500km oil
Naposledy editováno 04.09.2012 07:56:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výdrž motoru
dewwil píše: Stará známá věc, kdo vleze z 2V-4V motorky na jednobuch tak to furt drží pod krkem a nedochází mu, že ten motor na to není dělanej a pak tvrděj, že jsou KTM jebky, prostě musíš jezdit s plynem v polohách ON/OFF ne jen ON....
e: je to motorka na kravení do zatáček, prostě fun motorka, ne na ježdění větších dálek, ne že by se nedalo, třeba kámoš s ostrým Husarem jel i do Reichu, ale prej Hemuti blbě čuměli, když měnil u krajnice nebo u pumpy každých 500km oil
Vsadim se, ze japonskemu civilnimu jednobuchu (treba Yamaha XT 660) by se nic takoveho nestalo. Samozrejme by to snizilo zivotnost, ale ne ze by se to hned takhle vysralo.
1 reakcí na tento příspěvek výdrž motoru
SirIndy píše: Vsadim se, ze japonskemu civilnimu jednobuchu (treba Yamaha XT 660) by se nic takoveho nestalo. Samozrejme by to snizilo zivotnost, ale ne ze by se to hned takhle vysralo.
Taky se podívej, jaký výkon má XT...stejně jako 650GS....to jsou jednobuchy dělané na uplně jiný styl používání, je to tak těžké pochopit?
690sm je nahoněný motor dělaný na zatáčky a kravení, ne na dálnici. Přežije hodně, po dálnici může jet taky, ale ne na 100% plynu dlouhou dobu.
KTM nevyrábí obecně tuctové motorky na univerzální použití, ale stroje zaměřené nějakým směrem a tak se s nimi musí zacházet. Stejně tak bys to nemohl udělat s WRem od Yamahy...byť s XT asi ano, ale ten motor je prostě na 2/3 výkonu a pro sm ježdění není ten stroj zase ideální.
bledemon píše: tak to i jednoválcová dváca vydrží déle (a to se drží v otáčkách víc)
Jednoválcové dváce se dělá motor každou chvíli....pokud jí nějak trochu honíš, ale třeba kamarád má 125 2T KTM, váží dost a motor dělal až nedávno po bůh ví kolika mth....je to o zacházení a servisu....
Třeba já dělal motor (čistě pro klid v duši) u KTM EXC450 R po 300mth (cca 10tis km) a to bylo odjeté v terénu a předchozí majitelé ji používali ostřeji....motor byl v pohodě, jen píst už pomalu začínal být na hranici tolerance...ale zase, časté výměny oleje, seřizování ventilů, pranej vzducháč....o tu motorku se starali.
S tou 690sm bych zkusil dopátrat historii, v KTM by měli mít něco v DB...ono to nebude z ničeho nic najednou.....
tyhle motory jsou vice nez jakekoliv jine velice nachylne na stav, hladinu a kvalitu oleje, pokud se cokoliv zanedba, motor jde do kytek tak rychel nez stacite rict Kazdej Tejden Motor. Bylo jiz zde receno to, ze to je motorka ktera nebyla stavena kompromisne, jako XT, DR, a kdo vi co jeste. A to uz od doby LC4 640/625/620.
Dukazem budis moje nasledujici zkusenost, LC4 640 utopena v bahnite vode, chcipla sama. Diky narocnosti terenu jsem MUSEL dojet 10km do civilizace, pak doslo ke kompletnimu vzycisteni motoru, ramu, vymene oleje. Bohuzel i tech 10km stacilo k tomu, aby se motor vydrel - klika, pist, loziska na klice proste vsechno co se tam hybalo. cenovka - pres 40t (nedelano v KTM)
Priklad druhy, DE650SE, utopeno v rece, nachcalo tam vyfuckem i sanim. roztazeno autem, odjezd domu, vymena oleje, motorka jezdi do dnes.
JENZE! ty motorky se sobe nemuzou rovnat co do zazitku v jizde, motor, podvozek, ram, brzdy jsou u KTM uplne nekde jinde.
Takze, pokud se o KTM nechces starat, nejezdi na ni.
1 reakcí na tento příspěvek výdrž motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výdrž motoru
Dolph-cz píše: za 15tis se nemůže posrat všechno na jednou-klika,píst i válec.problém bude asi jinde,buď to nemá 15 tis,nebo to jelo bez oleje,nebo tisíc jiných věcí,ale né běžné opotřebování.
Tak kdyz se posere klika, tak ten pist a valec znici taky ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výdrž motoru
SirIndy píše: Tak kdyz se posere klika, tak ten pist a valec znici taky ne?
proč by měla?klika nemá s válcem nic společného-samozřejmě pokud se neutrhne ojnice nedojebe všechno v dosahu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výdrž motoru
Dolph-cz píše: proč by měla?klika nemá s válcem nic společného-samozřejmě pokud se neutrhne ojnice nedojebe všechno v dosahu...
Kdyz na ni bude moc velka vule tak pak nebude chodit pist ve valci spravne a vydre ho ne?
SirIndy píše: Kdyz na ni bude moc velka vule tak pak nebude chodit pist ve valci spravne a vydre ho ne?
ani ne,vůle se projeví hlavně tím,že to začne klepat a to celkem dost.na nepravidelné opotřebování válce(ovalitu) to vliv nemá a když tak minimální...
no a i kdyby ta ojka lítala už tak moc,že by to i začalo vyjebávat válec a píst,tak se tady každopádně už nemůžeme bavit o tom,že se motor najednou rozsypal,ale o tom-jezdil jak debil xxx kilometrů se zvukem úderů kladiva o kovadlinu a motor KO....
SirIndy píše: Vsadim se, ze japonskemu civilnimu jednobuchu (treba Yamaha XT 660) by se nic takoveho nestalo. Samozrejme by to snizilo zivotnost, ale ne ze by se to hned takhle vysralo.
Zkus se projet na xt, a na lc4, nejde to stovnávat..... Porovnej si výkon, hmotnost, i servisní intervaly, prohlídni si komponenty na motorce, a změníš názor...
V téhle kategorii prostě ktm nemá konkurenci. Já jdu teď do třetí KTMky, a z žádné motorky jsem nebyl nadšený více (a to jsem jich zkusil docela dost)...
1 reakcí na tento příspěvek výdrž motoru
...................
mozny to je...staci aby se rozlitlo ojnici lozisko a je vymalovano,presne tak se to stalo znamymu na KTM 690 SMC
hus píše: Ahoj, má někdo zkušenosti s KTM supermoto 690? Je možné, aby se po 15 tis. km ježděných po silnici rozsypal motor? Klika KO, válec, píst i ložiska? Kámoše to stálo 32 tis... Hrůza..
...................
mozny to je...staci aby se rozlitlo ojnici lozisko a je vymalovano,presne tak se to stalo znamymu na KTM 690 SMC
osobní zkušenost nemám,ale někde se to tady už řešilo,taky takhle šíleně krátká životnost na 690,nebo něčem podobném....
1 reakcí na tento příspěvek výdrž motoru
Naposledy editováno 10.07.2013 10:12:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM | W.Geronimo | 16 | 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G |
cestování na KTM 690 KTM 690 Supermoto | majkyno | 13 | 30.6.2021 v 22:04 ZdendaZB |
KTM 690 supermoto R nebo SM KTM 690 Supermoto, KTM 690 Supermoto R | Dan_stk | 6 | 21.3.2021 v 11:39 K660S |
Pomoc identifikovat tajemni krabice... KTM 690 Supermoto | BramboR1 | 12 | 3.3.2021 v 21:05 BramboR1 |