1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucpávka jednoho vývodu výfuku
J.M.K. píše: Vyladění dvoudobého motoru je vrcholem kontruktérského umění a hodně se na tom podílel dr. E. Schnürle. Typické byly závodní motory DKW s "třetím" pístem, měnícím objem karteru během otáčky, Erich Wolf zase objevil dnes běžně používanou expanzní komoru, která zabraňuje zbytečným únikům čerstvé směsi do výfuku. Firma Puch zase používala dvoupístový motor se "souproudým" výplachem, jehož kontrukce byla později použita u motoru Manet.
Z tohoto všeho je snad více než jasné, že jakékoli amatérské zásahy do příslušenství motoru těžko mohou mít šanci na úspěch.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 8 | 4.4.2024 v 08:49 Dolin |
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 | Raptík | 63 | 24.2.2024 v 23:32 ondra1997 |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 0 | 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř |
Seřízení Vape Jawa Jawa 175/356, Jawa 125/355 Jawa ČZ Jawa ČZ | Jirk_K | 7 | 19.1.2024 v 19:49 Jirk_K |