Jenom bych se chtěl zeptat.... Kterou bych si tak měl vybrat :P Drko nebo KMXo?? většinou jezdívám s kámošema v terénu a tak... znáte to ;D... postupem času a s řidičákem bych pak občas dojížděl do školy a tak
ale pořád se nemůžu rozhodnout, která by se hodila víc...
mě de hlavně o pozitek z jizdy a obratnost v terenu, -> což jasně vyhrává KMX jenže je to 2T a pěkně žere xDDD přitom DRko tolik ne.... proste nevim... mám si koupit DRko nebo Kawu??? díky moc Broďák
2 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat?
bomba.. :D http://www.motoinze...a/652340-wr-125.html
Dadla píše: nekupoval bych KMX ani DR ale koupil bych si trosku za víc penez toto
bomba.. :D http://www.motoinze...-wr-125.html [/quote]
Tak tam bude ten provoz jeste o rad drazsi
1 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat?
zkrátka... když mám něco opravovat tak mi to neva.... ale aby to zase nebylo moc často... hlavně elektrika.... v tý se vůbec nevyznám všem děkuju....
1 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat?
Naposledy editováno 31.08.2012 23:55:17
Johnny23 píše: ale hovno žádnej rozvodák nepřeskočí je to nesmrtelná motorka která není zbytečně oplastovaná když to položiš v terenu(jako já) většinou to zachytí řidítka při nejhorším nádrž no.Samozřejmě k tomu rozvodáku měl by se pravidelně dopínat ale četl jsem že nákej borec ho nedopínal snad 15 000 km a nepřeskočil možná to bude tím že tam jso vodící kladky.Jinak spotřebák olej co 2500 km,starost o kapalinu žádná )zlatej vzducháč) a v terenu si taky neřekne moc. cestovní tempo na silnici tachometrovej 80-85 KM/H
To je prave chyba ze neni u nadrze oplastovana a chyti to nadrz samotna. Na KMX jsem mel desitky padu a nikdy se nadrzi nic nestalo a plasty pouze poskrabane.
Dopinat? Ja mam za to ze tam je automatickej napinak, ve kterem muze casem prasknout pruzina, prestane napinat a pak to preskoci. Cetl jsem tu minimalne o jednom pripade a ze to u DR neni ojedinele (prvni DR-Z 400 mely stejnej problem).
1 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co si vybrat?
Sasori23 píše: ber Suzuki Dr 125 Se když se ti povede rok tak aspon 99 jako mám já,je to super stroj skvěle se ovládá a jede taky suprově když se o ní pěkně staráš a pravidelně měníš olej žere kolem 3 litrů je to taky 6 kvalt sice 6 tam dávám z kopce nebo na něaký rovince a jede to kolem 110 a v terénu se taky neztratí a o tom rozvodáku že přeskočí no kdžy se o tu motorku někdo nestará a nekontroluje jak je vytahanej a naplej rozvodák tak je jasný že se to muže přeskočit:) já ho vždycky zkontroluju na zimu když všechno čistím atd. :) ale ber Dr;)muj kámoš má KMX má jí otevřenou a jsou s tim pořád něaký problémy + ta údržba šílený a taky mu to žere jak tank ale zase mu to lítá 140 :D jak se chytne přívěra tak to letí jak blázen :) poohlídni se po něaký zachovalí suzuki dr 125 se jestli jsi taky chudý studet jako já :)
máme doma 2 KMX125, obě otevřený
podle stylu jízdy si chroupne, ale jede
na údržbu nenáročné a bezproblémové
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 | pharao2003 | 2 | 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM |
Suzuki dr 125 se Suzuki DR 125 | Kmindo | 2 | 16.3.2024 v 15:16 Kmindo |
Suzuki DR 125 Šroubek bohatosti sm... Suzuki DR 125 | Normalcy | 2 | 27.2.2024 v 14:53 Drakl |
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 | Honzas1350 | 28 | 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein |
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 | Filtem | 7 | 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda |