globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co si vybrat?
31.8.2012 v 18:52
Dobrej
Jenom bych se chtěl zeptat.... Kterou bych si tak měl vybrat :P Drko nebo KMXo?? většinou jezdívám s kámošema v terénu a tak... znáte to ;D... postupem času a s řidičákem bych pak občas dojížděl do školy a tak
ale pořád se nemůžu rozhodnout, která by se hodila víc...
mě de hlavně o pozitek z jizdy a obratnost v terenu, -> což jasně vyhrává KMX jenže je to 2T a pěkně žere xDDD přitom DRko tolik ne.... proste nevim... mám si koupit DRko nebo Kawu??? díky moc Broďák

Co si vybrat?

31.8.2012 v 19:31 | Nahoru | #1
Jak sam pises, je to otazka financi, KMX 125 nebo DT 125 proste bude lepsi motorka, ale s drazsim provozem - nejen spotreba, ale i castejsi generalky (zase kdyz ti u DR preskoci rozvodak, coz se pry stava, tak to bude jeste vetsi ranec ).

2 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat?

31.8.2012 v 21:15 | Nahoru | #2
nekupoval bych KMX ani DR ale koupil bych si trosku za víc penez toto
bomba.. :D http://www.motoinze...a/652340-wr-125.html

(reakce na) Co si vybrat?

31.8.2012 v 21:22 | Nahoru | #3

Dadla píše: nekupoval bych KMX ani DR ale koupil bych si trosku za víc penez toto
bomba.. :D http://www.motoinze...-wr-125.html [/quote]

Tak tam bude ten provoz jeste o rad drazsi

(reakce na) Co si vybrat?

31.8.2012 v 22:07 | Nahoru | #4
Dadla> ..... jo to by bylo pěkný... mít tolik peněz víš.... oni sou problém :P já si můžu dovolit max. 20000 :P

1 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat?

31.8.2012 v 22:18 | Nahoru | #5
A kdyby se mluvilo o tom DRku.. koupili by ste si ho??.... kdyžto tak vezmu.... ono na co sednu rozbiju xDD mnozí říkaj že nemám put zebezáchovi ... z mí strany my to lichotí
zkrátka... když mám něco opravovat tak mi to neva.... ale aby to zase nebylo moc často... hlavně elektrika.... v tý se vůbec nevyznám všem děkuju....

1 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat?

31.8.2012 v 23:52 | Nahoru | #6
ale hovno žádnej rozvodák nepřeskočí je to nesmrtelná motorka která není zbytečně oplastovaná když to položiš v terenu(jako já) většinou to zachytí řidítka při nejhorším nádrž no.Samozřejmě k tomu rozvodáku měl by se pravidelně dopínat ale četl jsem že nákej borec ho nedopínal snad 15 000 km a nepřeskočil možná to bude tím že tam jso vodící kladky.Jinak spotřebák olej co 2500 km,starost o kapalinu žádná )zlatej vzducháč) a v terenu si taky neřekne moc. cestovní tempo na silnici tachometrovej 80-85 KM/H

Naposledy editováno 31.08.2012 23:55:17

(reakce na) Co si vybrat?

1.9.2012 v 00:07 | Nahoru | #7

Johnny23 píše: ale hovno žádnej rozvodák nepřeskočí je to nesmrtelná motorka která není zbytečně oplastovaná když to položiš v terenu(jako já) většinou to zachytí řidítka při nejhorším nádrž no.Samozřejmě k tomu rozvodáku měl by se pravidelně dopínat ale četl jsem že nákej borec ho nedopínal snad 15 000 km a nepřeskočil možná to bude tím že tam jso vodící kladky.Jinak spotřebák olej co 2500 km,starost o kapalinu žádná )zlatej vzducháč) a v terenu si taky neřekne moc. cestovní tempo na silnici tachometrovej 80-85 KM/H



To je prave chyba ze neni u nadrze oplastovana a chyti to nadrz samotna. Na KMX jsem mel desitky padu a nikdy se nadrzi nic nestalo a plasty pouze poskrabane.

Dopinat? Ja mam za to ze tam je automatickej napinak, ve kterem muze casem prasknout pruzina, prestane napinat a pak to preskoci. Cetl jsem tu minimalne o jednom pripade a ze to u DR neni ojedinele (prvni DR-Z 400 mely stejnej problem).

Co si vybrat?

1.9.2012 v 00:50 | Nahoru | #8
jo o DRztku se to ví že první roky měli blbý napínak.Ne u těch to starších DR musíš dopínat není tam žádná kladka a pod..S tou nádrží máš celkem pravdu ale jak jsem psal když sem to v terenu položil vždy to zachytily řidítka ( v terenu není na škodu kryt rukojetí)takže se to o nádrž ani neopřelo a vzadu se to zachytilo o kývku

(reakce na) Co si vybrat?

1.9.2012 v 10:22 | Nahoru | #9

Brody-S píše: .... mnozí říkaj že nemám put zebezáchovi ... z mí strany my to lichotí ...


O motorkách nic nevím, ale s tímhle bych ti mohl trochu poradit put bez putu .....

Co si vybrat?

17.1.2013 v 08:45 | Nahoru | #10
btw ... DR mám sice asi rok, ale krom vymačkaný podložky u svorníku pod hlavou, s ní nic neni. |Jinak spotřeba 3l/100km uplně v pohodě .. když vykuchneš omezovač, tak ti to jede 115 na silnici ... ale lepší držet tak kolem 100-105 max. ... Jinak bych řekl, že to je nesmrtelná motorka :)

1 reakcí na tento příspěvek Co si vybrat?

13.4.2013 v 11:29 | Nahoru | #11
ber Suzuki Dr 125 Se když se ti povede rok tak aspon 99 jako mám já,je to super stroj skvěle se ovládá a jede taky suprově když se o ní pěkně staráš a pravidelně měníš olej žere kolem 3 litrů je to taky 6 kvalt sice 6 tam dávám z kopce nebo na něaký rovince a jede to kolem 110 a v terénu se taky neztratí a o tom rozvodáku že přeskočí no kdžy se o tu motorku někdo nestará a nekontroluje jak je vytahanej a naplej rozvodák tak je jasný že se to muže přeskočit:) já ho vždycky zkontroluju na zimu když všechno čistím atd. :) ale ber Dr;)muj kámoš má KMX má jí otevřenou a jsou s tim pořád něaký problémy + ta údržba šílený a taky mu to žere jak tank ale zase mu to lítá 140 :D jak se chytne přívěra tak to letí jak blázen :) poohlídni se po něaký zachovalí suzuki dr 125 se jestli jsi taky chudý studet jako já :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co si vybrat?

15.4.2013 v 15:16 | Nahoru | #12

Sasori23 píše: ber Suzuki Dr 125 Se když se ti povede rok tak aspon 99 jako mám já,je to super stroj skvěle se ovládá a jede taky suprově když se o ní pěkně staráš a pravidelně měníš olej žere kolem 3 litrů je to taky 6 kvalt sice 6 tam dávám z kopce nebo na něaký rovince a jede to kolem 110 a v terénu se taky neztratí a o tom rozvodáku že přeskočí no kdžy se o tu motorku někdo nestará a nekontroluje jak je vytahanej a naplej rozvodák tak je jasný že se to muže přeskočit:) já ho vždycky zkontroluju na zimu když všechno čistím atd. :) ale ber Dr;)muj kámoš má KMX má jí otevřenou a jsou s tim pořád něaký problémy + ta údržba šílený a taky mu to žere jak tank ale zase mu to lítá 140 :D jak se chytne přívěra tak to letí jak blázen :) poohlídni se po něaký zachovalí suzuki dr 125 se jestli jsi taky chudý studet jako já :)


máme doma 2 KMX125, obě otevřený
podle stylu jízdy si chroupne, ale jede
na údržbu nenáročné a bezproblémové

(reakce na) Co si vybrat?

19.4.2013 v 15:23 | Nahoru | #13
hok> A jezdí se na nich perfektně!

Co si vybrat?

19.4.2013 v 15:44 | Nahoru | #14
Pružina "automatického" napínáku na DRku praskla třeba jen proto, že to byl zmetkový kus. Nikdy se nekontroluje každý kus, ale jen náhodně třeba každý 5. atp., takže se nikdy nedá vyloučit, že se tam něco může pokazit. Mimochodem, k čemu je v terénu rychlost 140 km/h?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 pharao2003 2 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM
Suzuki dr 125 se Suzuki DR 125 Kmindo 2 16.3.2024 v 15:16 Kmindo
Suzuki DR 125 Šroubek bohatosti sm... Suzuki DR 125 Normalcy 2 27.2.2024 v 14:53 Drakl
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 Honzas1350 28 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 Filtem 7 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda


TOPlist