globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: E85 neboli ethanol
31.8.2012 v 10:04
Chtěl bych se zeptat máte někdo nejaké zkušenosti ? Slyšel jsem že poměr 50-50 benzin-ethanol motoru neuškodí motorka pojede rychleji a hlavně levnější tankování a žádná přestavba myslíte že když na to budu jezdit s varaderem neublížim motoru a hlavně aby to jelo a ne po prvnim natankovaní zůstalo stát :) ? Děkuji za odpovědi a rady předem :)

(reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:06 | Nahoru | #31

gugo píše: To mam taky v zivy pameti, kdysi jsem delal v jedne firme a jako sluzevni vozidlo jsme meli tento skvely vyrobek nemeckych soudruhu. Majitel firmy byl drzgresle, a kupoval tehcnickej benzin, kterej se pouzival v nejaky loziskarne. NOrmalne tahal 50l barely s technickym benzinem, ve kterym byl kovovej kal, pak to nechal sednout na dno a tohle se do wartase lilo. A on na to kupodivu jezdil. Fakt je ze ten motor byl neznicitelnej, jednou jsem se pokousel ho "znicit" tak ze jsem si dal vatu do usi a jel ze Zabehlic na Zizkov na jednicku, co to slo. Kua a on to prezil a jeste se mu to snad libilo


Před cca deseti lety nepamatuju, že by Warani a Trabanti jezdili na něco jinýho než na tech. benzín

E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:07 | Nahoru | #32
hornisGSX: já jsem jezdil v zimě na pinckovi do práce, 10 km, takže po noční jsem to v 6 ráno pul hodiny nakopával a pak na sněhu a lede, na jedničku a s nohama na zemi já jsem si to v mládí docela užíval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:07 | Nahoru | #33
gugo> Na techničák jsem jezdil několik let a naprosto bez problémů . Proto jsem Warťáka provozoval od svých 19ti a posledního jsem odhlašoval asi před třemi lety. Bylo to nejlepší auto, co jsem měl. Souběžně s ním jsem měl i jiný plechovky, ale žádná nedosahovala jeho kvalit

(reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:12 | Nahoru | #34

Bass píše: Asi takhle E85 (etanol) má nižší oktanoví číslo než Natural 95 což znamená že to výkon naopak ztratí a zvedne se ti spotřeba když budeš jezdit na Etanol tak si motorka vezme ta 4,5 - 5 l a neturálu ti to žere tak 3,5 cca Takže když si to vezmeš tak akorát zhoršíš výkon ale peníze neušetříš na Etil do mota bych se vykašlal Na tomhle neušetříš to si radši kup Babettu
Ani do auta se to nevyplatí Opel Vectra 1.6 16v si benzínu vezme 8l a Etanolu tak 12l na 100km



Asi takhle, E85 má asi 110 oktanů takže u káry to výkon naopak zvedá Zvyšuje se s tím samozřejmě i spotřeba takže ta úspora tam pak zas taková není. Do motorky každopádně nebrat. To číslo 85 znamená že je tam 85% ethanolu a 15 benzinu.

(reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:13 | Nahoru | #35

Janek píše: gugo> Na techničák jsem jezdil několik let a naprosto bez problémů . Proto jsem Warťáka provozoval od svých 19ti a posledního jsem odhlašoval asi před třemi lety. Bylo to nejlepší auto, co jsem měl. Souběžně s ním jsem měl i jiný plechovky, ale žádná nedosahovala jeho kvalit


JO bylo to neznicitelny auto, ale par much , no much spis masarek by se naslo.
1. jednookruhovy brzdy (kdyz nam na dalnici prasknul kotouc, urval brzdic a razem se z warburga stala nebrzdena strela, tak to trochu nasere)
2. vecnej problem s kulisama razeni, pravda dalo se to jednoduse opravit
3. Kufr sel otevrit pouhym kopnutim do zadni casti auta
4. vecne praskajici poloosy, kdyz si se s plnym rejdem trochu rychleji rozjel.
5. Spojkovy lanko.... atd.

E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:19 | Nahoru | #36
Ti pojete akorád rychleji do srač....ek

2 reakcí na tento příspěvek E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:20 | Nahoru | #37
hm tak když už zmiňujete warta, tak já připomenu ještě jedno designově hodně drsný vozidlo po tom se mi fakt stýská na silnici , už jsem to dlouho neviděl

(reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:28 | Nahoru | #38
JirkaXJR1200> Letos zjara jsem Dáčku pantátovi táhnul do ek. likvidace. Měl ji od nova a těžko se s ní loučil.

(reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:29 | Nahoru | #39
JirkaXJR1200> no tohle jsem hodně dlouho neviděl dacia

1 reakcí na tento příspěvek E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:34 | Nahoru | #40
Projdi si toto vlákno . Hodně se tam toho řešilo a hlavně si všimni, co jsem tam psal o testu toho Fordu. Tam je vidět, jak je návratnost investic ošemetná a nejistá. Nemluvě o rizicích zničení motoru.

Za války se sice hodně jezdilo na lihobenzinovou směs bi-bo-li , ale tenkrát byly motory konstrukčně a materiálově úplně jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:38 | Nahoru | #41
J.M.K.> A ja myslel ze za valky se jezdilo na drevoplyn.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 12:56 | Nahoru | #42

HornisGSX píše: tohle je hovno busines tady drží kartel vietnamci



Vietnamci zásadně neprodávají rovnou spotřebiteli. Teď docela frčí Éčko...hlavně tady u nás.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 13:20 | Nahoru | #43

dareckov píše: Vietnamci zásadně neprodávají rovnou spotřebiteli. Teď docela frčí Éčko...hlavně tady u nás.


At se da na periii, to se da doma i uvarit

(reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 13:23 | Nahoru | #44
gugo> To také. Klasický příklad náklaďáku s "popelnicemi" po stranách haubny, nebo autobusu s jednou "popelnicí" vzadu. Potřebovalo to docela složitý systém filtrů, chladič plynu, ale i přesto byla životnost motoru markantně nižší a bylo třeba měnit olej častěji, než při provozu na benzin.

Něco o dřevoplynovém generátoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 13:26 | Nahoru | #45

gugo píše: At se da na periii, to se da doma i uvarit



To sice dá, ale je k tomu potřeba docela složitá aparatura, katalyzátory a stačí o fous nedodržet teploty a místo peří ukotlíš jodobenzen.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 13:33 | Nahoru | #46

J.M.K. píše: To sice dá, ale je k tomu potřeba docela složitá aparatura, katalyzátory a stačí o fous nedodržet teploty a místo peří ukotlíš jodobenzen.


Zvladaj to lidi co dlouhodobe berou, coz jak znamo mozku na vykonu neprida. A kdyz tak koukam na ty zabery v TV , nevypadaj jako adepti na nobelovu cenu za chemii .
Teplotu musis hlidat i u destilovani jinak se to bud neda pit, nebo bila hul Staci sehnat "kucharku"

(reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 13:54 | Nahoru | #47
gugo> Jasně... tak když to to mají v hlavě, dělají to automaticky a nepřemýšlejí nad tím. Pálenica jest kapitolou samou o sobě.

Bílá hůl v lepším případě:



V horším případě vegétbedna .

E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 13:57 | Nahoru | #48
Jednou jsem to zkusil 1:1 , podle me si motorka neumi upravit predstih a pridat na vstriku tak jako auto, vubec to nejelo a slo to po 10 km ven z nadrze.

Jinak v aute bez problemu nalitano na pomer 1:1 uz snad 15 000 km.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:03 | Nahoru | #49

Hockin píše: Kluci chovejte se k těm motorkám slušně.Já tam neseru ani 95,protože je v ní řepka,která vodnatí.Jezdím na 98,kam se bio sračka nepřidává.Pravda dám za nádrž asi o 32kč víc,ale čert je vem



To je ten nejvetsi for z tohodle topicu

Protoze oktanove cislo na dnesnich modernich palivech se zvysuje prave pridanim etherickych uhlovodiku - cti ethanolu

1 reakcí na tento příspěvek E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:07 | Nahoru | #50
Nenalil bych to ani do babetty!!

1 reakcí na tento příspěvek E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:08 | Nahoru | #51
Ty vole, tady ta rádoby úplně nesmyslná ekologie mě sere od úplného začátku, co tu s tím zk... lobbisti přišli. Hledám možnosti, jak netankovat palivo s těma sračkama a aniž bych zároveň nemusel brát 100oktanovku a on tady típek přemýšlí, že by tam dal 1:1 nebo spíše 85%!!!!!!

SODOMA KOMORA, kam ten svět spěje

Jen pro info: Já mám ve své brožuře k motorce vysloveně napisané, že max. 10% biopřísad, jinak půjde motor do kopru! Tak než začneš experimentovat, raději se podívej do své brožury

(reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:08 | Nahoru | #52

kokoška. píše: Nenalil bych to ani do babetty!!



Tak do babety ne, ale do krku si to lijes porad

1 reakcí na tento příspěvek E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:11 | Nahoru | #53
Me se strasne libi jak je dnesni doba ovlivnena reklamou

Minule tu jedna kocka psala jak pije jen to nejkvalitnejsi piti = whisky.

Ted tu zase je debata jak ethanol je ohromne skodliva latka pro nase motory = whisky.

Tudiz tu mame dobry pomer, jedni davaji 1000 kc i vic za litr rezne (redene) a povazuji to za jedno z nej a druzi za odpad co by uskodil motoru (a nenapisi proc)

Jsem z toho rozpolceny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:13 | Nahoru | #54

Creck píše: pridanim etherickych uhlovodiku - cti ethanolu



Ani hovno, zlatá rybko. Ethanol je krásně mísitelnej s vodou a hygroskopickej = tahá ti ze vzduchu vlhkost a vodnatí to. Ethery s vodou vůbec nekamarádí a do nádrže ti ji netahají.

(reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:20 | Nahoru | #55
Creck> jj ethanol je můj velký kámoš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:23 | Nahoru | #56

Enthropy píše: Ani hovno, zlatá rybko. Ethanol je krásně mísitelnej s vodou a hygroskopickej = tahá ti ze vzduchu vlhkost a vodnatí to. Ethery s vodou vůbec nekamarádí a do nádrže ti ji netahají.



Z ceho se ethery vyrabeji ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:26 | Nahoru | #57
Creck> no s ovoce asi těžko

(reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:28 | Nahoru | #58

HornisGSX píše: Creck> no s ovoce asi těžko



Proc ne Taky , taky

(reakce na) E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:30 | Nahoru | #59

Pete Biggy píše: Ty vole, tady ta rádoby úplně nesmyslná ekologie mě sere od úplného začátku, co tu s tím zk... lobbisti přišli. Hledám možnosti, jak netankovat palivo s těma sračkama a aniž bych zároveň nemusel brát 100oktanovku a on tady típek přemýšlí, že by tam dal 1:1 nebo spíše 85%!!!!!!

SODOMA KOMORA, kam ten svět spěje

Jen pro info: Já mám ve své brožuře k motorce vysloveně napisané, že max. 10% biopřísad, jinak půjde motor do kopru! Tak než začneš experimentovat, raději se podívej do své brožury



Moje řeč a tady už to rovněž přehánějí . Nedovedu si představit "úsporku" třeba na haj*lu, kde se rozsvěcí na pár minut 50x za den. Tam klasika vydrží 10x déle než to, co nám vnucují. LED zase nemají rozhodně potřebnou svítivost, natož barvu světla.

Nemluvě o nesmyslném "nadšení" kolem elektromobilů a už i elektromotorek... ve finále to vychází jak z ekonomického, tak i ekologického hlediska mnohem hůř, než klasický spalovací motor. Ale to už na rovinu neřeknou...

1 reakcí na tento příspěvek E85 neboli ethanol

31.8.2012 v 14:31 | Nahoru | #60
Nechapu proc by mi melo spalovani alkoholu vadit.

Dej si na jednu petriho misku nejaky cisty alkohol a zapal ji

Pak si dej na druhou trosku benalu a zapal ho.

Kde zustane bordel a kde bude cisto ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 7 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM
palivový filtr Honda XL 125V Varadero jardic 7 24.2.2024 v 23:13 Palucha
Rozebrání motoru Honda XL125 V Vara... Honda XL 125V Varadero Lokyn1 10 23.2.2024 v 21:42 Lokyn1


TOPlist