1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlašení moto ( nemám TP pouze kupní smlouvu)
Ležák píše: čus, bobo,
sleduju rady okolo tvého neuvěřitelného kupu motorky.
Jak to tak sleduju, tak bys měl poslechnot DUCHaXXX (GHOST), dává ti právní názor, jsi ještě mlaďas, tak by ses mohl rychle dostat do průseru. Jarda-OK se ti snaží prakticky pomoci, tak spolu aspoň dolaďte pořádnou smlouvu (mezi B a C, ať v tom průšvihu nejsi sám.
Majitel A s váma oběma určitě vyje...l, to je jasné. Odhaduju to, že na papírech už jezdí jiná motorka.
Nejdříve zjisti na dopravce, na koho je moto zapsaná, jestli třeba už není v polopřevodu.
Bez zjištění stavu - polopřevod / nepřevod a bez znalosti - na koho je vlastně moto zapsaná - se nemůžeš dostat dál. Pro "tátu" policajta tohle zjistit nebude žádný problém.
Až tohle budeš vědět, obrať se na GHOSTa o radu dalšího postupu. Zatím nic jiného nemůžeš dělat.
Přidám i svou životní zkušenost - doufám, že již právně promlčenou.
V roce 1990 jsem podobným způsobem koupil dovozového naftového Golfa. Cena byla tak výhodná - pod 80.000,-Kčs - cena v ČSSR byla okolo 150.000,-Kčs (v té době to odpovídalo ceně poloviny rodinného domku), že jsem papírování také hrubě podcenil. Skoro rok jsem se zpětně snažil k autu získat papíry, ale marně. Narůstajícím dovozem se cena auta postupně snižovala, tak jsem musel najít razantní řešení. Naštěstí pro mě se v té době rozjel obchod s auty do Ruska a na Ukrajinu. Tam se naštěstí pro mě na původ ani na papíry neptali, pokud byla slušná cena. Udělal jsem Sašovi super cenu a byl jsem rád, že jsem se "výhodného" kupu zbavil. Neprodělal jsem, ale těch starostí a vrásek na čele. Takovou zkušeností si musí každý projít sám, aby byl příště chytřejší.
Zvaž, jestli cena motorky odpovídá možným následným starostem a případným problémům. Jestli nebude lepší ji rozprodat na ND nebo ji poslat někam, kde není potřeba TP - východ,"cirkus, kaskadéři, zkušební okruhy, do filmu" ...nebo nevím kam.