Včera jsem přezul na Pirelli Diablo Rosso II. Ale po první jízdě teda docela smýšený pocity. Když pominu, že trochu klouzly za studena (moje blbost - za studena to chce opatrně - ale jel jsem tak, jak jsem byl zvyklej s Continentalama), tak je motorka jakoby línější do zatáček. Nejvíc je to poznat, když jedu malou rychlostí a překlápjím mašinu ze strany na stranu (asi to není k ničemu dobrý, ale mě to prostě baví). Je potřeba trochu víc tlačit na řidítka.
Podle mě to musí být daný profilem těch gum. Čili. Nevěděl by někdo o něčem, co má profil jako Conti SportAttack, ale směs, která nemízí úplně před očima?
Dík moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gumy na SM-T
Shrnuto a podtrženo, taky jsem doufal, že vydrží trošku víc, ale i tak jsem nadmíru spokojený. Jak už jsem psal, byl jsem zvyklý měnit po nějakých 4 tis. a na TNT mi šel zadek na plátno už po 2900 km
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Pete Biggy píše: SirIndy> No mi zpočátku taky více odcházely boky (a jakoby schodkovatí), ale zpátky z Francie jsem projel prakticky většinu Rakous a Moravy po dálnici, takže se to zase prohodilo. Teď mám na nich najeto nějakých 5500 km a na zadku je nějakých 2-2,5 mm. Tzn., že už jde s poměrně velkou přesností odhadnout, že vydrží okolo těch 8 tis.km. Jak už jsem psal, kdybych jezdil vše sám, tzn. ostřeji (ale méně naložený), tak myslím, že by vydržela těch 6500-7000 km. Ale aby ti guma z této třídy vydržela jen 5000 km, tomu nevěřím, pokud teda vyloženě negumuješ a nebo už neměníš když jsi na značkách. To pak joo, já zadek sjíždím až na plátno....
Shrnuto a podtrženo, taky jsem doufal, že vydrží trošku víc, ale i tak jsem nadmíru spokojený. Jak už jsem psal, byl jsem zvyklý měnit po nějakých 4 tis. a na TNT mi šel zadek na plátno už po 2900 km spíš mi vadí to, že to nevychází tak, aby se měnila celá sada najednou.
Zadek sjizdim na platno pouze uprostred, ale u predchozich Roadsmart 1 jsem to nestihl, nebot drive zacaly klouzat boky, tak cekam to same u dvojek. Negumuju, ale z pomalejch zatacek za to nekdy beru tak, ze zadni kolo trochu utrhavam. Vzadu vyuzivam celou plochu gumy, mam ojeta ta cisilka u kraju a pracuju na tech trojuhelnickach, vepredu se ke kraji nemuzu dostat, imho blbej profil, u Roadsmart 1 jsem se dostal na kraj i u predni.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T | pavoukczech | 22 | 25.8.2023 v 11:32 jara. |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM | KubaLC8 | 31 | 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8 |
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Kamosmartin | 9 | 24.5.2022 v 21:43 Julip2 |