globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test
24.8.2012 v 09:07
ahoj,
při hledání náhrady za DL650 jsem zkusil "angličany":

Dojmy z Triumph Tiger 800XC

První dojem při usednutí je: "jak to že přede mnou nic není?" motorka se z vnějšího pohledu staví jako cestovní enduro, jako že je to větší cestovní motorka. Při usednutí je to ale najednou spíš jako na streetu, minimální krytí z předu, řidítka široká, blízko a hoodně nízko. Myslím že na GS8OO je to v tomto směru lepší-pohodlnější a víc na cesty's vyjímkou krytí), ale už je to nějaký čas co jsem na tom seděl, tak kdo ví. Sedadlo hodnotím pohodlné a systém dvou výšek je dobře a vymyšlený-určitě líp než u Supertenerky. Poloha řadičky, stupaček mi sedí. U nožní brzdy jsem nevím proč pořád šlapal moc k motoru. Spolujezdce nehodnotím, bo jsem jel sám. Nezvykl jsem si na polohu zpětných zrcátek, která jsou hodně blízko a na straně a člověk se musí doslova ohlížet na zrcátko, mrknout okem se nedá. Celkově ta ergonomie mi dost nesedla, určitě bych dal jiný řidítka a do jiný polohy.
Tak a startujem. Motor má zvuk čtyřválce a i po zahřátí tak nějak nedrží úplně stejné volnoběžné otáčky, nevadí to, otáčkoměr se skoro nehne, ale zvuk je proměnný-nejsem na to zvyklý. Jednička jde pěkně a celá převodovka na mne působí hodně dobře-tichá, přesná, dobře odstupňovaná (s ohledem na tříválcový motor).

Jízda-nebudu už psát o ergonomii, takže-podvozek pohodlný a komfortní, proti Supertenerce je pohodlnější. Na druhou stranu jsem měl ale divný pocit z přední vidlice, né že by to nesedělo, ale při běžných rychlostech a třeba v zatáčce mi to jakoby nějak vlnilo nebo tak něco, třeba je to 21kou nebo měkkostí (která se nedá nastavit), nevím. Třeba na stromu v táhlé zatáčce při 90ce klidně řídím jednou rukou, taky se mi nějak nechtělo. Krom toho se motorka musí do zatáček dost nutit. Na Stromu si to jen pomyslím a už klopím, tady to musím fakt udělat. Při větších rychlostech je to už pohoda a asi do 170 ti je to o.k., Nad ca 170 už to není pro podvozek to pravé, drží, ale komfort to není. Velmi dobře podvozek bere jednotlivé díry a na šotolině to bylo velmi dobré, tam bych dal 9 z 10ti. Né úplně dobře se to chová na klasické české silnici 4 třídy-tedy záplata na záplatě-motorka nesedí tak, jak jsem zvyklý, hůř se to čte. Nemám na mysli, že to skáče nebo tak něco, ale Strom i Supertenerka jsou na takové cestě jistější.

Ochrana proti větru-z mého pohledu je to naháč, nefouká jen na hrudník a bradu a to jsem maličkej. Štít se nedá v základu nijak nastavit a od 60 ky se klepe jako žužu-tohle mě opravdu hodně zklamalo. Zprávy o tom, že táhne horko na stehna od motoru jsou pravdivé a rám u motoru se při pojíždění tak ohřeje že fakt pálí. Dobré je, že v žádné poloze ani rychlosti jsem nenašel turbulentní místo a není tu ani podtlak na hrudníku jako je na Stromu.
ABSko fuguje dobře a spíná dostatečně pozdě, vypnutí se namačká přes palubní počítač.
Motor-čekal jsem něco jiného, neříkám lepšího, pouze jiného. Poprvé jsem jel na tříválci a podle mě to má blíž ke čtyřválci než k dvouválu. Průběh - nárůst síly je velmi příjemný, motor zabírá kultivovaně a nad nějakých 7000ot se z něj stává dobrý magor. Na motor nemám výtku i když se mi to pocitově na 7O kW nezdá. Spotřeba: na 55 km klasických silnic+40km dálnice (cca 130-170km/hod)+10km město jsem jel za 6,5 l/100km...není to málo ani moc,ale chtělo by to větší bandu.
Celkově bych stroj hodnotil pozitivně, ale není to motorka se kterou bych chtěl jet kolem světa. Škoda že jsem nezkusil silničnější verzi, ta nebude tak měkká a přední širší 19ka je pro můj účel vhodnější. Hodně se tento stroj srovnává s GS 800, mě to přijde tak nějak podobný...fouká, chlastá víc než se uvádí, ale jede pěkně a mimo asfalt je to fajnové a je lehoučká, motor je jednoznačně zábavnější než u GS, ale GS má zase lepší podvozek :)

Dojmy z Triumph Tiger Explorer
Tak tady u té motorky jsem byl hodně zvědavý-přímý konkurent Yamahy Superteneré a když si odmyslím pár kilo navíc tak i k BMW 1200GS. Ještě by se určitě mělo říct Stelvio a Crosstourer.

Tenhle „test“ budu brát jako srovnávací vůči Supertenerce (dále jen ST), o které jsem psal tady:
http://www.motorkari...?ft=126889&fid=5
a která je dle mého soudu opravdu v mnoha věcech podobná a samozřejmě srovnávám stále vůči V-Stromům (dále jen VS)

1/ velikost, posez atd
je to podobné jako Supertenerka-motorka, která klame tělem. Když si jí člověk prohlíží, tak se zdá velká, ale když si člověk sedne, tak je to prostě motorka jak má být. Sedlo stavitelné do dvou poloh, samo jsem dal na nižší (mám 170cm). Bylo to tak akorát a prý se dá dát ještě o 2cm nižší sedlo, takže na tom může jezdit snad už každý. Ergonomie motorky je perfektní, opět bych si zvedl a přisunul řídítka, bo mám krátké ruce, ale i bez toho je to přesně do ruky. Proti ST a VS má nádrž větší hrb před břichem-nijak to nevadí ani ve stupačkách, jen to bude vadit při umístění tankvaku. Nohy se dají dobře uložit podél motorky, nikde nic netrčí a to ani při jízdě ve stupačkách. Při zastavení je sedlo dobře tvarované, že se dá „sesunout“ k jedné straně-podobně jako na VS. Váha motorky-pocitově bych řekl že těžiště je o fous výš než u ST, ale opravdu né moc. Při jízdě mi to naopak přišlo ještě obratnější než ST o které si myslím, že je v tomto ohledu perfektní.
Celkově hodnotím ergonomii, ovládací prvky a takové to „jak to padne do ruky“ na jedničku a z mého pohledu to o chlup předbíhá ST. Co musím zmínit je sedlo, které mi u ST nesedlo-taky je to paráda-pohodlné, akorát měkké a lépe tvarované u nádrže. Abych jenom nechválil, tak stejně jako u Tigra 800 mi vadí poloha zrcátek-jsou hodně na straně –chtělo by to přeštelovat víc dopředu.

2/ ochrana jezdce
pěkně velké plexy (dá se pořídit i větší), snadno stavitelné v rozmezí ca 5 cm (mění se zároveň výška a úhel-kolíbkový posun), troufnu si to srovnávat s VS. Proti ST či BMW či Stelviu jednoznačně o třídu lepší. Na kolena nefouká, dole na nohy asi jo-to si neuvědomuju. Co je nepříjemné, je teplo od motoru (jezdil jsem ve 30°C), které je docela znát, ale u těchto objemů motoru je to asi normální, protože ST to má taky. No ale omlouvat to nebudu-prostě na stehna jde hic! Proti ST aspoň není slyšet ventilátor chladiče.

3/ podvozek
po téhle motorce jsem chtěl komfort, velkou tuhost, mrštnost a ovládání pro děti. Tohle všechno tam je a je to dobře udělané. Motorka opravdu perfektně sedí na všech povrchách, proti ST mi přišel podvozek komfortnější ale při tom bez ztráty ovladatelnosti. Na rozbitých silnicích 4 třídy, je to pro zadek měkké, ale pro vedení motorky přesné a „přilepené“, na šotolině pohoda-stejné jako ST a proti VS lepší odpružení větších jam, na dálnici jsem zkusil 210 a nemám výtky-totožné s ST. Jel jsem jen v sole, tak nemůžu posoudit co s tím vším provede spolujezdec. Pro ti ST bych dal malé plus při malých rychlostech-je to pohodlnější, ale možná je to jen měkčím sedlem. Podvozek je plně laditelný-v předu předpětí, vzadu předpětí (kolečkem né klíčem jako u Tiger 800)+odskok. Co se týká zatáček, tak stejně jako ST či VS-paráda-člověk jen naznačí a je to. Proti malýmu Tygru nebe a dudy.

4/ motor
tak tady to bude jednoduchý-špička! Opět je znát že to není dvouvál, takže chybí takové to „naše“ bouchání, ale projevem je to přesně to co mám rád. Je to 12ka, takže táhne od 2000 a konec je v oblasti kolem 10.000-tak nějak má podle mě motor fungovat. Při srovnání s ST to ve spod (2-3.000ot)táhne pocitově trošku míň, ale od nějakých 4.000 se karta obrací a Tygr je mimo klec. Příjemné je to, že když pustím plyn, tak mě motor tolik nehodí na řídítka-asi jiná komprese než ST či VS=líp se s tím popojíždí po městě. Vlivem velkého rozptylu mezi max kroutákem a max výkonem ( 2600ot) je luxusní projev celé motorky-od 6000 to tahá jako magor a asi tak kolem 8000 je to erupce. Když ale člověk „kopečkuje“ tak bublat na 3-4000 a pohoda-jazz. Přesně tento projev mi chyběl u ST a líbil se mi u velkýho VS – když nespěchám tak pohodička, ale když to ve mně buchne, tak atomovka. Co je znát jsou trošku jemné vibrace-mravenčení, na který nejsem zvyklý, nicméně během 2 hodin se mi nic neodkrvilo, takže to bude spíš jen nezvyk na jiný motor. Co se týká převodovky, tak pohoda-přesná, tichá-na dnešní dobu standard. Co se rychlosti týká, tak při 210 jsem to vzdal, ale ještě před tím jsem si zkusil přidat a motor rozhodně nebyl u konce svých sil. Spotřebu na trati 110km (40km dálnice 160-190km/hod, zbytek menší silničky+asi 5km městu) mi to ukázalo 5,7 l/100km což si myslím že je hodně dobré na takovou „krávu“.

5/Brzdy
fungují jak mají, ABS zapíná určitě později než u ST což se mi líbí-pocitově to zadkem brzdí líp, připadá mi že ABS nechá kolo o zlomek déle zablokované než u ST). Vypínat se dá tlačítkem na řídítkách (přes palubní počítač).

6/ Vychytávky
Vypínatelné ABS, kontrola trakce-off, 01, 02-konečně jsem to vyzkoušel na šotolině a dobrý příjemný je tempomat, ukazatel kvaltu, teploměr a takové ty standardy. Ovládání z řídítek. Nemá to přepínač palivové mapy jako ST, takže to jede pořád stejně, ale má to na každý převodový stupeň jinou mapu-(tím si vysvětluju příjemné ovládání na menší stupně třeba ve městě).

Celkový pocit -líbí se mi hodně a ještě ke všemu mě z dosud vyzkoušených velkých bestií chytla nejvíc-je to ten typ motorky, na který si člověk sedne a po 10km a ví že je to ono, že si spolu rozumíte. Je to mazel, který má v sobě čertíka (..no možná i čerta..). Kdyby se ostrovanům podařilo ještě shodit takových 20-30kg, tak by to bylo ještě lepší.

Takže za mě – Tiger poráží Supertenerku motorem a pohodlím. Samozřejmě poráží i velkýho Stroma i když jen díky větším zdvihům a „vychytávkám“, protože V90u Stroma krásně buší. Co se týká malýho Tigeru 800, tak ten je úplně někde jinde.

Libor Trinidad


Naposledy editováno 24.08.2012 09:13:17
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

20.5.2013 v 23:10 | Nahoru | #31
lubin>
tak to je skoro jako bmw
dokonce kamarád s GS12 má dlouhodobou 4,7 a to se nějak neloudá
tady prostě bmw vítězí
ale je fajn, že i tygřík umí šetřit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

23.5.2013 v 07:30 | Nahoru | #32
PetrAT> Ahoj,nemám nic proti BMW jsou to super stroje.
Ale přeci jenom BMW má 79kw a Tigr 101kw..větší stádo víc papá.





Svižná jízda ve dvou.

Naposledy editováno 23.05.2013 07:32:42

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

26.5.2013 v 23:03 | Nahoru | #33
Větší stádo víc papá?? 5,6 ve dvou a svižné jízdě je skvělé přece...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

27.5.2013 v 23:20 | Nahoru | #34

westik píše: HAPO> Tak bych řekl,že navím jak jsem do této doby dokázal jezdit jen na 1-no válcích.
Ta motorka je na svou váhu přakvapivě ovladatelná a velice čitelná.
Motor...bych řekl takový diesel mezi motorkama.Od 1500 ot/min můžu jet i na 6-tku,bez vibrací,bez škubání plynule táhne..super.Jen bych řekl že řazení je hlučné,ale přesné.

Jsem spokojen...nadmíru.



...taky jsem se jednou zeptal sám sebe, že nevím, jak jsem těch 15 let dokázal jezdit na jednoválcích... Motor bych přirovnal spíše k elektromotoru - bzučí-táhne, bzučí víc-táhne ještě víc a oproti jednoválci "vůbec" nevibruje a to mám na své 800 téměř 3500 km. Řazení není hlučné, je jen evropské, spíše severoevropské, nelze od ní čekat 115% preciznost japonských strojků... Ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že jsem v řadě za sebou dokázal zařadit všechny stupně bezhlučně - jde jen o správnou práci nohy a spojky, jde o to ji také ve správný okamžik tak nějak s pohlazením pouštět... To je pak přeřazení spolu s dávkováním plynu absolutně hladké

Naposledy editováno 27.05.2013 23:26:36

(reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

27.5.2013 v 23:33 | Nahoru | #35
[quote=westik]PetrAT> Ahoj,nemám nic proti BMW jsou to super stroje.
Ale přeci jenom BMW má 79kw a Tigr 101kw..větší stádo víc papá. Hodně svižná jízda ve dvou[/img]

....nepapá, nepapá, na takovou minispotřebu bys vůbec neměl hledět, jednou se mi podařilo ji na displeji srazit na 4,7 l/100km, a při dodržování pravidel siln. provozu (s občasným předjížděním třeba i přes 130km/h) se pohybuju na 4,8 - 5,0 l/100km... Menší Tygřík je asi uchlemtanější, ale hodně by mě zajímala dlouhodobější spotřeba se spolujezdcem, poněvadž při ustálené rychlosti rychlosti 55-60 km/h na 6. rychl. st. je okamžitá spotřeba úplně stejná a někdy dokonce vyšší než na stejný stupeň při 90-100 km/h...

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

28.5.2013 v 16:34 | Nahoru | #36
O víkendu jsme se svezli z Práglu za Žilinu a něco pojezdili - 1090km. V dešti, ve dvou s plně naloženýma 3 kuframa - po dálnici 160 co povolí tempomat a hlavně déšť, mimo dálnice svižně. A to se spotřebou 7,1. Spokojenost na všech frontách.

(reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

30.5.2013 v 15:16 | Nahoru | #37
HAPO> ahoj,máš na 100% pravdu,už tomu začínám přicházet na kloub jak tam ty kvalty kopat.
Opravdu to chce velký cit v noze a pak se mazlit se spojkou a hlavně otáčky nad 4000.

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

12.6.2013 v 17:08 | Nahoru | #38
Triumph Tiger 800 na tom není taky tak špatně se spotřebou. Nedělní projížďka Podkrkonoším, cca 120km, kochačka dle předpisů.

(reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

14.6.2013 v 00:13 | Nahoru | #39
...tak, že by to bylo tím mým velkým předním kolem a větším odporem vzduchu padacího rámu, že se nemůžu dostat pod 4,7 l/100km...? Fakt už moc nevím, jak bych ji mohl ještě snížit (ne, že by mě na tom zase tak moc záleželo...), když v drtivé většině jedu z města do města prakticky pořád po rovině...

Naposledy editováno 14.06.2013 00:13:56

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

14.6.2013 v 20:50 | Nahoru | #40
Větší kola se špunty se určitě projeví. Mám taky padací rám. Tohle ale není moje běžná spotřeba. Tak nízké jsem dosáhnul teprve potřetí. Běžně jezdím za 4,6-5,1 l/100km.

2 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

20.6.2013 v 20:52 | Nahoru | #41
Tak jsem se po 7-leté odmlce vrátil na dvě kola. V hmotnostní kategorii cestovních endur kolem 200kg jsem se rozhodoval mezi BMW 800gs a Triuph 800xc.Koupeno od autorizovaného prodejce v Brně,čekačka 3měsíce,najeto zatím málo,spotřeba 5,5l,která po dnešním zesynchronizováním vstřiků, by asi měla klesnout.





Naposledy editováno 20.06.2013 20:56:39

(reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

22.6.2013 v 07:14 | Nahoru | #42
Outlander> Krásnej stroj, výborná a jasná volba z těch dvou! Gratuluji a přeji mnoho skvělých zážitků. Jistě nebudeš litovat a na spotřebu nehleď, máme to abychom za to tahali, né?!

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

22.6.2013 v 10:51 | Nahoru | #43
Outlander> krásnej
Taky jsem chtěl nového Tigra, ale jelikož jsem neměl možnost se na něm svézt a náhoda tomu chtěla, že jsem potkal Ducati Multistradu, tak je v garáži Multisranda. Kdyby měl někdo zájem na společné vyjížďce, kde bychom si mohli vyměnit a porovnat stroje, byl bych rád, abych věděl, jaký ten Tiger vlastně je... ;)
Ať vám to jezdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

22.6.2013 v 21:53 | Nahoru | #44
Outlander> znáš Slaňocha (Petr Africa Twin)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

23.6.2013 v 22:29 | Nahoru | #45
PetrAT> Jasně ,že znám! Je to můj skoro soused! Kdyby měla Honda novou Afriku,tak by to byla jasná volba,ale chtěl jsem "novátora"....a taky o ňáký to kilo lehčí mašinu.
Do té Albánie s ním jsem chtěl jet taky,ale čekačka na Tigera se natolik protáhla,že to nešlo dát.
Jinak jsem odkojenej Hondou Dominátorem a 7let v sedle 4kolky (2xMaroko,11xRumunsko,3roky závodně Offroadmaraton,crosscountry,trial)....ale teď se zase znovu učím po dvou kolech!
http://kodi.rajce.idnes.cz/

Naposledy editováno 23.06.2013 22:35:09

(reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

24.6.2013 v 09:23 | Nahoru | #46
Outlander>
Tak se těším až podáš report jak se Tygříkovi líbí v offíku
Domino Tuba týral v Albošce, ale evidentně si chlapec užíval především jeho relativně nízkou váhu
Podle toho co mi říkal Petr, tak projeli pěkné a náročné úseky

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

14.7.2013 v 21:46 | Nahoru | #47
Po záběhu přezuto na přední TKC 80(jemnější vzorek) a zadní Mitas 09 plus tlustostěnné duše .Na silnici se samozřejmě zhoršily jízdní vlastnosti,ale toto je plně vykompenzováno jízdou mimo ně.Samozřejmě i spotřeba šla trošku nahoru.Podle manualu jsem seřídil i zadní tlumič na offroad a je to znatelný rozdíl k lepšímu v terénu a kupodivu i na silnici taky. Super-doporučuji ! Než jsem si stačil pořídit pevnostní blastry,takjsem už urval pádem a mojí chybou páčku přední brzdy.Samozřejmě origo prodejce nemá skladem,takže musí postačit náhražka.
Řazení začlo přesně fungovat až po ujetí asi 1500km,kritiku ale mám na origo centrální stojan,který má slabou pružinu a v terénu "mlátí,jak o život".Motor jede super a právě obrovský rozsah tříhrnkového výkonu i otáček mě vyhovuje.
Pokud to vyjde,za týden vyrážím do světa.

Naposledy editováno 14.07.2013 21:51:04

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

16.7.2013 v 21:32 | Nahoru | #48
Jak se na tom jede ve stupačkách ?
Není ta nádrž moc bachratá ?

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

16.7.2013 v 22:00 | Nahoru | #49
Nádrž se rozšiřuje až mimo dosah kolen při jízdě ve stupačkách,u kolen je toto moto relativně úzké,asi 23cm.Na tak velké a těžší enduro mě překvapuje mrštností a ovladatelností.Stále se mám ,co učit...

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

18.7.2013 v 07:54 | Nahoru | #50
Přední vidle má nějaké štelování ?

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

18.7.2013 v 18:40 | Nahoru | #51
Bohužel nemaj ! ale zatím fungují v offku dobře ! (teda můj subjektivní názor).

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

18.7.2013 v 21:53 | Nahoru | #52
K tomu mlácení centrálu
Mě to na Africe dělalo také
Na silnici byl klid, ale když jsem vyjel mimo asfalt tak to tluklo
Koupil jsem ještě jednu stejnou pružinu a teď je klid

Než jsem pořídil tu druhou pružinu, tak jsem to řešil přes uříznutý gumicuk, kterým jsem to přitáhl ke stupačce

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

19.8.2013 v 19:54 | Nahoru | #53

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

19.8.2013 v 22:07 | Nahoru | #54
super dobrodružství

(reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

20.8.2013 v 06:26 | Nahoru | #55
Outlander> zdarec, hezký
Jak tě povozil Tygřík ?

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

21.8.2013 v 20:58 | Nahoru | #56
Povozil super. Přesun jsme jeli trvale přes Maďary po dálnici 130km/h (podle gpsky) a po vedlejších bezpečně do 120km/h.V 6h jsme vyjeli z Brna a kolem 17h jsme už byli v základním táboře u řeky (690km).V horách,na kamení,ve výjezdech bych uvítal "kratší" jedničku,ale jde o grif a zvyk.Sice mám 6000km,ale pořád to nemám v rukách,jak bych si představoval.Ta místa,ke jsme byli,znám velmi dobře ze sedla 4kolky a nikdy jsem tam neviděl "magory" na cesťácích a to ještě s plně naloženýma kuframa!! Hřebenovku jsem z časových důvodů vzdal,ale vrátím se tam zase a "dáme to " !!

Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

22.8.2013 v 07:06 | Nahoru | #57
Nepřemýšlíš nad změnou převodu?
Více "do pomala"
Ta dlouhá jednička je trošku na houby. Brečeli nad tím i kluci s LC8 a měnili kolečko
Afrika je pravý opak, jedna-dvě kraťoučké
Tygřík je více zpřevodovaný na silnici

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

28.8.2013 v 20:58 | Nahoru | #58
Vždy je to "něco,za něco". Pokud pomalejší převod,tak určitě ne změnou sekundárního kolečka,protože plast.vodítka řetězu na kyvce jsou už teď plně funkční,ale změnou rozety třeba jen o +2zuby.A co potom bude dělat 6tka? už teď při 130km/h točí 6tis.....Jak říkám:"něco,za něco".
Jsem příjemně překvapen,že Tiger má např.brzdové desky a páčky shodné s Yamahou a taky sek.převod je standartní 16-50z....

(reakce na) Triumph Tiger Explorer + Tiger 800XC - můj test

24.11.2014 v 20:03 | Nahoru | #59
Outlander> Koukal jsem, ze uz si par vyletu s Triumphem letos dal, nejake hodnoceni po sezone ? Pripadne s Tebou sama GSa .. opet mel si moznost porovnat ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC karosa 7 Včera v 08:39 Radek_S
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC bity 10 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER
triumph tiger 800 - protáčí, ale ne... [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Rvn 44 9.10.2023 v 09:35 Krautkopf
Servis triumph [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Petr.E 44 25.8.2023 v 19:46 kratkej01


TOPlist