globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: další mrtvej kvůli debilovi v autě
 
22.8.2012 v 14:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) další mrtvej kvůli debilovi v autě

28.8.2012 v 12:16 | Nahoru | #1

Danny350 píše: To že otáčení zabere víc času ale neznamená že zcela běžně a legálně nedochází k situacím kdy celá šířka vozovky je "uzavřena" (např. již zmiňované čekání na možnost odbočit vlevo, přeprava nadměrného nákladu, typicky kombajn, odstavené vozidlo atd.) a rozhodně je na tobě aby ses přizpůsobil možnosti vzniku takové situace.
Prostě a jednoduše otočení se s autem na přehledném úseku (jako v této situaci), kde je přerušovaná čára a s použitím blinkru považuju za zcela normální

Navíc to jak dlouho manévr trvá přece nemůže být argument naprosto k ničemu. To bych mohl říct že já tu odbočku proletím na 3ku za 2 vteřiny a autoškola na 1ku za 10 vteřin tzn. nárůst času 500%. Podle tvýho teda autoškola nebude odbočovat protože jí to trvá nebezpečně dlouho...


Ano, ale řekneš mi jediný rozumný důvod, proč i když tyhle nebezpečí existují i bez toho, proč ho zvyšovat?
A časový úsek daného otáčení je naopak naprosto klíčový! Protože když je rozhledová vzdálenost na běžné okresce řekněme cca 130m, tak to při rychlosti cca 90kmh je něco lehce přes pět vteřin. No a zatímco odbočení trvá krásnou vteřinu a něco, kdy máš 100%!! jistotu že se tam nic neobjeví, tak otáčení na třikrát (běžný a obvyklý způsob) trvá těch vteřin bratru 10. Ještě chceš tvrdit že čas je tedy irelevantní údaj?
No a protože nesmíš ani omezit řidiče, přes jehož pruh se otáčíš, tak z toho docela jednoduše vyplývá, že otáčení na okresce je ve většine případů docela blbost (vyjma vzácných úseků, kde je každým směrem krásných 300m nepřerušované viditelnosti- a že je takových hodně...)

Naposledy editováno 28.08.2012 12:18:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) další mrtvej kvůli debilovi v autě

28.8.2012 v 12:22 | Nahoru | #2

Bludevil píše: Ano, ale řekneš mi jediný rozumný důvod, proč i když tyhle nebezpečí existují i bez toho, proč ho zvyšovat?
A časový úsek daného otáčení je naopak naprosto klíčový! Protože když je rozhledová vzdálenost na běžné okresce řekněme cca 130m, tak to při rychlosti cca 90kmh je něco lehce přes pět vteřin. No a zatímco odbočení trvá krásnou vteřinu a něco, kdy máš 100%!! jistotu že se tam nic neobjeví, tak otáčení na třikrát (běžný a obvyklý způsob) trvá těch vteřin bratru 10. Ještě chceš tvrdit že čas je tedy irelevantní údaj?
No a protože nesmíš ani omezit řidiče, přes jehož pruh se otáčíš, tak z toho docela jednoduše vyplývá, že otáčení na okresce je ve většine případů docela blbost (vyjma vzácných úseků, kde je každým směrem krásných 300m nepřerušované viditelnosti- a že je takových hodně...)



No jestli se otáčíš natřikrát,tak se nedivím,že to trvá dlouho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist