globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co jsem udělal blbě?
20.8.2012 v 18:11
Chlapi poradtě žhavím si to tak kilo, kilo deset a předemnou babeta, tak že je předjedu, ještě trchu jsem zabral plynem, jenže proti se řítil autobus a ja si říkám, to stihnu, ale těsně před babetou sem si to rozmyslel a musel jsem jít prudce na brzdy nejdřív přední(po vzoru Sršně) a nakonec jsem musel trochu zadní. Jenže se mi motorka začala tak chvět, že jsem byl rad, že jsem to nešvihl na zem.

Proto mě zajímá co jsem udělal blbě, že se mi ta motorka začala chvět. Jel se na té mé. Díky moc za rady.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co jsem udělal blbě?

23.8.2012 v 06:01 | Nahoru | #1

Pawka píše: jeste zkus brzdit naplno predni + zadni brzdi tak, aby jsi mel kolo lehko ve smyku do jedny strany, to je strana opacna nez budes po ukonceni brzdeni zatacet.kdyz brzdis zadni a drzis stroj rovne,tak prave zadni kolo si vybira snazsi cestu a to je stridave leva a prava strana. je tedy potreba to nechat ve smyku na jedny strane. ale to je na drahu, na silnici stejne plati,kdyz nevim,tak radsi jedu pomaleji,nez se hnat tam ,kam nevim. vzdycky se drzim radsi stranou



Malej dotaz k tomuhle a ta motorka se my natočí tím směrem kam jí nakloním?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co jsem udělal blbě?

23.8.2012 v 08:33 | Nahoru | #2

Dodo_Terra píše: Malej dotaz k tomuhle a ta motorka se my natočí tím směrem kam jí nakloním?



jj - mrkni na tohle video.

V čase okolo 0:45 je to hezky vidět. Nakloníš motorku mírně do zatáčky a citlivě přimáčkneš zadní brzdu tak, aby ti zadek začal trochu klouzat. Tím si už při brždění natočíš motorku a v zatáčce potom budeš ležet trochu kratší dobu - takže budeš o trochu rychlejší.

Na kole to není problém se takto kontrolovaným smykem trochu natočit - pokud brzdím jenom zadkem. Na motorce jsem ještě nenašel odvahu to ani vyzkoušet v "normální" rychlosti (zkoušel jsem to při cca 20km/h a bez přední brzdy) - i když bez přední brzdy by to zase takovej problém být neměl.

Bacha na 2 věci. Za prvé - když to přeženeš a zadek ti ujede moc, tak si asi usteleš (i když jsem takovej pád ještě neviděl). Za druhé, zadní brzdu je potřeba pouštět plynule. Když to uděláš moc rychle, tak ti zadní kolo nakope. Zase jsem z tohoto pád neviděl, ale ten kopanec je nepříjemnej (vyzkoušeno).

Osobně si myslím, že tohle moc na silnici nepatří. Znamená to brzdit až hodně hluboko do zatáčky. Ani borci v Moto2 to neumí všichni. Na okruhu je tohle už pro hodně velký prďáky. Dokud nejezdíš Brno pod 2:15, tak asi nemá moc velkej smysl to zkoušet. Nicméně mě berte s rezervou, protože Brno pod 2:15 zdaleka nejezdím a tuhle techniku znám jenom teoreticky.

Každopádně už se dostáváme úplně mimo nějaký reagování v krizovce. Jestli si na toto někdo dokáže myslet i v průseru, tak je to fakt démon.

Naposledy editováno 23.08.2012 08:35:44

(reakce na) Co jsem udělal blbě?

23.8.2012 v 12:37 | Nahoru | #3
Dodo_Terra> jo, jelikos mas zadni kolo vlevo,motorka se klopi vpravo.riditkama taky tocis vlevo.motorka po povoleni brzd je pripravena do pravy zatacky. nekdy kdyz uz nejde brzdit,je dobry prave tocit riditkama protismer. zkus ridit protismerne riditkama,motorka se lepe kloni ke stredu zatacky a ty ač si myslis,ze mas stale vysokou rychlost,tak zatacku projedes.kdyz bude tva rychlost hodne velka,tak jen lehnes. ale porad lepsi je se vyhnot a lehnout nez, nevyhnot a stretnout se celne. ale porad plani to hlavni,nedostavat se to tehlechkrizovek,at je nemusis resit,je to doslova zbytecny riskovani. pouzivej to na obranu pred ostatnimi a ne byt rychlejsi v provozu!! i pepa srsen v provozu boural a radí. a vi ze je lepsi rzet se stranou nez se vydat do nebespeci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist