Proto mě zajímá co jsem udělal blbě, že se mi ta motorka začala chvět. Jel se na té mé. Díky moc za rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co jsem udělal blbě?
dewwil píše: Zadek používám pouze při nájezdu do zatáčky z velký rychlosti, ale skoro současně s předkem, nejdřív zadek a pak cca za 0,05s předek, motka přidřepne, váha jde dopředu a už mám vše na předku, jakmile už cítím náznak driftíku, zadek hned pouštím a jdu do zatáčky, předek pouštím dle situace jak moc rychle se do tý šikany hrnu, někdy už před zatáčkou už nasměrovanej v náklonu a někdy až za její první třetinou, chce se to sžít s motorkou a číst prdelí co ti zrovna dělá zadní kolo a ve výsledku je za mnou krásnej černej hadík
to mas tedy ty brzdove manevry na pul dne ne? Zadek skoro vubec nepouzivam a jak rikal srsen pri jakemkoliv vecim brzdeni ti max rozhodi motorku a je k hovnu.
z-x-r píše: to mas tedy ty brzdove manevry na pul dne ne? Zadek skoro vubec nepouzivam a jak rikal srsen pri jakemkoliv vecim brzdeni ti max rozhodi motorku a je k hovnu.
No u mě je to už tak trochu automatickej proces, takže půl dne mi to fakt netrvá a hlavně jak píšu, vždy záleží na situaci, rychlost, poloměr zatáčky, povrch, typ motorky Pepík je na brzdy bůh, ale bohužel já nemám jeho moto, který má brzdy o 2.levely vejš než já a i jeho psychiku, těžiště a váha motorky jsou taky úplně jinde, prostě každá moto se chová trochu jinak, taky umím brzdit pouze předkem a zadek tak max. skopat o pár kvaltů dolů nebo nechat být, ostatně takhle jsem jezdil pořád, skoro na všech motorkách, ale takhle mi to momentálně při střelbě(u nových 4Vlitrů je to pro vás kochačka) příjde nejlepší...