globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomoc
Dobrý den.
Včera jsem koupil motocykl BMW F800 ST jel jsem na něm domů při najíždění na sjezd z dálnice se mně asi při 120 seklo zadní kolo do ůplnýho bloku letěl jsem asi 50metrů rovně až za přejezd podél odstavného pruhu se zablokovaným zadním kolem(nadělal jsem si do kalhot).Motorku jsem pak normálně nastartoval neblikala žádná kontrolka poruchy a pokračoval jsem asi 20kilometrovou rychlostí na sjezdem pryč a v zatáčce mně to udělalo znovu.Prosím o radu jestli se stím někdo nesetkal.Nebrzdil jsem zadní brzdou pouze přední motorka je vybavená abs.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Pomoc

22.8.2012 v 08:59 | Nahoru | #31

michal8888 píše: A ještě zkušenost na závěr volal jsem prodávajícímu jestli můžu motorku vrátit zpět nebo o příspěvek na opravu.Řekl že motorku si zpět už nepřevezme že mluvil s právníkem nemám prý nárok na vrácení a peníze na opravu nedá.



No v tomhle případě má prodávající asi pravdu bych řekl. Tím nehodnotim morální hledisko, ale právně je podle mě krytej

Pomoc

7.9.2012 v 13:47 | Nahoru | #32
Tak ložiska to nebyly bádáme dál

Pomoc

7.9.2012 v 17:46 | Nahoru | #33
Sundej brzdovou hadici k zadnímu kolu a zkus jestli je průchozí z obou stran, třeba profouknutím. Pozor, ne ústy, brzdovka je jedovatá.

Pomoc

18.9.2012 v 14:22 | Nahoru | #34
Závada zjištěna po vytáhnutí motoru a rozebrání -všechny čtyři ložiska na uložení hřídelí převodů jsou totálně vydřený a vymletý.

Naposledy editováno 18.09.2012 14:23:40

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc

19.9.2012 v 04:00 | Nahoru | #35
Tak teď bych to viděl na solidní soudní spor s prodejcem!
Kdyby se Ti po 20 000 vysypalo jedno ložisko, může to hrát na výrobní vadu, ale všechny ložiska určitě ne!
Co tam nenalil olej, nebo co..? Jen aby nezůstalo jenom u těch ložisek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc

19.9.2012 v 09:57 | Nahoru | #36

kuzmič píše: Tak teď bych to viděl na solidní soudní spor s prodejcem!
Kdyby se Ti po 20 000 vysypalo jedno ložisko, může to hrát na výrobní vadu, ale všechny ložiska určitě ne!
Co tam nenalil olej, nebo co..? Jen aby nezůstalo jenom u těch ložisek...



Pozde, uz to rozdelal, to by to musel dat do oficialniho servisu, aby na to soud koukal.

(reakce na) Pomoc

19.9.2012 v 13:33 | Nahoru | #37
SirIndy> No tak to je teda smůla...
Takového prodejce bych věšel za kulčiska
Aspoň ho postrašit a jak nic, tak mu za rok, až se na to zapomene, objednat na jeho adresu třeba nafukovací anču, dát mu inzerát na jeho auto za směšný peníz a tak..

Pomoc

19.9.2012 v 17:59 | Nahoru | #38
Není ten motor stejnej nebo podobnej jako u 800 GS? Tam je to celkem běžný.

Pomoc

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 03:56 | Nahoru | #39
mira008 napsal:
Není ten motor stejnej nebo podobnej jako u 800 GS? Tam je to celkem běžný.

Koncepce motoru od Rotaxe je stále stejná i u provedení GS 800.
Hele, jak jsi to myslel, že "vysypání" ložisek v převodovým soukolí je u zmíněnýho typu motoru běžná záležitost
Tuto informaci máš podloženou, nebo je to informace stylem: jedna paní povídala..

Já osobně jsem doposud žádnou relevantní informaci o tom, že by se "sypaly" ložiska v převodovce nikde nenašel ani na stránkách německýho fóra přímo majitelů F800S,ST,GS.
Všichni jezdí bez problému a motocykl této třídy si velmi pochvalují.
I můj kolega v práci má po německu spoustu známých co přesně zmíněnou kubaturu sedlají a všichni svorně řekli, že motocykl jim slouží bez problémů!

Bohužel zakladatel tohoto vlákna má obrovskou smůlu, jelokož celý motocykl včetně motoru byl:
1)
Havarován,
Na tom není nic divnýho. to je každá 2há to bych ještě bral.
2)
Ale, že v úchytech motoru chyběly 4x šrouby osy zadní kyvné vidlice, které jsou zašroubovány do rámu, nebo většina všech velikostí šroubů byla utažená tak, že jsem musel vzít na povolení třeba M6 šroubu 150 mm náctavec nasazený do 1/4 ráčny, abych šroub povolil,nebo opačný případ, že některé zásadní šrouby nebyly vůbec dotažené na motocyklu.
Po shlédnutí motoru při ošroubování kapot jsem zjistil, že přes neodborně zatěsněné víko ventilů prolíná docela dost mot. oleje.
Po výměně mot. oleje za nový se okamžitě začala projevovat velká mechanická hlučnost převodového ústrojí při akceleraci a deceleraci plynové rukojetě!
Takže indicie, že s motorem něco bylo v nepořádku je na světě a vylitý olej z motoru divné konzistence byl toho důkazem.
Při demontáži vany motoru jsem objevil, že zbytek starého oleje na dně vany se vůbec nechtěl spojit s novým a právě tady bych viděl pravou příčinu u použití nevhodného typu oleje předchozím majitelem motocyklu, proč odešly ložiska v převodovce do věčných lovišť.
Co přesně bylo ještě s motorem provedeno dál to už se nikdo nedozví a nemá cenu se dotazovat předchozího majitele, protože ten může vše zapřít toď můj názor.

Zkontroloval a vyčistil jsem všechny mazací kanály jestli jsou průchozí včetně kontroly trochoidních čerpadel oleje a vše je O.K.
Ještě musím počkat na dodání 1dnoho běžně nesehnatelného ložiska od BMW v bratru za 3000,- zbytek ložisek jsem sehnal Made in Japan do 1000,- a hlavně nalít do motoru doporučený olej výrobcem a věřím tomu, že motor pojede jak hodinky bez velké mech. hlučnosti.

Závěrem chci konstatovat, že předchozí majitel musel o zmíněné mech. hlučnosti motoru vědět a přesto motocykl prodal dalšímu člověku, který se cestou domů cca 300 Km málem zabil ze sjezdu z dálnice při nečekaném zablokování zadního kola z důvodu zaseknutí a protočení ložiska na primární hřídeli převodového ústrojí.
To je nehorázná drzost hazardovat vědomě s lidským životem a ještě vyinkasovat za to peníze!!

Jít do nějakýho soudního sporu s předchozím majitelem v naší bananas republice je podle mého názoru nesmysl a profit ze sporu mají v dnešním světě pouze právníci ne určitě nešťastný majitel konkrétně zde motocyklu.
Zkusil bych se z předchozím majitelem stroje domluvit na případné finanční kompenzaci opravy otocyklu toď vše.

Zatím čus S

Pomoc

20.9.2012 v 16:09 | Nahoru | #40
Sry, myslel jsem, že mu klekla klika. Omluva

Pomoc

19.2.2013 v 12:55 | Nahoru | #41
Chtěl bych ještě dodatečně poděkovat SOUSEDRH9 za to že jsem v dnešní době narazil na člověka, který mně v této situaci pomohl.Díky

Pomoc

4.3.2013 v 16:15 | Nahoru | #42
Tak ten prodejce je na nakopání do zádele. Zepředu.

(reakce na) Pomoc

6.8.2020 v 19:09 | Nahoru | #43
gugo> Ahoj,vidím že si odborník,preto by som ťa poprosil o radu.Mám BMW F 800 ST a odišiel mi stator alternátora.Pri demontáži veka vytieklo odtiaľ cca 1-2 cl oleja,tak by som potreboval vedieť či ten olej tam má byť a pri spätnej montáži tam treba ten olej znovu naliať(aký druh,aké množstvo a kadiaľ?).Ďakujem.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST digison 35 Včera v 11:40 pomaly_jezdec
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST Waxin 7 26.9.2023 v 20:22 Adam_156
Altmannmoto BMW F 800 ST elvis78 26 4.8.2023 v 15:24 elvis78
BMW F 800 R zadní nosič/držák top c... BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R, BMW F 800 GT petrosolsobě 2 23.7.2023 v 13:51 petrosolsobě


TOPlist