1100Virago> Aha, děkuju za informace, já teda na XV535 žádné hlídání mazání neměl a nakonec mě to možná vypeklo. Po průtrži, která mě jednou zastihla (že by něco vyvedlo rychlé ochlazení válce od deště?), jsem začal pozorovat občasné nepravidelné zvuky zepředu motoru, znělo to spíš jako nějaký rezonující díl. Pak jsem zjistil, že se "klepání-chrastění" objevuje hlavně při padání motoru z otáček. Všechno jsem hlídal, ale nakonec při vyjížďce cca 300km dlouhé motorka při posledních 80km začala pomalu ztrácet výkon, klepání zesilovalo a po zastavení byl motor jako kamna a zjistil jsem, že na 30km sežral všechen olej (předtím jsem hladinu kontroloval a bylo plno). Bohužel byla zřejmě chycená i klika, tak jsem se motorky za poloviční cenu zbavil... Je mi ale dodnes záhadou, kudy mohl olej zmizet, kor tak rychle - po dolití nikde žádný únik, výfuk nezanesený, motor, i když klepající jako perlík, nijak nekouřil. Netušíš, čím to mohlo být, včetně těch počátečních příznaků? Přes ventilová gufera by snad olej nezmizel tak rychle, ani kdyby odešla všechna čtyři najednou a kolega jedoucí za mnou tvrdil, že motorka nijak nekouřila.