1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní passat Zlínský kraj.
Hofner píše: Flisker> No, jenže takovejch silnic je v ČR naprostá většina,. I na dálnici jsou vyježděný v pravým pruhu hrboly a v odtatvným pruhu (ve všech státech) bejvá i docela slušněj bordel). Hlavně se tu bavíme asi hlavně o ideálních podmínkách- den, sucho. Nevím jak vy vidíte v noci do zatáček, ale v tomlhe má auto další výhodu, prostě je z něj do zatáček v noci vidět líp. Naprosto správně to vystihl no-limits- člověk musí využít jedině výhod, který motorka má- větši akcelerace a lepší manevrovatelnost a prostupnost. Dost lidí tu píše, že dá motorka 0-200 za 8 s. BYch chtěl vidět která- s nárůstem rychlosti narůstá odpor vzduchu ne lineárně, ale exponenciálně, takže pokud dá motorka 0-100 za 3 s, těkžo dá 100-200 za 5s. A ač se to nezdá, motorka potřebuje pro stejnou rychlost daleko větší výkon, jak auto, pokud teda nemá hodně vyřešený kapotáže, jelikož díky jezdcovi bývá odpor vzduchu vyšší. nAvíc není všechno jenom o výkonu, ale i o krouťáku. Trochu fyziky takhle při čtvrtku :)
zx10r by wiki
0–60 mph (0–97 km/h) 2.84 seconds[10]
0–100 mph (0–161 km/h) 5.22 seconds[10]
0–150 mph (0–241 km/h) 10.00 seconds[10]
0–180 mph (0–290 km/h) 17.21 seconds[10]
100–150 mph (161–241 km/h) 4.78 seconds[10]
100–180 mph (161–290 km/h) 11.99 seconds[10]