globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?
 
12.8.2012 v 10:47
Ahoj, plánuju koupit tenhle kousek, podle fotek se nám doma líbí, ale rád bych ještě názor někoho zkušenějšího z vás.

http://www.motorkari...top-stav-401155.html

Díky moc :)

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 11:00 | Nahoru | #1
Ahoj já teď taky sháním tuhle perfektní motorku http://www.napoptav...ic.php?f=29&t=99

3 reakcí na tento příspěvek Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 11:08 | Nahoru | #2
r.v.2000 a najeto jen 26t.km?? 100% STOČENÉ,
r.v.2000 za 37 000kč, drahé. Aleje to jen můj názor

(reakce na) Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 11:47 | Nahoru | #3

Tunmichal píše: r.v.2000 a najeto jen 26t.km?? 100% STOČENÉ ,
r.v.2000 za 37 000kč, drahé. Aleje to jen můj názor



proč? já mám třebas letos jen 2000km paní 800km tak proč by motorka měla bejt stočená? stačí se podívat jaké jsou tam desky a spousta dalších věcí... to že to má málo neznamená hned že je stočená

1 reakcí na tento příspěvek Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 12:46 | Nahoru | #4
Upřímně řečeno, z fotek se nedá poznat prakticky nic. Motorka sice vypadá zachovale, ale je třeba prohlédnout na místě, zkouknout všechny detaily, poslechnout zvuk a chod motoru, projet, za jízdy opatrně uvolnit řidítka a zkontrolovat tak, zda motorka drží stopu, je stabilní, v zatáčkách se nevlní apod. Leccos vypoví stav brzdových kotoučů a destiček. Rozhodně si vem s sebou někoho zkušeného, kdo tuto motorku zná a nechť ji prohlédne a projede.

Stočená, nestočená, možné to je, ale s tím těžko něco naděláš, ostatně důležitější je stav. Při správném zacházení motor vydrží klidně přes 50000km, ale "prase za řidítky" jej dokáže odrovnat klidně i po 8000km.
Rozhodně ale z fotek nepoznáš, zda motorka není opravená po havárii a nemá třeba hnutý rám. Také pozor na stav vidlí - GS500 je sice normálně má dost měkké a při prudkém brzdění se znatelně ponořuje, nicméně úplné bačkory to být nesmějí.

A že by rok 2000 byl za 37000,- drahý - neřekl bych. Kupoval jsem v září 2009 rok 1994 za 30000,- a to byla lehce havarovaná, podřená a s rozbitým světlem a popraskaným pouzdrem přístrojů. Pravdou je, že u těchto motorek se ceny drží nízko, nabídka je relativně velká.

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 12:47 | Nahoru | #5
HornisGSX> to je divné, když se koukneš na bazar tak každá druhá motorka r.v. kolem 2000 má nalítáno 20-30 tis. km. OK já loni taky najezdil 2600km, ale jestli si dobře pamatuju, tak na podzim zde byl topic kolik jste najeli a dost je tam kolem 7tis. ročně. OK jsou vyjímky

bakua> tech kilomterý se neboj, hlavně si poslechni motor jestli v něm necvaká, takové základní věci. Jinak tady máš odkaz něco o té motorce se už napsalo. Jinak o GS platí že je to spolehlivej stroj. Z obrázky vypadá pěkně, ale relita může bejt jiná, doporučuju, vem si sebou někoho kdo se v motorkách také vyzná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 13:06 | Nahoru | #6

Tunmichal píše: r.v.2000 a najeto jen 26t.km?? 100% STOČENÉ,
r.v.2000 za 37 000kč, drahé. Aleje to jen můj názor



Takovej příspěvek mě vždycky dokáže neskutečně vytočit. Např otec najede ročně 2000km, stréc ani to ne. Pro takový trouby jsou v motoinzerci vlastně jen dva druhy motorek stočený a ty co maj moc nalitaný. Když jsem si kupoval džavu, tak měla v průměru 2200 na rok naježděno. Stočená? .... na náhonu tachometru byla ještě plomba z výroby.

bakua: Promiň za OT, ale muselo to ze mě ven

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 13:09 | Nahoru | #7
Těžko říct - sice bazarová leštěnka, ale na pravé straně je odřený emblem na víku a na levé pro jistotu chybí vůbec, sám od sebe rozhodně neodpadává, ale mašina nemá padáky tak je to hned vidět jakékoliv škrábnutí. Jinak celkem origo stav, až na ten zmršený předek - jako fakt, mít vepředu nějaké univerzální chromované zrcátka a miniblinkry, vzadu ale mít původní blinkry prostě nevypadá důvěrydhodně.

(reakce na) Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 13:11 | Nahoru | #8
john-mcclane> Nájezd neřeším, kdybych bral podle sebe tak GSko nalítá za sezonu kolem 15 tisíc, tak by podle zdejších měřítek byla mašina za tu dobu protočena pomalu dvakrát a po smrtí

1 reakcí na tento příspěvek Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 13:16 | Nahoru | #9
Abyste se nehádali, tak všechny motorky jsou stočené a je to.

(reakce na) Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 13:35 | Nahoru | #10

ZombiRider píše: Abyste se nehádali, tak všechny motorky jsou stočené a je to.


To mě se taky furt potvora stačí, ale nahoru. grr

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 16:38 | Nahoru | #11
Mrkni na tuhle vypadá hodně dobře a je to novější model jinak od kluků měl tatík Eliminatora a ten byl v TOP stavu

(reakce na) Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 17:04 | Nahoru | #12

Tunmichal píše: r.v.2000 a najeto jen 26t.km?? 100% STOČENÉ,
r.v.2000 za 37 000kč, drahé. Aleje to jen můj názor



Proč STOČENÁ ????? Mám kamaráda který měl na moto po 4 letech cca 2500km a to ji kupoval NOVOU !
Takové chytráky jako ty mám nejraději ! Málo najeto = automaticky STOČENO !

Může se klidně stát, že nemáš prostě tolik času a třeba za rok skoro nic nenajedeš (nemoc, práce v zahraničí, stavba RD, nebo u holek mimino)
PROSTĚ TAKOVÉ SOUDY MĚ VŽDY ROZPÁLÍ DO BĚLA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 20:08 | Nahoru | #13
J.M.K.> Souhlasím, až na ty brzdy ... Když bude mít kotouč měněnej při najetých 20 tis. tak je to hodně divný, ale když odrovnám destičky po 7 tis. km, ... Nevím, třeba ty origo z výroby vydržej víc

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 21:42 | Nahoru | #14
Odřené pravé víko motoru, odřená závažíčka, vyměněné zrcátka a jiné přední "čiré" blinkry.
U takovéto "holčičí" motorky se předpokládá že párkrát ležela. Obvykle pády v nulové rychlosti na křižovatkách apod. Top stav to není, ale ošklivá také ne.
Ovšem stav některých dílů, jako např ošlehaná přístrojovka, nebo olezlé nýty na předním kotouči rozhodně neodpovídají stavu 26tis. Km. Bych tipnul že bude mít tak 60

(reakce na) Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

12.8.2012 v 21:50 | Nahoru | #15
boban01> Kotouč měněný nepoznáš. Origo předek stojí přes 8 tisíc a zadek 4, to snad nikdo za nové nemění. Buď za neorigo (což bys poznal) nebo za jiný méně jetý, a pak původní jetý od jiného jetého z bouračky fakt nepoznáš.

Destičky... Rozpětí mám na GSku od asi 16 tisíc s Bendixama sinter přes Nissiny ST po 4 tisíce se Sintrovýma Kyoto, které mizely před očima Záleží na tom jak jezdíš a jak brzdíš, klidně může mít v 25 tisících původní desky nebo 3x vyměněné. Totéž může mít ještě v 30 původní řeťaz nebo už v 16 měnený.

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

13.8.2012 v 00:03 | Nahoru | #16
Jak uz bylo napsano ... Ta motorka urcite parkrat lezela a je otazka jak moc. Podle me je v tomhle stavu draha.

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

13.8.2012 v 08:48 | Nahoru | #17
tady si vyber model po faceliftu (2001+):
http://www.tipmoto.c...175&submit.y=535
Konečně někdo nestáčí kilometry (ty z Motozone)

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

13.8.2012 v 10:35 | Nahoru | #18
No jasně hoši, za 12 let 26 tisíc km
Já kdovíjak často nejezdím, ale stejně jsem za 2 roky 16 tisíc udělal
Ano je sice možné, že na tom někdo jezdil jednou za týden do krámu pro rohlíky, ale to by taky těch +- 20 tisíc km nesměla mít každá druhá stará vrána...
Mě spíš není jasný proč se každej podle těch kilometrů tak orientuje... jako by to byl jedinej směrodatnej údaj při výběru motorky...

1 reakcí na tento příspěvek Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

13.8.2012 v 11:50 | Nahoru | #19
Proč stočená? Třeba proto, že má novou řetězovou sadu. Naše GSo mělo téměř 50 tis a teprv umřela ORIGINÁLNÍ řetězovka... Samozřejmě by to chtělo poměřit kotouče atd.

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

13.8.2012 v 12:35 | Nahoru | #20
Až jednou budu prodávat své GéeSko, s klidným srdcem napíšu, že nevím, kolik má najeto..bo mi nefunguje počítadlo Ale jinak vypadá zachovale. Chce to sebou někoho, kdo se v moto vyzná a stočené nebo nestočené kilometry nemusšíš řešit. A cena je většinou nadhozená, vždy se dá něco smluvit dolů..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

13.8.2012 v 13:00 | Nahoru | #21
Johny_F> Obávám se, že to není příliš směrodatný, záleží na péči každýho uživatele. Kámoš mění na 250 Ninje po 10tkm. Proč? Spletl si spreje a v průběhu prvních 5tkm místo mazání vytrvale odmašťoval. Takže podle řetězovky bych se taky moc neorientoval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

13.8.2012 v 13:47 | Nahoru | #22
Eddie75> To nikdo netrvdí, že je to 100% jistota, ale už je to malý vykřičník A to s tím odmašťováním to je fakt dobrý, to jsem ještě neslyšel, to bych hádal spíš na babu

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

13.8.2012 v 14:08 | Nahoru | #23
podle fotek toho moc o stavu nepoznas. Motorka uz lezela, otazka je, jestli na miste nebo hur. Me se napr. povedlo ji polozit na miste, kdyz jsem zapomnel dat stojanek
Ja jsem loni prodal r 95 za 30k, bylo to i s kuframa, prednim plexi, padakama a 12v zasuvkou, najeto 38tkm. Zkus si udelat obrazek o stavu a cene dle nabidky.
Nerozumim tomu, proc spousta lidi tvrdi, ze to musi byt stocene. Za prve se tyhle motorky spatne stacej, za druhe zalezi, kolik vystridala majitelu. Napr. moje byvala GS500E mela asi 10 majitelu, kupoval jsem ji v roce 2008, tudiz jako 13 let starou a mela najeto 18tkm. Tohle je nevdecny udel 5tistovek, protoze spoustu lidi brzy omrzi. Ja jsem naopak na ni pravidelne najel kolem 6tkm za sezonu, to je zase na stroj podobneho razeni docela dost. Zaroven bych ale takovou porci nikdy nenajel, kdybych nejel na dovolene, ktere obvykle davaji skoro 5tkm kazda.
Tot asi vse o stavu a teorii o najetych km.

Chce to prohlidnout, projet, zahybat riditkama, okoknout retezovku a podobne veci. Pokud s tim nejezdilo nejake prase, motor klidne 60tkm i vic vydrzi, vetsinu majitelu tahle masina prezije.

(reakce na) Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

13.8.2012 v 17:08 | Nahoru | #24
Johny_F> Koupil si první mašinu, fungl novou a tuším k narozeninám dostal sprej na řetěz. A nějak si to splet. Takže v poměrně krátkých intervalech, jelikož byl do péče o novou moto docela zapálenej, ten sprej používal. Bohužel efekt se dostavil a v 10tkm je řetězovka na výměnu...

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

13.8.2012 v 22:45 | Nahoru | #25
Tak já když prodával tu svoji "babičku"(r.v.1991) tak měla jako celek najet asi 86 tisíc a nějaký drodný .Ovšem motor tam byl druhý bo sem ho dal i novému majiteli kdyby něco.Ten původní zadřel ten co sem to od něho kupoval a dal mě ho též.Měla "muchy" (škrábance a promáčkliny,některé i odemně a ano i mě spadla při manipulaci na místě a vůbec ale jinak byla celkem fajnejo chtěla projít a seřídit) a prodal sem ju pod cenu bo mi stála i se Stromem dlouho garáži..Apropó:Strom r.v.2004 "špageta italská" najeto 15900 při koupi.Také sem tomu nevěřil,byl asi hůř zajetý,no většina je opravena a i stav tachometru se pomalu lepší(koupen na konci sezony,najeto asi 1000km + doted asi 21tisíc/2sezony ).Stáčení by se mělo trestat,no ale hledět jen na tacho snad taky,to je jak s"souzením" člověka na "první pohled".

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

15.8.2012 v 07:57 | Nahoru | #26
Když někdo píše o zánovní motorce z roku 2000... s tím že má najeto pruměrně 2200km za rok... neříkám že je automaticky stočená ale pravděpodobnost dávám 95%
V roce 2002 jsem kopil gs500 tuším model 1992-1993 s najetými jakože 40000km postupně jsem zjistil že má najeto minimálně!! jedenkrát tolik km a já na ní za 3roky udělal dalších 40000km. Taky vypadala pěkně když jsem ji kupoval. A sloužila dobře.

Koupě Suzuki GS 500E, je v dobrém stavu?

15.8.2012 v 13:26 | Nahoru | #27
debata stočená, nestočená je milionkrát omletý téma.Motorky nestáčim,s prvníma 2ma sem najel v průměru 6tisk km ročně, s aktuální motorkou sem najel za minulou sezonu 800km, v září 2011 sem dal značky do depozitu, byl sem v zahraničí a letos sem je ještě nevyndal SPZky sz depozitu , prostě nebyl čas ....

Jinak k tomu GSu, chce to vidět na živo, a zrovna těhle motorek jsou po ČR desítky, vyplatí se pečlivě vybírat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist